Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizigers naar VS moeten tien vingerafdrukken geven

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:Rob mocht mee kijken op de de computer bij Imigrations en daar stonden dus van alle keren dat we geweest, na 9-11, de gegevens ook de vinger afdrukken en de foto's.
In ons geval dus vanaf 2003.
Dat is wel leuk om te lezen (en ook om te zien voor Rob :wink: ). Zo kon ik afgelopen januari "meeloeren" toen Marjan aan de beurt was. Haar vingerafdruk en foto zag ik toen ook in beeld, alsmede een groot, groen kader. Volgens mij ten teken dat alles oké was.

Reizen jullie misschien nog steeds op hetzelfde paspoort als in 2003? Ik heb mij nl. altijd al afgevraagd hoe het gaat als je een nieuw paspoort hebt. Krijgen ze dan ook automatisch jouw gegevens in beeld (bijv. a.d.h.v jouw sofinummer??), lijkt mij van wel. Maar het paspoortnr. is in ieder geval anders. Of wordt er alleen naar naam, voornaam en geboortedatum gekeken? Dat zou het kunnen verklaren dat sommige mensen ten onrechte als terrorist worden aangezien.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Rob heeft nog het zelfde paspoort, moet volgend jaar een nieuw.
Mijn paspoort is van 2004, heb ook niet gekeken, wat er bij mij te lezen was.

Annie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer