Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leeftijdsgrens bij autohuur

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Sonnie1983
Amerikafan

Bericht door Sonnie1983 »

Hier in nl heb je toch ook een risicogroep die van 18 tot je 24e verjaardag duurt.

Ik hoorde ook dat ik dan meer moest gaan betalen in amerika als we een auto gingen huren omdat we eigenlijk in mei 2008 wilden gaan en ik in augustus 2008 pas 25 word. Omdat het reisbureau me vertel dat dat toch al gauw 20 tot 25 dollar per dag extra zou zijn hebben we de reis uitgesteld naar september 2008.

Mijn vriend opperde wel om mij niet als extra bestuurder op te geven maar wat als er wel wat gebeurd en ik moet rijden, of je wil een keer afwisselen of hij is niet helemaal fit etc. Die kans wil ik gewoon uitsluiten en als dat betekent dat we dan 4 maanden later gaan so be it.
Vond het een hoop geld in ieder geval.
Hier scheelt het in verzekering in mijn geval ook 40 euro per maand of ik 23 was of 24. (natuurlijk ook weer trede omhoog).

dus zou haar niet laten rijden. Volgens mij kan je ook pas vanaf je 21e een auto huren.
gr
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer