Frederique schreef:Hoi!,
Slaapzakken lijken mij idd ook erg handig. In juni hadden wij het in Zion NP enorm koud, tegen het vriespunt. Dan zijn de dekens van de verhuurder (wij hadden een camper van Cruise America) erg summier.... En ja, die kachel.... Wij dachten dat dat ding het niet deed zonder full-hookup. Nadat we de koude nachten achter de rug hadden, heeft Rob ons het één ander uitgelegd, dus... De uitleg van het gebruik van de camper hadden wij gemist, krijg je lachwekkende situaties van :hilarious:
O ja, die kachel maakt echt een klereherrie (moet je tegen kunnen). Vind het persoonlijk ook fijner om in een frisse, koude ruimte te slapen met genoeg dekens om het toch nog warmer te hebben.
Groetjes!
Voor de nieuwe campeerders, kachels gaan over het algemeen op gas, dus je hebt geen electriciteit nodig, handig als je ergens campeert waar je geen stekker ergens in kan proppen
Ik ben er ook altijd erg blij me hoor! Veel koud water en cola light. Daarnaast gebruik ik insuline en mijn hele voorraadje blijft zo lekker op temperatuur, de hele vakantie door.
Frederique schreef:Hoi!,
Slaapzakken lijken mij idd ook erg handig. In juni hadden wij het in Zion NP enorm koud, tegen het vriespunt. Dan zijn de dekens van de verhuurder (wij hadden een camper van Cruise America) erg summier.... En ja, die kachel.... Wij dachten dat dat ding het niet deed zonder full-hookup. Nadat we de koude nachten achter de rug hadden, heeft Rob ons het één ander uitgelegd, dus... De uitleg van het gebruik van de camper hadden wij gemist, krijg je lachwekkende situaties van :hilarious:
O ja, die kachel maakt echt een klereherrie (moet je tegen kunnen). Vind het persoonlijk ook fijner om in een frisse, koude ruimte te slapen met genoeg dekens om het toch nog warmer te hebben.
Groetjes!
Zo ongeveer dan. Nemen jullie de slaapzal dan mee in de koffer?
Ja, mijn donsslaapzak weegt een dikke kilo en je blijft warm tot ver onder nul. En dons heeft als voordeel dat als je hem in een compressiezak doet er een heel klein pakketje overblijft.
vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey Rob,
Klopt, dat was idd in Yellowstone, maar ook in Zion!! Wij kwamen aan in Springdale met 30 graden, 's nachts koelde het af naar het vriespunt. De volgende morgen was het niet warmer dan 17 graden met heeeeel veeel wind waardoor we Angels Landing niet konden lopen Er werd ons wel verteld dat dit wel zeer uniek is, over het algemeen is het onwijs warm in Zion rond juni. Na ja, weer een reden terug te gaan, want ik wil Angels Landing echt een keer lopen!!
Tot morgen
Groet, Frédérique
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
En dons heeft als voordeel dat als je hem in een compressiezak doet er een heel klein pakketje overblijft.
Wij hebben dit jaar onze spullen bij vrienden achtergelaten, maar inderdaad ook compressiezakken gebruikt voor het dekbed en de handdoeken. Scheelt een hoop ruimte!
Frederique schreef:Hey Rob,
Klopt, dat was idd in Yellowstone, maar ook in Zion!! Wij kwamen aan in Springdale met 30 graden, 's nachts koelde het af naar het vriespunt. De volgende morgen was het niet warmer dan 17 graden met heeeeel veeel wind waardoor we Angels Landing niet konden lopen Er werd ons wel verteld dat dit wel zeer uniek is, over het algemeen is het onwijs warm in Zion rond juni. Na ja, weer een reden terug te gaan, want ik wil Angels Landing echt een keer lopen!!
Tot morgen
Groet, Frédérique
Het weer in Amerika kent veel extremen, dus altijd zorgen dat je warme kleding bij je hebt, het weer kan zo veranderen, ook in de zomer.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.