Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disney, Seaworld en Universal vs voorrang

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Antoinette schreef:Is het dan niet een idee om een zgn fast pass aan te schaffen?

Je bent wat duurder uit, maar voorkomt wel allerlei vervelende vragen,
zowel voor kinderen als ouders lijkt me het iedere keer uitleggen geen pretje.
Waar kun je die dan aanschaffen en hoe en vooral wat kosten ze?
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

http://www.universalstudioshollywood.com/tickets.html

119,00 maar met coupon krijg je korting
Antoinette
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

nieuwenoord schreef:Toch denk ik dat het hier om een heel ander probleem gaat. Die rolstoel is blijkbaar niet nodig, dus hoe voorkom je dat je met een autistisch kind in een rij moet wachten, terwijl dat kind daar panisch van wordt?

Ik herken het namelijk wel, wij hebben een dochter met PDD-Nos en dit soort dingen zijn voor ons ook een ramp. Eerlijk gezegd vermijden we ze daarom ook meestal. In Parijs hadden wij bij Disney wel een rolstoel voor haar, omdat ze ook een heupprobleem heeft. Dat was wel héél relaxed, omdat we inderdaad nergens hoefden wachten. Regel daar was trouwens dat je met maximaal 4 personen op de rolstoelkaart mee mocht. Wij zijn een gezin van 5 maar mochten overal zo door.

Het klinkt gek, maar waarom zou je niet gewoon een rolstoelverklaring vragen bij de arts om zo in elk geval voor de uitzondering in aanmerking te komen? Handicaps die niet zichtbaar zijn kunnen zeker zoveel problemen geven als zichtbare handicaps.
Zoontje van mijn vorige werkgever was authistisch. Hij en een bepaald aantal gezinsleden kregen een of andere kaart mee, die ze overal konden laten zien. Daardoor hoefde hij noch zijn begeleiders in de rij te wachten. Naast Disneyland Parijs, hadden ze deze optie ook in de parken in Florida.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik vond dit op het internet hierover. Het is wel in het Engels, maar heeft veel informatie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Petra/VS schreef:Ik vond dit op het internet hierover. Het is wel in het Engels, maar heeft veel informatie.
Bedankt, dat zocht ik nu juist.........
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

En dit antwoord kreeg ik van Universal Studios, lijkt dus een beetje op een FOL pas maar dan zonder de kosten:

Thank you for contacting Universal Studios Hollywood. We offer what is called the Guest Assistance Pass. This is designed to help accommodate guests with disabilities that may affect their visit to the park. Please visit our Guest Relations Office inside the park once you arrive to receive one of these passes. They will help accommodate you at our attractions. Based on the limitation of the guest and the attraction, the passes will provide an alternate means of entrance and/or special designated return times to the attractions where you will not have to stand in line. The passes are valid for the guest with the disability and up to three (3) additional guests. Thank you.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

chranimei schreef:....We hebben ook nog zowel in Deluxe (Grand Floridian) als in moderate (Coronado Springs Resort) geslapen...
Hoe is het Coronado Springs Resort in Disney world bevallen?
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

GoBucks schreef:
chranimei schreef:....We hebben ook nog zowel in Deluxe (Grand Floridian) als in moderate (Coronado Springs Resort) geslapen...
Hoe is het Coronado Springs Resort in Disney world bevallen?
Op zich is het goed bevallen. Het is een prima hotel, mooie omgeving, heel mooi zwembad. Maar aan de andere kant zullen we het niet nog eens doen. Als je het nuchter bekijkt; je bent haast nooit in je hotel. En als je er dan bent, dan heb ik het over de kamer, is het hetzelfde als een doorsnee ander "moderate" hotel, zoals bijvoorbeeld Holiday Inn, Best Western enzovoorts. Alleen de entourage buiten en in het hoofdgebouw met restaurants en winkel is het natuurlijk mooier. Maar al met al vonden wij het zonde van het geld. Maar we hebben het wel perfect naar onze zin gehad hoor! Niets ten nadele van het hotel of Disney, dit is gewoon ons (nuchtere) gevoel!

Misschien speelt ook de volgorde van de hotels bij ons mee; we sliepen eerst vijf nachten in het Grand Floridian, toen op de Disney Cruise Line in een luxe hut en daarna in het Coronado Springs! Van super de luxe naar steeds minder luxe! Op zich niet erg, maar misschien was het leuker geweest als we het andersom hadden kunnen doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer