Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen met een camper: praktische vragen + LA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

nieuwenoord schreef:Je kan hem dit het beste gewoon vertellen en neem even wat spulletjes mee, tekenspullen of een spelletje of zo. Neem de tijd voor dit soort dingen en zorg dat je er op voorbereid bent. Ook op het vliegveld zul je moeten wachten, wachten en wachten. En zeer zeker tijdens de vlucht zelf ....
Ja dat weet ik, de wachttijden op de vliegvelden zijn min of meer bekend, het wordt alleen vervelender als wij niet weten hoelang het gaat duren, en eerlijk gezegd wordt ik dan ook niet op mijn bests, maar als ik weet dat het langer kan duren kan ik daarop voorbereid zijn.

Hij gaat overigens zelf binnenkort een reisplanning maken, ik ben benieuwd of dat overeenkomt met mijn planning.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Rob schreef:Alleen staat er in de meeste campgroundregels dat men geen lijnen mag spannen. :wink:
Oh... dat heb ik nog niet meegemaakt, ik ontken het niet hoor :-). Maar dat komt misschien, omdat we altijd op niet commerciele campings staan.
Mochten we volgend jaar er wel erop staan (Las Vegas b.v) dan weten we dat we even op de regels moeten letten.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

myste87 schreef:Als die camper inleveren zoveel tijd kost, wat wordt er dan allemaal gedaan?

Neemt het ophalen dan ook zoveel tijd in beslag?

Kan er natuurlijk ook voor kiezen om de camper een dag later in te leveren en hem dan 's middags wegbrengen maar dat lijkt mij geen optie.

Hoe zit El Monte tov andere dingen zodat je eventueel nog iets in de buurt kunt gaan doen ter overbrugging?
Wij hebben altijd geluk gehad met ophalen en inleveren. Met een uurtje waren we altijd weg. Volgend jaar halen we op dinsdag de camper op anders altijd op zaterdag dan is het vaak drukker. Ik weet niet of het uit maakt of je hem op dinsdag of zaterdag ophaald ik zelf denk van wel, want de meesten zullen de camper halen voor het weekend. We maken geen gebruik van een shuttle en gaan op eigen gelegenheid. We maken altijd een afspraak wanneer we de camper kunnen ophalen. Dat is meestal om een uur 10.00 en om 11.00 zijn we weg. En konden we boodschappen halen. En zelfs dat gaat snel :D een boodschappenlijst maak ik altijd al in nederland. De eerste dag maken we niet veel kilometers... 50 km ofzo. Mocht er wat zijn met de auto o.i.d dan kunnen we de volgende dag terug.

Volgend jaar gaan we voor het eerst naar de US daarvoor zaten we altijd in Canada. Ik denk dat er niet veel verschillen zullen zijn. We gaan naar Denver en maken een rondreis van 5 weken door Colorado, Arizona, Nevada, Utah en Wyoming.... o.i.d.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer