Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tip i.v.m. gebruik van kredietkaart in hotels

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik denk dat het reserveren van een bepaalde ruimte op een creditcard afhankelijk is van het soort hotel. De meeste hotels die Coyote net opnoemt zijn hotels waar je alleen maar kunt slapen en die verder geen voorzieningen bieden die geld kosten zoals restaurants of een spa behandeling, een resevering op een creditcard heeft dan ook geen zin, het af te rekenen bedrag is dan alleen maar de overnachting. Bij duurdere hotels die veel voorzieningen bieden, waarvan de hotels in Las Vegas natuurlijk een mooi voorbeeld zijn, kan de uiteindelijk te betalen rekening veel hoger zijn dan alleen maar de huur van de kamer, het hotel zal dan vooraf zeker willen zijn dat de rekening betaald kan worden en legt daarom een claim op de creditcard. Zeker in dure hotels kun je aan restaurants en spa behandelingen honderden dollars uitgeven.

Harry
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het blijft vreemd, dat dat dan nooit bij ons gebeurd is, vind ik. We logeren niet bepaald in de goedkoopste hotels (Luxor, MGM Grand en Caesar's in LV) en blijven ook vaak langere tijd op een plaats logeren, dan de meesten hier. Maar het zal allemaal wel en een goede waarschuwing van David1977, dan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ga wel mee in het advies om twee kaarten mee te nemen. Alberts kaart werd in mei geblokkeerd omdat er ongewoon veel betalingen in het buitenland mee gedaan waren. En dat klopt, we waren toen net in week in Amerika en hadden allerlei kleine dingen ermee betaald, waaronder internettoegang op campgrounds e.d.

Het kostte ons een paar telefoontjes op de meest ongunstige tijden om die blokkade eraf te krijgen. Onze bank wist van de vakantie. We gaan nu met VISA en Mastercards. En we hebben elk onze eigen kaart, zo hebben we keus uit vier.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Petra/VS schreef:Het blijft vreemd, dat dat dan nooit bij ons gebeurd is, vind ik. We logeren niet bepaald in de goedkoopste hotels (Luxor, MGM Grand en Caesar's in LV) en blijven ook vaak langere tijd op een plaats logeren, dan de meesten hier. Maar het zal allemaal wel en een goede waarschuwing van David1977, dan.
Vaak heb je het ook helemaal niet in de gaten dat het gebeurd. Alleen als je een limiet op je cc hebt, kan het zijn dat je in de problemen komt. Daarom gebruiken wij voor alle boekingen en autohuur altijd de AE.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

nieuwenoord schreef:Ik ga wel mee in het advies om twee kaarten mee te nemen. Alberts kaart werd in mei geblokkeerd omdat er ongewoon veel betalingen in het buitenland mee gedaan waren.
Ja, is ons in LA overkomen deze lente, wel goed om fraude te voorkomen, maar stomvervelend als je opeens niets kunt betalen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

nieuwenoord schreef:Ik ga wel mee in het advies om twee kaarten mee te nemen. Alberts kaart werd in mei geblokkeerd omdat er ongewoon veel betalingen in het buitenland mee gedaan waren. En dat klopt, we waren toen net in week in Amerika en hadden allerlei kleine dingen ermee betaald, waaronder internettoegang op campgrounds e.d.

Het kostte ons een paar telefoontjes op de meest ongunstige tijden om die blokkade eraf te krijgen. Onze bank wist van de vakantie. We gaan nu met VISA en Mastercards. En we hebben elk onze eigen kaart, zo hebben we keus uit vier.
Omdat ik dit verhaal van jullie gelezen had, heb ik voor onze vakantie gebeld met AE, Visa en Mastercard om door te geven dat wij van dan tot dan op vakantie waren in de VS. Ze hebben er allemaal een aantekening van gemaakt en gelukkig hebben we met geen van de kaarten problemen gehad.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij krijgen morgen onze relatiebeheerder van de Rabo nog op de koffie. Hij neemt het deze keer zeker mee!

Heeft ie me al beloofd toen hij maandag voor mijn verjaardag even kwam feliciteren en zo'n prachtige Rabobank-paardendeken mee bracht :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer