Als wij niet koken dan gaan we overdag uiteten. En lunchen in de VS is veel goedkopen dan Diner (niet dat dat doorslagevend is, maar vaak overnachten we ergens in de middle off nowhere). En s'avonds eten we dan een broodje. Dat afkoppelen stelt helemaal niets voor, 2 minuten nog niet eens. Nu moet ik zeggen dat we zelden een full-hookup nemen. Electriciteit is voor ons genoeg. In pakken, je bedoeld stoelen in pakken, handdoek van de lijn halen o.i.d.?. Dat hoeft niet gewoon op de plek laten staan/hangen. Amerikanen hebben een gezonde respect voor andermans spullen. s'Avonds laat aankomen geeft geen problemen dat gebeurt heel veel dat is iedereen wel gewend. Hou er wel rekening mee dat soms de hekken van de camping dicht kunnen zijn om een bepaald tijdstip.wendyjol schreef:Ik heb ook geen ervaring met een camper. Het lijkt me wel hartstikke leuk om een keer te doen, maar één van de dingen die ik me dus afvraag is: Hoe doe je dat 's avonds?
Nu komen wij op een hotelkamer, rusten en zwemmen een uurtje en pakken dan weer de auto om ergens te gaan eten. Als je uit wil eten (ik wil dus ECHT NIET de hele vakantie zelf koken) en je reist per camper, dan moet je de hele boel na het rusten en zwemmen weer inpakken, afkoppelen etc. Als je terug komt na het eten (in het donker), moet dat weer andersom: uitpakken, aankoppelen etc. Vinden de camperreizigers dat een probleem??
Vrolijke groetjes,