33% is geen 100% idd..

- 40 GB 2,5" Notebook 5400r Samsung 8MB cache ¤ 79,-saknopper schreef:Zo'n x-drive is idd praktischer, maar ik heb geen idee hoe de prijs/kwaliteit verhouding ligt t.o.v. een normale usb hd.
was ook niet de bedoeling dat het zo technisch zou worden... maar ja, zet 2 nerds bij elkaar en dan krijg je ditwendyjol schreef:Heren, jullie technische discussie volg ik niet.....
ik ben dus ook heel blij met mijn VOSONIC X'S-DRIVE VP2030wendyjol schreef: Ik weet alleen dat wij zeer tevreden zijn met onze VOSONIC X'S-DRIVE II VP2060.
Je bedoelt 2 nerds die elkaar geen gelijk willen geven en niet in de gaten hebben dat ze dit beter op GOT kunnen besprekenwas ook niet de bedoeling dat het zo technisch zou worden... maar ja, zet 2 nerds bij elkaar en dan krijg je dit
Nope, 2 nerds die overtuigd zijn van hun eigen mening. Dat is iets heel anders en zo hoort het ook..Ruth schreef:Je bedoelt 2 nerds die elkaar geen gelijk willen geven en niet in de gaten hebben dat ze dit beter op GOT kunnen besprekenwas ook niet de bedoeling dat het zo technisch zou worden... maar ja, zet 2 nerds bij elkaar en dan krijg je dit![]()
175 euro voor de simpelste versie.. maar meer heb je ook niet nodig..PBa schreef: Dus ik kan een XS drive kopen a 250 Euro, welke ik na mijn vakantie ook kan gebruiken als externe Harddisk
dit zou een mogelijkheid zijn, mits je de mogelijkheid hebt om PHP of ASP op je webspace te installeren.. anders wordt het lastig..PBa schreef: Ik kan ze uploaden naar mijn website met een speciaal programma, maar dan met maximaal 10 tegelijk.
is ook een mogelijkheid.. maar ik vind het zelf een relatief dure investering..PBa schreef: Of ik koop een paar extra SD kaartjes a 44 euro per 512 MB.
wij doen dit zelf ook maar 1x per jaar. Maar we lenen hem wel uit aan familie.. Zo wordt het kastje nog wat vaker gebruikt..PBa schreef: Lastig hoor.. Zo'n XS Drive klinkt het handigst, want het kost weinig tijd, Het enige is dat wij eenmalig zo'n lange reis gaan maken. (zoals het er nu naar uit ziet komt het er daarna voorlopig niet meer van).
WeltrustenPBa schreef:Ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap
Inderdaad, zie mijn reactie op 26 januari......Njit schreef:De upload snelheid bij Internetcafes of in hotels is meestal niet zo snel.. Denk niet dat dit echt een oplossing zal zijn..