Continental en United hebben voor de intercontinentale vlucht altijd eigen schermpjes, waarbij het systeem van Continental veel uitgebreider is
Niet helemaal waar. 2 weken terug met Continental van Schiphol naar NewArk gevlogen met Boeing 757 en die hadden geen eigen schermpjes hoor
Klopt, dat is de vroege vlucht, volgens mij rond 09.20 uur. Afgelopen oktober vloog ik ook met dit vliegtuig. Vond het sowieso een krap toestel. Zou niet graag weer voor deze vlucht kiezen.
Coyote schreef:
Klopt, dat is de vroege vlucht, volgens mij rond 09.20 uur. Afgelopen oktober vloog ik ook met dit vliegtuig. Vond het sowieso een krap toestel. Zou niet graag weer voor deze vlucht kiezen.
Roland
Dat heb je niet helemaal voor het kiezen Roland. Bij het boeken kan elk type vliegtuig (Noujah bijna dan) genoemd worden.Toch is het maar afwachten wat er daadwerkelijk wordt ingezet. Meestal blijft het wel zoals aangegeven, maar op het moment wordt er heel veel geschoven met vluchten en routes. Grote maatschappijen kunnen nog wel eens schuiven.(vraag, aanbod en zo economisch mogelijke inzet van vliegtuigen)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.