Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nummerborden als souvenir?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Nummerborden als souvenir?

Bericht door Doockles »

Hinkelbein schreef:Bestaan er als souvenirs nummerborden o.i.d.? De vorige keer (2006) heb ik uit San Francisco een plaatje meegebracht, waarop de naam California stond geschreven die je daar ook op de nummerborden zag.
We hebben zowel in Las Vegas als SF een heleboel winkels gezien waar ze nummerplaten van verschillende staten verkochten. ;-)

Ze verkopen ze hier (Antwerpen) zelfs in een winkeltje een paar honderd meter verder :lol:
Hinkelbein
Amerika-ontdekker

Bericht door Hinkelbein »

Weet je misschien nog waar die winkels in Las Vegas en SF zaten?
Of kan ik dat met Google wel vinden denk je?
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

In Las Vegas was dat in één van de "bizarre" winkeltjes tussen Gameworks en Harley Davidson. Hier ongeveer: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q ... 8&t=k&z=18

In San Francisco was dat ergens op Fishermans Wharf. Maar we zijn daar wel een aantal winkeltjes binnengegaan zodat ik niet goed meer weet waar juist ;-)
Hinkelbein
Amerika-ontdekker

Ik zou dan ook de platen kopen van staten waar ik geweest ben. En wat je er mee moet? Zo mooi ophangen als op die foto ietsje terug in de topic, dat lijkt me zeer fraai!
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Ja, ik heb er ook wel spijt van dat ik er geen gekocht heb. En ze hier in Belgie kopen vind ik maar niks :blink: :lol:
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Ik heb ook al 3 verschillende keren nummerplaten meegenomen, maar alleen die met namen van steden of attracties, ik vond alleen dat ze dit jaar moeilijk te krijgen waren.
Enne bij mij hangen ze gewoon in de huiskamer.

Gr. Marian
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hinkelbein schreef:Weet je misschien nog waar die winkels in Las Vegas en SF zaten?
Of kan ik dat met Google wel vinden denk je?
In Las Vegas heb ik ooit 2 (gebruikte) nummerborden gekocht bij Stratosphere Tower in een souvenirwinkeltje.

In San Francisco heb ik afgelopen zomer ook nog 2 (gebruikte) nummerborden gekocht in een souvenirwinkeltje. Die zat op Jefferson St. op het stuk tussen Jones St. en Mason St. Daar zitten allemaal souvenirwinkeltjes. Ze kostten USD 11,00 per stuk.

Met Google Maps moet je dit stuk van Jefferson St. wel kunnen vinden denk ik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hinkelbein
Amerika-ontdekker

Google Maps is wat dat betreft natuurlijk helemaal geweldig :-)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer