Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bagage US Airways

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Bagage US Airways

Bericht door Radarlove »

Neen, blijft voor mij duidelijk dat je niet moet betalen voor de transatlantische verbindingen. Maar voor die binnenlandse verbinding vrees ik toch nog steeds dat die 25$ per koffer zullen betaald moeten worden. Enfin, ik denk vooral dat het interessant zal zijn dat, na het uitvoeren van de reis, dit topic wordt afgesloten met of er al dan niet is bijbetaald moeten worden voor die koffers. We kunnen nog pagina's blijven filosoferen over de interpretatie van hun bagagevoorwaarden. En bellen naar hun servicedesk kan al een indicatie geven, maar is geen garantie dat ze in de VS gaan toepassen wat hier aan de telefoon wordt gezegd. Daar heb ik al ervaring mee gehad, gelukkiglijk was dat toen wel in mijn voordeel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer