Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Expedia

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Expedia

Bericht door georgesken »

Ik heb op zich ook geen schrik om via expedia te boeken. Anders zou ik het ook niet geprobeerd hebben. Mijn vorige reis was via orbitz geboekt wat toch gelijkaardig is en dat gaf ook geen enkel probleem. Ik vermoed eerder dat er ooit een probleem moet geweest zijn dat creditcardgegevens via expedia gestolen waren ofzo en dat Citibank daarom de site op de verdachte lijst heeft gezet. Dat was toch wat ik uit de uitleg van de bediende kon opmaken, maar die uitleg was nogal onduidelijk en ik ben er toen ook niet verder op ingegaan.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Touché :D
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
georgesken
Amerikakenner

headhunterke schreef:Touché :D

?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

georgesken schreef:dat Citibank daarom de site op de verdachte lijst heeft gezet
Wat eigenlijk wel grappig is als je ervan uit gaat dat een aantal piramide scams het logo van Citibank gebruiken, met toestemming overigens... lol.. dat is een bank waar ik echt niets mee te maken wil hebben, zoveel scammers maken gebruik van die bank.. :lol:
headhunterke
Amerikakenner

georgesken schreef:
headhunterke schreef:Touché :D

?
Dat Hotwire van Expedia is...
Hier bij ons in de buurt zeggen ze touché als je iets zegt wat vrij grappig is, en de persoon tegen wie je het zegt niet weet/wist
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
georgesken
Amerikakenner

headhunterke schreef:
georgesken schreef:

?
Dat Hotwire van Expedia is...
Hier bij ons in de buurt zeggen ze touché als je iets zegt wat vrij grappig is, en de persoon tegen wie je het zegt niet weet/wist

Da wist ik nu ook wel :wink: . Ik vertelde gewoon maar het verhaal wat mij dit jaar overkomen is ,zonder meer. Ikzelf zoek ook nog steeds op expedia en dergelijke als ik een reis wil vastleggen. Ik moet gewoon zien dat ik een andere creditcard bij de hand heb.
En het feit dat expedia en hotwire allebei eigendom zijn van Expedia inc bewijst vooral de incompetentie van Citibank.
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Er is nu nog steeds geen wijziging in de status :?
Heb deze middag al een mailtje gestuurd, en het is nu antwoorden op hun vraag.
Ik lijk misschien ongeduldig, maar ik heb er niet echt een goed oog in hoor. Die Airline Fee blijft nu al 3 dagen lang 'Sumbitted', maar duurt het dan meer dan 3 dagen om deze te 'Chargen' op mijn kaart?
headhunterke
Amerikakenner

Ojee, wat naar.
k begrijp dat je ergens wat schrik hebt hoor, maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal wel in orde komt.
Je kan wel eens proberen bellen naar Expedia op het nummer 1-800-397-3342
Vergeet er wel de landcode niet bij te zetten. Amerika heeft 1 als internationale code dacht ik.
Let wel op, ik heb op internet gelezen dat Expedia je soms aan het lijntje kan houden...
Maar zelf heb ik geen enkele ervaring met Expedia.
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Maar moet ik dan echt naar de Amerikaanse afdeling bellen?
Want ik kan me voorstellen dat dit serieus zal kosten, als ik van Belgie naar Amerika moet bellen...
Kunnen ze dit in de Belgische afdeling niet nagaan?
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Met de juiste middelen (skype voipbuster of bv http://www.belkampioen.be/tarieven/goed ... en_amerika) kost dat maar een paar centen per minuut.
Denk wel aan het tijdverschil
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Hartelijk dank voor deze zeer handige website.
Het is zelfs goedkoper dan naar iemand anders bellen met de gsm... :dance:
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar Delta met de vraag of het ticket inderdaad besteld was, en ik kreeg volgend antwoord:

Thank you for contacting us through delta.com. We are sorry for the
delay in responding to your message.

As per our records, your reservation with confirmation number XXXXXX for
both the passengers is confirmed and ticketed. For any questions
regarding your reservation, please contact our International
Reservations department at 800-241-4141.

Ik neem aan dat de tickets volledig in orde zijn. Maar waarom krijg ik dan op de site van Expedia nog altijd geen 'Confirmed' status, en blijft de Airline fee 'Submitted' staan, en wordt hij niet 'Charged'?
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Heb net een email gekregen van Expedia waarin ze zeggen dat onze reis bevestigd is, alhoewel het nog 24 uur kan duren vooraleer dit ook door de vliegtuigmaatschappij gebeurd.
Maar ik had deze week al bevestiging gekregen van Delta (na zelf contact op te nemen), waarin men me zei dat de tickets inderdaad in orde zijn...
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dan zou ik er gewoon vanuit gaan dat alles goed is en dat de communicatie tussen Delta en Expedia gewoon iets langer op zich laat wachten. Het is in de VS nu ook een holiday weekend (4th of July weekend), wat wellicht voor vertragingen kan zorgen. Veel mensen hebben extra vrij etc.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Daar had ik ook al aan gedacht, 4th of July... Het zou inderdaad een logische verklaring zijn.
Want volgens de gegevens op de site van Expedia moet de Delta nog betaald worden, maar ik denk niet dat de tickets dan in orde zouden zijn.
sardouken
Amerika-ontdekker

Bericht door sardouken »

Vandaag bericht teruggekregen van Expedia, en blijkbaar zijn we klaar om te vertrekken. 4th of July zal wel degelijk voor enige vertraging gezorgd hebben.

Dear Expedia Customer,

Thank you for contacting us about your credit card charges inquiry.

We apologize for the delay in answering your e-mail. We are currently experiencing an extremely high volume of e-mail requests, preventing us from responding within our normal standards.

Your package reservation from Brussels to New York is confirmed and good to go. It is a prepaid type of itinerary wherein the booking will be paid in full upon its completion online. There will be two charges that will be posted on your card. The charge for flights comes from the airline directly. There is occasionally a lapse in time between the time of purchase and the time the charge appears on your credit card statement. Normally, the charge will appear within seven business days, but can vary between credit card companies and airlines. For the rest of items on your itinerary, Expedia will be the one to charge you.

You can also contact your credit card company to verify the charges on your card, as you credit card company holds travel purchase information.

If this does not answer your question or solve your problem, feel free to reply to this message or call us at 1-800-EXPEDIA (1-800-397-3342) and reference case ID: XXXXXXXX.

Thank you for choosing Expedia.

Gwenny
Expedia Customer Service Team
Dejee
Amerika-newbie

Bericht door Dejee »

Hallo,

Ik heb afgelopen Dinsdag een reis geboekt naar Hawaï via Expedia en gelijk een reisbevestiging ontvangen van hun..
Alleen daar stond op dat mijn hotel geboekt was maar dat ze nog op een bevestiging wachten van British Airways...
Ik moest tussen 2 en 24 uur wachten en daarna opnieuw controleren... maar als ik nu kijk in mijn "Reismap" is ie nog steeds niet bijgewerkt....
Ik heb ook al een E-mail heengestuurd hoe dat precies zat... maar toen stuurden ze gewoon de reisbevestiging zoals ik hem al had gekregen...
Heeft iemand hier ervaring mee??? want als ik bij mijn transacties kijk van mijn creditcard staat dat alles is betaald....

Alvast bedankt!!

Patrick Bloem
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Staat er een confirmationnumber van BA in de boekingsgegevens? Probeer dan eens in te loggen op ba.com.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dejee
Amerika-newbie

Bericht door Dejee »

Clint schreef:Staat er een confirmationnumber van BA in de boekingsgegevens? Probeer dan eens in te loggen op ba.com.
er staat maar 1 cijfer.... en BA vind em niet
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Als ik jou was zou ik Expedia dan eens proberen te bellen.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer