1250 schreef:
Dit wil ik ook nog graag een keer doen.
Hoe lang heb je er minimaal voor nodig, bij bijvoorbeeld vertrek vanaf Las Vegas of Denver?
3 weken/4 weken?
Ik zou dan Las Vegas of Denver naar New York... lijkt me heel gaaf!
Ik zou er een week of zes voor willen nemen en dan liefst van San Francisco naar New York reizen. Vanaf Denver kan makkelijk in vier weken, wat je onderweg wilt doen, bepaalt natuurlijk ook hoelang je ervoor neemt.
Één van mijn beste vrienden heeft dat in drie maanden tijd gedaan, met zijn eigen motor.
Vanuit Savannah vertrokken, en uiteindelijk in LA de motor weer op een boot richting Rotterdam gezet, echt een schitterende trip.
- Van Oost naar West rijden, onderweg stoppen in kleine dorpjes en rijden over de wat minder bekende wegen
- De "driehoek" San Francisco, Los Angeles, Las Vegas
- Een avondje in het café zitten met echte rednecks
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Mijn wens voor de toekomst:
-3 maanden (of langer) door de VS reizen (maar dat is niet haalbaar, tenzij we een grote geldprijs winnen).
-3 weken met een camper rondreizen (als je met kleine kinderen gaat lijkt me dat praktischer/handig)
-nog een keer naar New York
-nog een keer naar Florida in een villa
- Half jaar rondreizen (geld lijkt me niet zo het probleem, ik zou dan meer low budget reizen, veel met de tent en zelf koken enzo. Maar met vakantiedagen gaat dat nooit lukken )
- Alaska
- NYC en Washington DC als een soort stedentrip, maar voor het budget van een week NYC zit ik 3 weken in het zuidwesten, en dat maakt het er niet gemakkelijker op
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.