Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Krijg geen creditcard
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Krijg geen creditcard
Is inderdaad handig, maar... Een vriend van me had zo'n prepaid CC gekocht in de US, en deze werkte lang niet overal hier in NL. Geen idee of dat andersom dus ook problemen kan opleveren, maar wellicht verstandig het eens uit te testen voordat je er massa's geld opzet, of gewoon op safe spelen en zo'n CC ter plekke in de US kopen.
- WizardOfOss
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Maar dan was het waarschijnlijk geen VISA of Mastercard? De andere kaarten (American Express bijvoorbeeld) liggen inderdaad vaak wat lastiger.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat was dus het rare, het was gewoon een VISA. Hij probeerde m online te gebruiken bij wat Nederlandse webshops geloof ik, maar daar werkte de kaart lang niet overal.
- WizardOfOss
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Da's dan inderdaad wel vreemd. Al moet ik zeggen dat ik incidenteel met mijn "gewone" Mastercard ook wel eens problemen heb gehad, ook op plaatsen of webshops waar ik eerder of later wel gewoon kon betalen. Maar lastig is het wel als je er niet 100% op kan vertrouwen.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Zo'n prepaid card is dan ook meer bedoeld om in winkels te gebruiken (eigenlijk een giftcard die niet vast zit aan één winkel). Eén van de beveiliging mechanismes van credit cards (online) is de check met het billing adress. Zo'n prepaid kaart heeft dat niet en komt er daardoor ook wss niet door heen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die beveiligings mechanismen werken vaak van geen kant, gezien de hoeveelheid indonesische en Vietnamese crooks die mij spullen sturen met gestolen credit cards.
Vaak klopt er niks van en staat er op de bill to van een amerikaan. Dan weet ik gelijk dat er gefraudeerd wordt.
De verkoper checkt echter vaak helemaal niks raar genoeg
Ik pik ze er bijna altijd uit en dan is al hun moeite voor niks geweest
Vaak klopt er niks van en staat er op de bill to van een amerikaan. Dan weet ik gelijk dat er gefraudeerd wordt.
De verkoper checkt echter vaak helemaal niks raar genoeg

Ik pik ze er bijna altijd uit en dan is al hun moeite voor niks geweest

mopperdemopper, zodra ik weer thuis ben pleur ik geloof ik een uitdraai van dit topic op de desk van onze reisbureau. We moesten een creditcard hebben, anders konden we geen auto huren en zouden we hem zelfs niet mee krijgen. Mijn vriend heeft creditcard, maar rijdt niet. Extra bestuurder erop zou ons 125 euro gekost hebben.
we hebben dus een partnercard (om 1 of andere reden krijg ik geen credit card, maar wat die reden is?) aan moeten vragen om die 125 uit te sparen (kun je hier ook leuke dingen voor doen) en om de auto te kunnen huren. Blijkt dit dus niet nodig te zijn geweest!
we hebben dus een partnercard (om 1 of andere reden krijg ik geen credit card, maar wat die reden is?) aan moeten vragen om die 125 uit te sparen (kun je hier ook leuke dingen voor doen) en om de auto te kunnen huren. Blijkt dit dus niet nodig te zijn geweest!
Ik heb het zelfde probleem gehad met het geen cc krijgen.
Ik heb nu een cc via mijn ouders, het is hun rekening maar heb wel een eigen cc, de cc staat dus gewoon op mijn naam.
Is makkelijk te doen en erg handig als je dus geen cc kunt krijgen.
Ik heb met mijn ouders afgesproken dat ik het geld wat ik via die cc gebruik gelijk er terug op stort zodat hun er geen rekening van krijgen.
Ik heb nu een cc via mijn ouders, het is hun rekening maar heb wel een eigen cc, de cc staat dus gewoon op mijn naam.
Is makkelijk te doen en erg handig als je dus geen cc kunt krijgen.
Ik heb met mijn ouders afgesproken dat ik het geld wat ik via die cc gebruik gelijk er terug op stort zodat hun er geen rekening van krijgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 7322 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties