Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

enkele reis

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Arjen schreef:Mijn ervaring is juist dat een ticket via Amerikaanse sites goedkoper is. Bijvoorbeeld bij Orbitz, Expedia of Travelocity. In mijn geval scheelde het 70 euro voor dezelfde vlucht.
Toen ik in Amerika een vliegticket zocht, heb ik ook Amerikaanse sites bezocht. Echter, hier kon ik niks, omdat je moest betalen met een credit card dat aan een Amerikaans adres gekoppeld was. Dat had ik niet. Vandaar dat ik het bij vliegwinkel.nl probeerde.
Ik had per ongeluk 3x gereserveerd, foutje met mn PC, maar ze waren ook makkelijk telefonisch bereikbaar om e.e.a. te herstellen
Dat is mijn ervaring ook: ze hebben een goede helpdesk, zijn goed bereikbaar. Da's mooi voor mensjes die nog wel eens fouten maken (zoals ik :D )
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Mack schreef: Toen ik in Amerika een vliegticket zocht, heb ik ook Amerikaanse sites bezocht. Echter, hier kon ik niks, omdat je moest betalen met een credit card dat aan een Amerikaans adres gekoppeld was. Dat had ik niet. Vandaar dat ik het bij vliegwinkel.nl probeerde.

Dat is nu in ieder geval bij Orbitz afgeschaft. Heb het even opgezocht en bij Expedia.com kun je wel autohuur en hotels betalen met een niet-Amerikaanse creditcard, vliegtickets helaas niet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer