Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Noordoosten net zo leuk als zuidwesten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Noordoosten net zo leuk als zuidwesten

Bericht door Katja »

Ik houd van het oosten. Hoe mooi het zuidwesten ook is het doet me heel erg weinig.
In het oosten heb je veel meer geschiedenis en meer mensen. Daarbij kom je er, voor mijn gevoel, minder Europese toeristen tegen wat het ook voor mij leuker maakt.
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Wij vonden het noordoosten ook leuk. Vooral het gebied rondom het FingerLakes gebied heeft ons verrast met de vele mooie stateparks!
Door het bezoek aan deze stateparks en bv het Shenandoah NP en Great Falls NP hebben wij het gevoel gehad dat we de steden mooi met natuur hebben afgewisseld.

Wellicht heb je nog iets aan ons blog uit 2008? Hier staat elke dag wat beschreven van de door ons gereden route.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Erwintje
Amerikafan

Bericht door Erwintje »

Wat een berg reacties ineens. Ik ga ze vanavond eens rustig doorlezen. Bedankt voor jullie input.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

Afbeelding
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Is het Noord Oosten net zoals het Zuid Westen geschikt om met een camper rond te reizen?
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Geen probleem, wij hebben in 2008 een trip gedaan Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-2.html
Paar verschillen met het zuidwesten;
Je komt wat meer lage viaducten tegen.
Winkels en restaurants hebben minder grote parkeerplekken.
Veel campgrounds zijn voor 95% seizoensplekken met weinig trekkersplekken.
Veel campgrounds (ook privite) hebben alleen water en stroom hookup, er is wel een dump en soms sewerservise (komt op je plek de vuilwatertanks leegmaken.
In drukke weekends kennen ze vaak het minimaal twee reserveren systeem.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer