Petra/VS schreef:Als iemand, die ook altijd met een enorm kussen reist, omdat ik anders nu eenmaal niet pijnloos kan slapen, kan ik me je moeders wens goed voorstellen. Kan ze dat kussen niet in haar koffer doen? Het lijkt me verschrikkelijk sterk, dat daar problemen mee zouden komen. Het is heel vervelend, als mensen proberen je te overtuigen om dingen, waar je niet goed zonder kunt, thuis te laten. Dat kussen is waarschijnlijk net zo belangrijk voor jouw moeders welzijn, als een medicijn voor iemand anders. Ik heb er altijd moeite mee, als mensen grapjes maken over dingen, die niet direct medisch duidelijk zijn. Iedere keer, als ik op reis ga, krijg ik de "grappige" vraag, of ik ga verhuizen, dankzij dat kussen. Ik lach altijd maar vriendelijk, maar intussen is het pure discriminatie, want dat kussen is medisch nodig, maar toon dat maar eens aan. Duidelijk ben ik een sympathisante voor jouw moeder .
Bedankt voor je lieve reactie! Ze gaat het in haar koffer steken. We zijn benieuwd!
Die boekweit zal behandeld zijn, anders zou het kussen ook gaan schimmelen in combinatie met het vocht wat je 's nachts verliest. Dus ik verwacht als dat een goed officieel kussen is en geen huisgemaakte zak met eigengekweekte boekweit dat het geen probleem zal opleveren. Beschuit is net zoiets als koekjes, ook geen probleem. Het is bewerkt en heeft eigenlijk weinig meer te maken met het graan dat het ooit was. Ze zijn vooral gefixeerd op onbewerkt voedsel, fruit en vlees. Dus die kg aardappelen, het appeltje of dat onsje ham voor op het beschuitje kan je beter thuis laten. Beschuit kan alleen onhandig zijn met het oog op het breken en eventueel kruimelen tussen de kleren of misschien dat toch maar thuis laten en je aanpassen aan wat het land heeft. Wasa crackers zijn er bijvoorbeeld gewoon te koop.
> eschuit kan alleen onhandig zijn met het oog op het breken en eventueel kruimelen
> tussen de kleren of misschien dat toch maar thuis laten en je aanpassen aan wat het land heeft.
Hahahhahahahaha Bramster. Steeds als ik hoor dat het niet verstandig is om beschuit mee te nemen denk ik, waarom niet? Je kunt beschuit toch ergens in doen ...lol.
Ik vind het eigenlijk een heel normale zaak, om je kussen mee te nemen! Zie regelmatig mensen met hun kussen in de (ruime) handbagage staan, dus dat moet geen probleem zijn
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Het gaat ook niet om het kussen maar om wat er in zit, "boekweit doppen" daar kunnen eventueel nog zaden tussen zitten en dan kan je dus wel een probleem hebben, maar zoals al aangegeven zal de inhoud naar alle waarschijnlijkheid bewerkt zijn om schimmelvorming tegen te gaan en zullen de zaden niet meer kiemkrachtig zijn maar dat zal je wel moeten kunnen bewijzen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.