Fuel Cell Systems
Portable electronic devices (i.e. cameras, cellular phones, laptop computers, and camcorders) powered by fuel cell systems, and not more than two spare fuel cell cartridges per passenger when transported in carry-on baggage.
No more than two spare fuel cell cartridges maybe carried by a passenger.
Fuel cell systems containing fuel and fuel cell cartridges including spare cartridges are permitted in carry-on baggage only.
Fuel cell cartridges may not be refillable by the user. Refueling the fuel cell systems is not permitted except that the installation of a spare cartridge is allowed.
Each fuel cell cartridge and system must be durably marked by the manufacturer with the wording: "APPROVED FOR CARRIAGE IN AIRCRAFT CABIN ONLY".
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Handbagage vraagje
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Handbagage vraagje
Een laptop moet in de handbagage, dit staat er als voorbeeld op de Delta site over laptops en andere elektronische apparatuur.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zou mijn laptop sowieso nooit en te nimmer in mijn "gewone" bagage stoppen; kans op diefstal is mij te groot.
Daarnaast lijkt de kans op schade me ook best groot, als je ziet hoe er af en toe met die koffers gegooid wordt...DVDGuy schreef:Ik zou mijn laptop sowieso nooit en te nimmer in mijn "gewone" bagage stoppen; kans op diefstal is mij te groot.
Is natuurlijk ook voor een deel afhankelijk van hoe je de laptop inpakt, maar in de handbagage lijkt me hoe dan ook een stuk veiliger.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3567 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 18 Reacties