Maar als je daarmee echt hoopt andere forumgangers te herkennen, die kans lijkt me wel zo goed als onbestaande

Roep dat niet te hard.Stephanie schreef:De stickers zijn op zich wel een leuk idee.
Maar als je daarmee echt hoopt andere forumgangers te herkennen, die kans lijkt me wel zo goed als onbestaande
Wij hebben met Wendy en familie heel gezellig samen gegeten in Zion!CaroLine schreef:Familie Jol's en onze wegen kruisten elkaar in Williams. Wij zijn nog naar de campground gereden waar zij zouden overnachten maar helaas waren ze nog niet gearriveerd.
Omdat wij die dag nog naar Sedona zouden rijden hebben we niet gewacht. Jammer, we hebben ze toen niet ontmoet.
Later (december 2005) hebben we dat in Nederland goed gemaakt.
Carola
@Sandy,Sandy schreef:Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.Dennis schreef:Dennis gaat hier onderzoek naar doen.
Het enige is dat je jouw logo op grote schaal moet maken, voor een betere kwaliteit... Ik heb wel eens geholpen met een logo te maken voor zo'n webshop, dus als je de link wil hebben om te zien hoe een logo eruit ziet op diverse items, dan kan ik je wel de link sturen...
Naar aanleiding van dit bericht (inderdaad een jaar oud) heb ik sinds mei 06 een eigen winkel op Cafepress. Nog niet veel verkocht, slechts een mok maar wel een fijne site. Nu nog geld verdienen...Antoinette schreef:@Sandy,Sandy schreef: Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.
Het enige is dat je jouw logo op grote schaal moet maken, voor een betere kwaliteit... Ik heb wel eens geholpen met een logo te maken voor zo'n webshop, dus als je de link wil hebben om te zien hoe een logo eruit ziet op diverse items, dan kan ik je wel de link sturen...
Heb je zelf ervaring met deze site?
Dat ziet er wel mooi uit!Mack schreef: Naar aanleiding van dit bericht (inderdaad een jaar oud) heb ik sinds mei 06 een eigen winkel op Cafepress. Nog niet veel verkocht, slechts een mok maar wel een fijne site. Nu nog geld verdienen...
Kijk maar op http://www.cafepress.com/mwdrawings
Hi Antoinette,Antoinette schreef:@Sandy,Sandy schreef: Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.
Heb je zelf ervaring met deze site?