DejaVu schreef:Of je koopt de google tablet in de USA. Veeeel goedkoper en een tussenmaat en de prestaties zijn even goed. 199 dollar
Ik heb hem gekocht. Echt een heel fijn ding en handig. Moet alleen noeg een beschermhoes kopen. Ik heb hem liever dan de I pad. (vrouw heeft een ipad3)
Dank Matrox. Ik ben echter niet overtuigd... Heb zelf sinds kort de iPad3 en ben er erg blij mee. Hoewel ik het wel jammer vond dat de ipad geen usb aansluiting heeft, ben ik er inmiddels aan gewend. Ge bruik van clouding, zelf gebruik ik Dropbox i.p.v. icloud, heeft ook z'n voordelen, maar je moet even wennen aan de andere manier van werken/archiveren.
Maar een groot voordeel van de ipad vind ik wel het grote (retina)scherm. Maar uiteraard zullen de voorkeuren per persoon verschillen...
Voor zover ik weet is de usb aansluiting voor ipad niet te gebruiken voor andere typen bestanden, m.a.w. de usb kan niet gebruikt worden als massaopslag. Dat vond ik wel jammer...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.