Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: reisverlag West-USA !
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Gezocht: reisverlag West-USA !
Dit topic misschien ?
kan zelf de filmpjes niet bekijken omdat ze niet op een iPad zijn te bekijken, maar het gaat wel over jonge gasten.
Z'n blog
kan zelf de filmpjes niet bekijken omdat ze niet op een iPad zijn te bekijken, maar het gaat wel over jonge gasten.
Z'n blog
Laatst gewijzigd door US-fanboy op 01 aug 2012, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hebt ook nog een site van een paar gasten die van volgens my NY naar SF trokken. Via zo ongeveer heel noord en zw usa? Volgens mij kwam er 1x per filmpje wel de polonaise achteruit in voor.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Volgens mij zijn dat inderdaad de gasten uit mijn link.
Kan uit de reacties in het topic halen dat de polonaise heel vaak langs komt
Kan uit de reacties in het topic halen dat de polonaise heel vaak langs komt

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh haha, ik zit toevallig wel op mn I-pad, maar ik had je link niet geopend. Volgens mij was één van die gasten werkzaam of liep die stage bij een mediabedrijf.
Edit: even gejoetoept en je moetmdan zoeken op freek van de week
Edit: even gejoetoept en je moetmdan zoeken op freek van de week
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
iets specifiekeker....
4 jonge mannen, met gezien de foto kwaliteit spiegelreflex. In hun album worden panorama foto's apart vermeld.
Verder een soort van webalbum.
In een van hun vakanties hebben ze een blauwe ford escape (denk ik), en zo'n GOPro camera op de vooruit. In het filmpje (op Youtube) begint het met rock muziek.
4 jonge mannen, met gezien de foto kwaliteit spiegelreflex. In hun album worden panorama foto's apart vermeld.
Verder een soort van webalbum.
In een van hun vakanties hebben ze een blauwe ford escape (denk ik), en zo'n GOPro camera op de vooruit. In het filmpje (op Youtube) begint het met rock muziek.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
http://exploringusa2009.blogspot.be/200 ... yenta.html
Ze zijn wel maar met drie en ik zie geen panoramafoto's, maar je weet nooit....
Ze zijn wel maar met drie en ik zie geen panoramafoto's, maar je weet nooit....
Groetjes,
Carine
Carine
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
hmmm,
jong: check
gasten: check
suv: check
blauwe ford escape: 2009, check
filmpje veel tijdens het rijden en versneld afgespeeld: hm, geregeld toch, ja
panorama's: check, toch nu meer dan vroeger
panorama's apart vermeld: check
spiegelreflex: check
Maar:
4 mannen: nope, 3; en dit jaar 2 (ik en de mama :p)
camera/gopro op de auto gemonteerd: hmm ja en nee, de eerste jaren uit de losse pols, pas 2011 met zuignap en pas dit jaar een gopro op de voorruit, maar van die laatste 2 staan nog geen video's online....
filmpje op youtube begint met rockmuziek: nope... (" onclick="window.open(this.href);return false; & " onclick="window.open(this.href);return false; )
Maar toch: would it be us?
http://qbic66.wordpress.com/
http://qbic.smugmug.com
jong: check
gasten: check
suv: check
blauwe ford escape: 2009, check
filmpje veel tijdens het rijden en versneld afgespeeld: hm, geregeld toch, ja
panorama's: check, toch nu meer dan vroeger
panorama's apart vermeld: check
spiegelreflex: check
Maar:
4 mannen: nope, 3; en dit jaar 2 (ik en de mama :p)
camera/gopro op de auto gemonteerd: hmm ja en nee, de eerste jaren uit de losse pols, pas 2011 met zuignap en pas dit jaar een gopro op de voorruit, maar van die laatste 2 staan nog geen video's online....
filmpje op youtube begint met rockmuziek: nope... (" onclick="window.open(this.href);return false; & " onclick="window.open(this.href);return false; )
Maar toch: would it be us?

http://qbic66.wordpress.com/
http://qbic.smugmug.com
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- Kelly*
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
@Fraa, waar werk je? Je jobomschrijving komt me bekend voor en je woont in de buurt bij mij......Fraa schreef:Ja dat klinkt natuurlijk heel verkeerdjokaluma schreef:Op je werk een reisverslag lezen ?????![]()
Laten we het zo stellen, ik doe een beetje van alles in't bedrijf waar ik werk. Van programmeren, tot in de controle kamer zitten, tot storingen oplossen, tot 's nachts uit mijn bed gebeld worden om de dag te redden, etc...
Als je dan nachtdienst hebt & je zit in de controle kamer 8u naar een scherm te staren zonder dat er iets gebeurt, dan kan't al eens gebeuren dat die PC met internet toegang er vrij aanlokkelijk uit ziet
PS: Deze topic wordt vreemder met de post

Enneuh, ik lees ze ook op het werk :p
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een soort of tutorial hoe je die map animatie maakt Q-bic. Het gaat me dan vooral om het uitlichten van de staat en route, of is het een vaste template?
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik stel voor dat je stekske00 contacteert op http://www.youtube.com/user/stekske00 . Hij maakt de video's 

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht