O ja, het is evident dat alle elektronica en/of duurdere zaken mee aan boord gaan en niet in het ruim...
Die stekkerdoos ging bij ons altijd in de koffer. Uiteindelijk is het niet zo'n ramp als je die kwijt zou zijn vonden wij.PSVwally schreef:Overigens over die stekkerdoosjes die sommigen meenemen. Gaat dat dan wel de koffer in ipv de handbaggage? Ik las dat hier en vind het eigenlijk wel een makkelijk iets. Tot nu toe nam ik altijd 2 reisstekkers mee en lade ik om de nacht m'n telefoon/videocamera/fototoestel/laptop mee op. En trekt zoiets het daar net zo makkelijk als hier ivm andere stoomwattage/voltage of hoe het ook heet?
Dan vermoed ik KLM, aangezien je met hen vliegt dan zij het ook hun regels neem ik aan...michelvd schreef:Hoe zit het eigenlijk als je bij Delta, zonder beperking, hebt geboekt en vervolgens wordt de vlucht uitgevoerd door KLM. Gelden dan de Delta regels of de KLM regels?
Je vliegt altijd onder de regels van de uitvoerende maatschappij.michelvd schreef:Hoe zit het eigenlijk als je bij Delta, zonder beperking, hebt geboekt en vervolgens wordt de vlucht uitgevoerd door KLM. Gelden dan de Delta regels of de KLM regels?
lovely_laura schreef:Wij hebben ook altijd een klein handbagage koffertje bij ons met daarin
- filmcamera
-fototoestel
-e-reader
-ds
-laptop
-portable dvd speler
- snoepjes puzzelboekjes e.d
Het enige is dat we als we hem door de scanner doen helemaal leeg moeten maken omdat ze alles willen zien. Ik zou niet nog apart een laptoptas meenemen. Bij onze laatste vlucht deden ze heel moeilijk omdat ik mijn koffertje had en mijn gewone schoudertas met papieren en portemonnee enzo.
Ik moest toen kiezen tussen het inchecken van 1 van de 2 of mijn tas in het koffertje proppen. Gelukkig paste het er nog bij maar ze doen dus niet meer zo makkelijk over een extra handbagage terwijl ik vroeger nooit problemen had met mijn schoudertas.
Gr. Laura