Het lijkt me dus niet nodig om pillen van 100 stuks in Amerika aan te schaffen

Marjon
Fijn, ik zal eens kijken! Dank je wel.Ineke schreef:Ik meen dat ik ze in Amerika bij Wallmart of gewoon bij een grote supermarkt gekocht heb, bij de "apotheek" afdeling. Potjes staan gewoon in de vakken. Ik betaalde voor dit potje ongeveer $ 4.50
Voor mij ook geen pillen om mij er "bovenop" te helpen.rperre schreef:Pillen zijn echt overbodig (voor meerdere zaken als je het mij vraagt), tenzij je er natuurlijk echt niet tegen kunt (uit ervaring)!
Dat bedoel ik dus ook. Iedereen is verschillend. Mijn man en mijn zoon hadden nergens last van toen we uit Amerika kwamen.rperre schreef:even mijn .02
Ik zou dus niet op de eerste vlucht die je gaat nemen, pillen beginnen te slikken. Deze pillen zijn bedoeld voor mensen die "weten" dat ze enorm last hebben van de overgang naar of van de VS. (of andere gebieden natuurlijk).
Als dit je eerste vlucht is met grotere tijdsverschillen, zou ik het gewoon eens proberen! Iedereen is verschillend, maar ik heb jaren op en neer gereisd en nog nooit een pil aangeraakt.
Richard
Nou vergeet dat maar, Marion!Misschien dat het dit jaar beter gaat omdat we nu 's morgens vroeg in Nederland aankomen en dan kun je gewoon de hele dag opblijven om weer in je ritme te komen
Ook dat nogIneke schreef:Trouwens, ochtendmensen (en dat ben ik heel erg) schijnen veel meer last te hebben van jet-lag dan avond-mensen.