Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis met kind van 1,5 jaar
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Rondreis met kind van 1,5 jaar
Hallo,
Ik vraag mij af hoe jullie dit deden voor het eten als jullie met geen mobilehome rondtrekken.
Een peuter eet toch best 's middags gekookt en soms eten ze op die leeftijd toch nog niet alles met stukjes.
Wij zouden een rondrit maken en daarom denk ik dat we het best met een mobilehome zouden doen.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt.
Groetjes Melanie
Ik vraag mij af hoe jullie dit deden voor het eten als jullie met geen mobilehome rondtrekken.
Een peuter eet toch best 's middags gekookt en soms eten ze op die leeftijd toch nog niet alles met stukjes.
Wij zouden een rondrit maken en daarom denk ik dat we het best met een mobilehome zouden doen.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt.
Groetjes Melanie
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een peuter kan zich al iets makkelijker aanpassen dan een baby lijkt me. Dat gekookt is idd makkelijker in een camper als je dat een must vind, maar je kan het ook omdraaien door smiddag bv brood en fruit of dergelijke te eten en s avonds hotels met kitchenettes uit te zoeken, wat denk ik een hele opgave zal worden. Uit eten zal. Dan worden of iets opwarmen in een magnetron doe veel hotelkamers hebbenEen peuter eet toch best 's middags gekookt en soms eten ze op die leeftijd toch nog niet alles met stukjes.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
@melanie0479:
Ik weet niet hoe oud jouw peuter is? Als hij/zij niet mee eet in restaurants zijn er in de supermarkt rijen potjes baby/ peutervoeding te koop. Bij een restaurant doen ze er nooit moeilijk over om dat even op te warmen. Onze kinderen waren altijd gewend om 's avonds warm te eten, en aten dus gelijk met ons warm. Na 1,5 jaar vonden ze bij ons potjes niet lekker meer. Ik heb ook weleens ( als ik vond dat hij nu echt wel weer eens groente moest eten) alleen mashed potatoes voor mijn peuter besteld en een potje worteltjes laten opwarmen( en soms staan er ook gewoon gekookte groenten als side order op de kaart), en dan at hij er nog wat vlees van ons bij. Soms ook extra fruit overdag gegeven en 's avonds iets makkelijks als pizza of patat.
Ik weet niet hoe oud jouw peuter is? Als hij/zij niet mee eet in restaurants zijn er in de supermarkt rijen potjes baby/ peutervoeding te koop. Bij een restaurant doen ze er nooit moeilijk over om dat even op te warmen. Onze kinderen waren altijd gewend om 's avonds warm te eten, en aten dus gelijk met ons warm. Na 1,5 jaar vonden ze bij ons potjes niet lekker meer. Ik heb ook weleens ( als ik vond dat hij nu echt wel weer eens groente moest eten) alleen mashed potatoes voor mijn peuter besteld en een potje worteltjes laten opwarmen( en soms staan er ook gewoon gekookte groenten als side order op de kaart), en dan at hij er nog wat vlees van ons bij. Soms ook extra fruit overdag gegeven en 's avonds iets makkelijks als pizza of patat.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reactie. Volgende zomer zal hij 1,5j zijn en mijn dochter 4j.
Omdraaien naar 's avonds is inderdaad een goed idee, maar ik denk dat er niet zoveel gezond eten te vinden zal zijn op restaurant. Misschien ben ik hier dan weer verkeerd in.
Omdraaien naar 's avonds is inderdaad een goed idee, maar ik denk dat er niet zoveel gezond eten te vinden zal zijn op restaurant. Misschien ben ik hier dan weer verkeerd in.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb even voor je gekeken op sites als Denny's, applebees, cheesecakefactory en outback. Bij allemaal kun je groenten als bijgerecht bestellen. Het is wel vaak gestoomde broccoli ( sla vonden mijn kinderen op die leeftijd niet lekker, die van jou misschien wel?) maar soms ook wel andere seizoens groente. Natuurlijk is het allemaal wel net even ongezonder dan thuis, door toevoegingen als room bijvoorbeeld, maar je kunt het wel zo gezond mogelijk maken. ( en wellicht vragen of ze het zonder room kunnen serveren?) vaak is er veel mogelijk. Zoals ik al schreef hebben wij weleens alleen bijgerechten besteld en ze dan wat vlees van ons gegeven.
Andere mogelijkheid is een gaspit kopen en op een picknickplaats zelf wat koken. Of iets kant en klaars bij de supermarkt halen ( een kippetje bijvoorbeeld) en op je kamer wat groenten in de magnetron warmen indien aanwezig.
Andere mogelijkheid is een gaspit kopen en op een picknickplaats zelf wat koken. Of iets kant en klaars bij de supermarkt halen ( een kippetje bijvoorbeeld) en op je kamer wat groenten in de magnetron warmen indien aanwezig.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
je ziet een duidelijke trend in restaurants waarbij steeds vaker gezondere gerechten op de kaarten komen. verse groenten, ook zonder toevoegingen van room enzo zijn vaak te krijgen. Misschien geen enorme variëteit aan groenten maar boontjes, wortels, courgette en groene asperges ben ik vaak tegengekomen. En, vergeet niet dat veel restaurants heel flexibel zijn en je om aanpassingen kan vragen. Bv boontjes in garlicbutter kun je meestal prima zonder bestellen. Ga op zoek naar family restaurants daar heb je denk ik meeste kans.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij reizen volgend jaar met dochter, schoonzoon en kleinkind van 13 maand. Wat betreft het meenemen van een babybedje: Wij hebben geboekt bij Air Berlin. Hier mag je een buggy, autostoeltje en kinderbedje gratis meenemen. Handig van het campingbedje is, dat het tevens als box kan fungeren zodat hij daarin bij tijd en wijle even rustig kan spelen. Ik weet niet of het bij een Amerikaanse vliegmaatschappij gratis is, maar dat zou je toch kunnen achterhalen op één of andere manier.
Een nadeel van Air Berlin is dat het reserveren van de speciale rij voor families met baby's niet gratis is. Hiervoor moeten we 80 euro per stoel, enkele reis, betalen. Ik vind dit een fors bedrag en dan gaan we dus niet doen. We wachten dus maar af welke stoelen we krijgen aangewezen bij het online inchecken.
Zouden vliegmaatschappijen rekening houden met het aanwijzen van stoelen als je met een baby reist ? Of is het verstandig om hierover van te voren contact op te nemen. Iemand ervaring hierin ?
Een nadeel van Air Berlin is dat het reserveren van de speciale rij voor families met baby's niet gratis is. Hiervoor moeten we 80 euro per stoel, enkele reis, betalen. Ik vind dit een fors bedrag en dan gaan we dus niet doen. We wachten dus maar af welke stoelen we krijgen aangewezen bij het online inchecken.
Zouden vliegmaatschappijen rekening houden met het aanwijzen van stoelen als je met een baby reist ? Of is het verstandig om hierover van te voren contact op te nemen. Iemand ervaring hierin ?
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb er nog nooit van gehoord dat een peuter het beste 's middags gekookt eet. Die van ons hebben het heel goed gedaan op een boterhammetje 's middags.melanie0479 schreef: Ik vraag mij af hoe jullie dit deden voor het eten als jullie met geen mobilehome rondtrekken.

Maar als je dat graag wilt, dan kun je toch ook 's middags warm eten? Veel restaurants serveren dan een prima menu voor minder geld dan 's avonds.
Een camper moet je nemen omdat het je leuk lijkt, of als je echt graag altijd zelf wilt koken.
Waar wil je naar toe? Als je naar een regio gaat waar je veel vanaf dezelfde locatie kunt bezoeken kun je ook denken aan airb&b of cabins met een keukentje op een aantal plaatsen.
En ik zou me niet druk maken over het al of niet gezond zijn van het eten. Je zult als je met een auto gaan rondtrekken ook een koelbox meenemen. dus je kunt gezonde dingen voor tussendoor meenemen.
Marianne
-
- Amerika-expert
Niet zo moeilijk doen. Het is hier hartstikke makkelijk om gezond te eten met een kind, ook als je geen RV hebt. Groenten, aardappels, vis of vlees zonder zout zijn gewoon overal te bestellen.
Bovendien is Amerika veel gezinvriendelijker dan Nederland, dus de kans is heel klein dat je in een restaurant helemaal niets kan vinden voor je kleintjes. Vooral restaurants als Chilli's en Denny's in kleinere steden zijn heel vriendelijk en komen met oplossingen als je een moeilijke eter hebt.
Bovendien is Amerika veel gezinvriendelijker dan Nederland, dus de kans is heel klein dat je in een restaurant helemaal niets kan vinden voor je kleintjes. Vooral restaurants als Chilli's en Denny's in kleinere steden zijn heel vriendelijk en komen met oplossingen als je een moeilijke eter hebt.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de goeie reacties. Ik kan ze zeer goed gebruiken.
Wij zouden echt gaan rondtrekken, al verschillende keren met mobilehome op reis geweest, onze dochter was toen 2 en deed dit zeer graag.
Het enige ik mij nog afvraag is hoe we al die wandelingen zullen doen in die parken, ik lees dat er overal trails zijn om naar een hoogtepunt te gaan maar kinderen stappen toch geen 10 km?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Bedankt alvast.
Wij zouden echt gaan rondtrekken, al verschillende keren met mobilehome op reis geweest, onze dochter was toen 2 en deed dit zeer graag.
Het enige ik mij nog afvraag is hoe we al die wandelingen zullen doen in die parken, ik lees dat er overal trails zijn om naar een hoogtepunt te gaan maar kinderen stappen toch geen 10 km?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Bedankt alvast.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat weinig mensen trails van die afstanden lopen met kinderen van die leeftijd. Wat voor trails van die afstanden heb jij gelezen? Ik ken een paar langere trails als Observation Point en Angels Landing in Zion en panorama point in Yosemite, maar dat zijn geen wandelingen voor kleine kinderen. Loop korte trails. Kijk bv op www.ontdek-Amerika.nl, daar staan hele beschrijvingen van wandelingen in de parken met alle gegevens erbij. Verder zijn er ook in elk park wel trails die je met een buggy kunt wandelen. Zo loopt er langs de rim bij de grand canyon gewoon een groot voetpad.. Sommige mensen gebruiken rugdragers voor hun kind op bepaalde wandelingen. Dan zou je nog enkele grote wandelingen best kunnen doen. Maar ik zou op sommige wandelingen een jong kind niet los laten lopen.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie. Idd die trails die ik had gelezen.
Bedankt voor de site, ik doe eens verdere opzoekingen.
Niet simpel, er is zoveel te doen en te zien.
Ik twijfel nog om enkel een lus te maken rechts van Las Vegas of om ook SF en LA erbij te doen via highway 1.
Wat,denken jullie? Er is zoveel te zien, moeilijk om een keuze te maken.
Groetjes
Niet simpel, er is zoveel te doen en te zien.
Ik twijfel nog om enkel een lus te maken rechts van Las Vegas of om ook SF en LA erbij te doen via highway 1.
Wat,denken jullie? Er is zoveel te zien, moeilijk om een keuze te maken.
Groetjes
In de parken zijn meestal voldoende korte en makkelijke wandelingen te vinden die goed te doen zijn voor een peuter kleuter, of voor een volwassene met kind op de rug. Wij liepen ook vaak de paden die rolstoeltoegankelijk zijn, die zijn niet te ver en makkelijk voor een jong kind om zelf te lopen. Andere korte paden zijn ook prima, maar dan moet je een jong kind toch vaak aan de hand houden, en dat vinden ze ook niet altijd leuk.
Het is mijn ervaring dat luchtvaartmaatschappijen meestal niet zo heel veel rekening houden met baby's en jonge kinderen bij het toewijzen van plaatsen, tenzij je vooraf iets vastlegt. Ik zou daar zelf alleen nooit voor betalen, maar gewoon zorgen dat je zo vroeg mogelijk incheckt en alsnog plaatsen bij elkaar zoekt. Ook zullen ze aan boord vaak nog wel moeite willen doen om te ruilen als het nodig is (iemand die naast jouw + baby zit zal al snel willen ruilen met je partner
). Als je heel graag die bulkhead plekken wilt hebben zul je wel moeten betalen denk ik, maar ik vind dat persoonlijk vreselijke plaatsen dus dat zou ik al zeker niet doen
Het is mijn ervaring dat luchtvaartmaatschappijen meestal niet zo heel veel rekening houden met baby's en jonge kinderen bij het toewijzen van plaatsen, tenzij je vooraf iets vastlegt. Ik zou daar zelf alleen nooit voor betalen, maar gewoon zorgen dat je zo vroeg mogelijk incheckt en alsnog plaatsen bij elkaar zoekt. Ook zullen ze aan boord vaak nog wel moeite willen doen om te ruilen als het nodig is (iemand die naast jouw + baby zit zal al snel willen ruilen met je partner

Terug in Texas!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Als je allemaal beren op de weg ziet vraag ik me af waarom je niet een paar jaar wacht met die kant op gaan?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ha ha dat denk ik ook.hemmie schreef:Ook zullen ze aan boord vaak nog wel moeite willen doen om te ruilen als het nodig is (iemand die naast jouw + baby zit zal al snel willen ruilen met je partner).
Wij gaan hier ook niet voor betalen maar mag ik vragen waarom jij dit vreselijke plaatsen vindt ?hemmie schreef: Als je heel graag die bulkhead plekken wilt hebben zul je wel moeten betalen denk ik, maar ik vind dat persoonlijk vreselijke plaatsen dus dat zou ik al zeker niet doen
2011: Zuidwesten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt ook eens op mijn wandelsite kijken.melanie0479 schreef:Bedankt voor je reactie. Idd die trails die ik had gelezen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Marianne,
Heel mooie site en zeer duidelijk! Ik ben al benieuwd naar jullie plannen voor 2017!
Heel mooie site en zeer duidelijk! Ik ben al benieuwd naar jullie plannen voor 2017!
In een gewone stoel kan ik mijn benen meestal behoorlijk uitstrekken onder de stoel voor me (dat zal wat van je postuur afhangen, ik ben erg slank en niet extreem lang, maar mijn man van 1.87m kan het ook nog), maar bij de bulkhead plaatsen kan dat niet doordat er dan echt een muur voor je zit. De 'normale' beenruimte is dus wel wat meer, maar ik kan daar mijn benen nooit uitstrekken. Daarnaast heb je bij die stoelen zowel beeldscherm als tafeltje in de armleuning, en ik vond het dus echt een drama om die in en uit te klappen met een baby/dreumes op schoot. Dan heb ik dus liever een gewone stoel. Ik kan me dus wel voortellen dat mensen die bulkhead stoelen boeken als ze 2m lang zijn, en zag zelf ook nog wel het voordeel toen onze baby's nog klein genoeg waren voor een bassinet, maar verder vind ik een gewone stoel dus veel prettiger. Maar goed, ik zal wel de uitzondering zijn, KLM heeft ons zelfs eens met dreumes verplaatst naar bulkhead nadat wij juist bewust andere plaatsen hadden gekozen, ze vonden het vast heel raar dat ik klaagde.IngridZw schreef:Wij gaan hier ook niet voor betalen maar mag ik vragen waarom jij dit vreselijke plaatsen vindt ?hemmie schreef: Als je heel graag die bulkhead plekken wilt hebben zul je wel moeten betalen denk ik, maar ik vind dat persoonlijk vreselijke plaatsen dus dat zou ik al zeker niet doen
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1888 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-