Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hier ben ik weer: motels / hotels

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

michelly schreef:
Ingrid schreef: En hoe kom ik dan aan die KOA en Sam passen?
De KOA Value kard kun je op hun site http://www.koa.com/valuekard/ bestellen. Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan omdat we een aantal campings vooraf reserveerden en dan moet je je nummer invoeren voor de korting. Je kunt 'm ook ter plekke kopen bij de eerste KOA camping die je bezoekt. Het kost $14 en je krijgt 10% korting dus dan kun je ongeveer uitrekenen of je het bedrag eruit haalt.

Die Good Sam kaart heb ik geen ervaring mee.

Groetjes Elly
Wij kopen inderdaad bij de eerste KOA een kaart. Dan krijg je de korting alsnog ook al heb je bij de reservering niet aangegeven dat je een Value Kard hebt.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Martin & Marianne schreef: Wij kopen inderdaad bij de eerste KOA een kaart. Dan krijg je de korting alsnog ook al heb je bij de reservering niet aangegeven dat je een Value Kard hebt.
Handig om te weten voor volgend jaar. Dan hoef ik 'm niet vooraf te bestellen.

Elly
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Dat zal ik dan ook doen, waarschijnlijk heb ik hem anders toch niet meer op tijd in huis voor we weg gaan (twee weken!!!).

Bedankt voor de tips allemaal.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer