Ik heb zes pakken hagelslag vrijwel onaangeroerd in de kast staan. Alleen als we Nederlandse gasten hebben en de enkele keer, dat de kinderen het op hun yoghurt eten worden ze gebruikt. Hetzelfde geldt voor vlokken. Als ik ze zie lijkt het zo lekker, maar in de praktijk eten we het nooit. Het is echt een cultureel iets. Ik vind een witte boterham met echte boter en hagelslag of vlokken iets heerlijks, mijn kinderen ook, maar veel voedingswaarde heeft dat niet, dus eten we het niet vaak.
Mijn man en mijn zoon zijn helemaal verslaafd aan hagelslag, als we met de auto op vakantie gaan nemen we altijd een pak of 4 mee.
Maar naar Amerika nemen we het niet mee hoor, dan eten ze wel wat anders. Vorige keer deden ze 's morgens Nutella op brood.
Het lijkt me ook lastig om te zorgen dat het niet smelt als we met de auto rondreizen. In de koelbox gaat niet, dan zit die direkt vol.
Hier lusten de kids dat zo met zijn momenten, maar zeker wanneer we in NL zijn hebben ze er trek in. Ze hebben bij jullie dan ook meer keuze uit smaken en merken dan hier en staan bovendien goed opgesteld in de winkel. In B moet je ze soms zoeken.
Daarbij, wij noemen dat geen hagelslag maar muizestrontjes!
Ik neem altijd Kaas mee dat vacuum verpakt is. En natuurlijk ook hagelslag en repen chocolade.
Vorig jaar zat ik naast een Olander die naar zijn familie ging in Palm Beach en die had zelfs aardappelen bij en haring .
Dat mag natuurlijk niet, maar als je geluk hebt merkt niemand niets
Kaas en hagelslag en dergelijke mag altijd !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.