Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bifi worstjes mee int vliegtuig?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hagelslag is geen probleem. Ik laat mijn ouders altijd enkele pakken meenemen als ze over komen, en ik neem het ook zelf mee als ik overga!

De sprinkles voor de taart die ze hier verkopen is ontzettend duur en zijn maar in kleine verpakkingen te koop. Ik zou ze zeker zelf meenemen.

verpak het wel goed in een ziplock zakje of zo, zodat het niet in je tas uit elkaar valt :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik heb zes pakken hagelslag vrijwel onaangeroerd in de kast staan. Alleen als we Nederlandse gasten hebben en de enkele keer, dat de kinderen het op hun yoghurt eten worden ze gebruikt. Hetzelfde geldt voor vlokken. Als ik ze zie lijkt het zo lekker, maar in de praktijk eten we het nooit. Het is echt een cultureel iets. Ik vind een witte boterham met echte boter en hagelslag of vlokken iets heerlijks, mijn kinderen ook, maar veel voedingswaarde heeft dat niet, dus eten we het niet vaak.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Mijn man en mijn zoon zijn helemaal verslaafd aan hagelslag, als we met de auto op vakantie gaan nemen we altijd een pak of 4 mee.
Maar naar Amerika nemen we het niet mee hoor, dan eten ze wel wat anders. Vorige keer deden ze 's morgens Nutella op brood.
Het lijkt me ook lastig om te zorgen dat het niet smelt als we met de auto rondreizen. In de koelbox gaat niet, dan zit die direkt vol.

Marjon
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Hier lusten de kids dat zo met zijn momenten, maar zeker wanneer we in NL zijn hebben ze er trek in. Ze hebben bij jullie dan ook meer keuze uit smaken en merken dan hier en staan bovendien goed opgesteld in de winkel. In B moet je ze soms zoeken.
Daarbij, wij noemen dat geen hagelslag maar muizestrontjes!

LOL, Erik
Speakingtongues
Amerikakenner

Kaas mag zelfs mee

Bericht door Speakingtongues »

Ik neem altijd Kaas mee dat vacuum verpakt is. En natuurlijk ook hagelslag en repen chocolade.
Vorig jaar zat ik naast een Olander die naar zijn familie ging in Palm Beach en die had zelfs aardappelen bij en haring .
Dat mag natuurlijk niet, maar als je geluk hebt merkt niemand niets

Kaas en hagelslag en dergelijke mag altijd !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer