Hoi Ellen,ellen8 schreef:Hierbij even een berichtje over US. Heen ging alles goed. De service was wel ok, niets bijzonders, ook niet slecht. Deken, kussen, eten en drinken. Op de vluchten binnen amerkia echter geen eten, wel drinken.
Op de terugweg hebben we 5 uur vertraging gehad en dat vond ik HEEL slecht. We zaten al in het vliegtuig en moesten er allemaal uit. vervolgens konden we wat eten halen (er werd niet gezegd voor hoeveel of wat ook) met als gevolg dat ik 90 dollarcent moest bijbetalen. Daarvoor moest ik dus uit de rij, mijn vriend zoeken en toen weer terug. Verder is er 1 keer gezegd dat ze hoopten om 2100 weer te vliegen, maar tot 23.30 hebben we NIETS meer gehoord of gezien. En maar hangen in de vertrekhal, vreselijk. Uiteindelijk is er een nieuw toestel gekomen en toen was iemand zijn paspoort kwijt, waardoor we nog een half uur extra vertraging kregen. Hier kregen de andere passagiers de schuld van, want die zouden het paspoort van de betreffende man hebben opgeraapt en niet hebben teruggegeven (????). De politie kwam aan boord en als t niet gevonden werd zouden we allemaal gefouilleerd worden (!) Uiteindelijk is het zover niet gekomen en is de man zijn bagage van het vliegtuig gehaald.
Al met al dus 25 uur over de vlucht gedaan. Wij gaan nooit meer met US!
Dit is inderdaad geen leuke ervaring. Dat er een keer vertraging is om wat voor reden dan ook, daar kun je nog mee leven, maar het gebrek aan informatie is wat je de das om doet.
Wij hebben een keer hetzelfde meegemaakt met Martinair. Om half twee 's middags zou het toestel vertrekken vanaf Orlando. Uiteindelijk is het half één 's nachts geworden. Elf lange uren in de wachtruimte gehangen. Het duurde uren voordat er iets uitgelegd werd en daarna werd mondjesmaat telkens de vertrektijd bijgesteld. Heel frustrerend.
Gr. Marjan