Het zou zo maar kunnen, het was in LA en ik verwacht dat die bezocht wordt door zowel legale als minder legale immigranten. Het viel me wel op dat er veel reclame was voor allerlei preventie programma's, vergelijkbaar met zoals ik dat in Peru veel gezien heb, naar mijn idee van de overheid.USInsider schreef:Als de klinike gericht was op Hispanics - grote kans dat die gesubsidieerd is en dat men niet om verz. vroeg omdat dergelijke faciliteiten vaak bezocht worden door illegale immigranten - die geen verz. hebben. Tenmiste als de kliniek in ZW van de US was.
Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen - als ik je verhaal zo lees.
Temeer omdat je aangeeft dat jullie ook medicijnen meekregen in de kliniek ?
Op het moment dat je aangeeft verzekerd te zijn begint het 'grote plukken'.
Die rekeningen zijn zo hoog omdat voor toeristen 'out of network' wordt berekend.
Ik woon in CA en een deel van wat ik betaal aan een arts of ziekenhuis (zelf of via de verz.) wordt gebruikt om de kosten van zorg voor onverzekerden te dekken.
Ik schrijf dit omdat jij aangeeft 'het kan goedkoper'.
Nou heb ik trouwens niet echt een idee wat reële kosten zijn in de gezondheidszorg, maar ik heb wel het gevoel dat we een prijs betaald hebben die fair is voor de geleverde dienst. En dat gevoel heb ik niet als ik de bedragen bij een aantal van de verhalen hierboven lees.