Mijn vriendin heeft geen sterke voorkeur voor waar we heen gaan. Vorig jaar is ze voor het eerst mee geweest (had alles al geboekt, kenden elkaar toen nog niet) naar Florida en is toen ook besmet met het Amerika virus (she's a keeper).
Uit het niets kwam ik een aanbieding van United Airlines tegen en enkele uren later was er al geboekt. Daarna zelf de route uitgestippeld en een huurauto geboekt. Doordat het budget voor de reis er nog niet was de nodige overnachtingen via Booking.com en de tent in Yosemite gereserveerd.
In juni was al het geld voor de vakantie er en hebben we samen een avondje zitten "Hotwire-ren". Samen puzzelen welke hotels het zouden kunnen zijn en niet meer bijkomen als nou juist het hotel waar je op hoopte er uit komt.
Wat we ter plaatse gaan doen heb ik bedacht. Zolang we kunnen shoppen, zwemmen en actief bezig zijn kan ik niets verkeerd doen. Oja, er moeten ook nog enkele mini-golf baantjes worden gebookmarked.
Volgende maand is het eindelijk zover en het roadbook is klaar. Ze heeft zich van de week ingelezen en we kunnen niet wachten om te vertrekken!

Op de bonnefooi vertrekken zou ik niet zo snel doen. Het is een verre reis waar ik een jaar lang hard voor heb moeten sparen. Ik zou het jammer vinden als het dan niet zo loopt als ik zou willen of er achteraf achter kom dat ik dingen heb gemist.