Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bij welke wisselkoers ga jij nog naar Amerika?
- recidivist
- Amerikafan
Re: Bij welke wisselkoers ga jij nog naar Amerika?
Je kan je in het verleden suf geshopt hebben, maar een broek uit 2008...daar pas ik nu niet meer in. 

Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Achja, vakantie kost nu eenmaal geld. En je weet van tevoren wat je uit wil geven. Wij rekenen altijd een flinke buffer in voor de uitgaven van de vakantie. Zo komen we nooit voor verrassingen te staan.
Wat betreft de aankopen in de States, wij houden de wisselkoers op dat moment gewoon in de gaten. We weten wat we maximaal voor kleding bijvoorbeeld uit willen geven en daar houden we ons aan. Dat zijn dan misschien 3 kledingstukken minder dit jaar. Wij liggen er niet wakker van!
Wat betreft de aankopen in de States, wij houden de wisselkoers op dat moment gewoon in de gaten. We weten wat we maximaal voor kleding bijvoorbeeld uit willen geven en daar houden we ons aan. Dat zijn dan misschien 3 kledingstukken minder dit jaar. Wij liggen er niet wakker van!
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Rekenen jullie alles op voorhand uit en probeer je je dan aan je budget te houden of reken je achteraf alles uit? En dan maar schrikken hoe je jezelf terug hebt laten gaan 

A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Als de wisselkoers ongunstig is, zullen we gewoon minder vaak/snel naar Amerika kunnen gaan, maar het is er veel te mooi om er niet meer heen te gaan. Gewoon wat langer/meer sparen dan.
Niet gaan is geen optie. We doen het dan wel wat rustiger aan , eens een ontbijtje/lunch in de supermarkt kopen ipv uit eten te gaan. En wat minder kleren kopen 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kleding blijft ondanks de koers alsnog rmo elatief goedkoop, 30 dollar voor een levis kun je niets van zeggen. Los daarvan kun je ook 24 ipv 30 dagen gaan, scheelt weer 20 procent. Vliegtickets worden toch vaak in euro's betaald, wat een grote kostenpost is vaak.
- Bianca Stripes&Stars
- Amerikafan
- Contacteer:
Interessant om te lezen!
Ik zou ook gewoon blijven gaan. Dan inderdaad maar meer sparen en iets meer op de uitgaven letten. Ik weet wat ik moet doen om geld te besparen.
Hopelijk gaat het binnenkort weer de goede kant op met de koers.
Ik zou ook gewoon blijven gaan. Dan inderdaad maar meer sparen en iets meer op de uitgaven letten. Ik weet wat ik moet doen om geld te besparen.

Hopelijk gaat het binnenkort weer de goede kant op met de koers.
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Ik weet dat de koers ongunstig is, maar dat interesseert me niet echt eigenlijk.
Ik heb genoeg jaren meegemaakt waar ik een hoop van de koers heb kunnen profiteren, dus tja.
Ik zie de Dollar en Euro altijd 1 op 1, en alles wat ik meer krijg zie ik als free money.
Over 11 dagen ga ik naar Florida voor 2 weken, maar ik blijf alles doen wat ik wil en in juni ga ik naar de VS voor 40 dagen, en dan blijf ik nog steeds alles doen wat ik wil.
Het land is te mooi om erop te besparen. Dan bespaar ik liever op mijn uitgaven hier in NL haha.
Ik heb genoeg jaren meegemaakt waar ik een hoop van de koers heb kunnen profiteren, dus tja.
Ik zie de Dollar en Euro altijd 1 op 1, en alles wat ik meer krijg zie ik als free money.
Over 11 dagen ga ik naar Florida voor 2 weken, maar ik blijf alles doen wat ik wil en in juni ga ik naar de VS voor 40 dagen, en dan blijf ik nog steeds alles doen wat ik wil.
Het land is te mooi om erop te besparen. Dan bespaar ik liever op mijn uitgaven hier in NL haha.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Vandaag bijna 4 cent winst voor de euro. Mr. Draghi heeft de € eens positief kunnen stimuleren voor de eerste keer in lange tijd 

- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zag pas na antwoorden dat de poll van augustus was
Zolang wij familie in Amerika hebben blijven we gaan. De eerste keer was in 2000 toen was een dollar meer dan 2 gulden. (ik kreeg mijn salaris toen ook nog in guldens, dus we vonden dat echt wel een hoop geld). Vergeleken toen, valt het nu nog steeds redelijk mee (aangezien ik nu een salaris in euro's krijg). Inderdaad minder shoppen.

Zolang wij familie in Amerika hebben blijven we gaan. De eerste keer was in 2000 toen was een dollar meer dan 2 gulden. (ik kreeg mijn salaris toen ook nog in guldens, dus we vonden dat echt wel een hoop geld). Vergeleken toen, valt het nu nog steeds redelijk mee (aangezien ik nu een salaris in euro's krijg). Inderdaad minder shoppen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5858 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 6 Reacties