Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heeft een thema presentatie over een reis door Amerika meerwaarde?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Heeft een thema presentatie over een reis door Amerika meerwaarde?

Bericht door Marenko »

Beaver schreef:Wij zijn vorig jaar ook in Zeist bij Tiogatours geweest. Was erg leuk en informatief. Bij Marja en Ko :clap: inderdaad een poos staan kletsen. Naar aanleiding van hun foto,s en verhalen op excursie naar de white pockets geweest was geweldig.
Ohh :oops: Echt? Wat leuk!!
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Maar het gaat er toch niet om om te zien wat je te wachten staat? Het gaat ook om tips! Bijvoorbeeld zoals wij mensen geven welke met een camper reizen. Wat neem je mee? wat koop je bij de eerste boodschappen? Hoe veel mijl plan je? Welke campgrounds zijn daar leuk? En wat hebben jullie gezien/gedaan wat je niet in de boekjes terug vindt? Of bijvoorbeeld wat ik doe om een campground uit te zoeken of een bepaalde route te gaan rijden, en ja, dan is youtube een hulpmiddel, net zoals google streetview en google maps, en zoveel meer! En zoveel kost die beurs niet!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

amboly schreef:Wat mijns inziens het beste beeld geeft van een vakantie in Amerika zijn de filmpjes op Youtube. Van vrijwel elke snelweg, National Park of wandeling zijn er fimpjes te vinden waar je precies kan zien wat je te wachten staat.

Ik zou me het geld besparen dus.
Ik kijk eerlijk gezegd ook veel van deze filmpjes, maar ik ga die niet van het begin tot het einde zitten bekijken, ik zap daar meer doorheen om te kijken of het iets voor mij is. Ook al is het in het 'eggie' veel mooier, ik hoef niet de hele route ala google streetview al gezien te hebben voor ik aan de reis begin. Het zou mij meer gaan om wat plaatjes en info/tips waar ik zelf niet zo snel op kom.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik ga van het weekend misschien (weer) naar Reis!. En dan misschien in Maart naar Tioga tours(staan ook op Reis!). Voorlopig Jan Doets laten varen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht