Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beste bestemming in maart
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Beste bestemming in maart
Wij zouden het houden op "warme" staten. Ooit eind maart van Memphis naar Orlando gereisd in 3 weken. De eerste tien dagen was het koud. De grootste afknapper was wel een berenpark- gebeuren dat hoog op onze lijst stond. En groot de teleurstelling toen we aan de poort stonden en een levensgrote plastic beer ons verwelkomde met de tekst:" sorry folks w'ere gone swimming in warm Florida. W ' ll be back soon." 

- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ga toch nog even pleiten voor Zuid-Afrika! Wij zijn er 2x geweest in de afgelopen 2 jaar en telkens in maart. Dit jaar hebben we ook safaris gedaan in Kruger NP en in Hlane (Swaziland). Wij hebben massa's dieren gezien: olifanten buffels rhino nijlpaarden babboons impalas leeuwen .... en zelfs een luipaard die op zijn dooie gemak op 2 m naast de auto passeerde! Je moet sowieso een portie geluk hebben -elk seizoen- maar t is echt niet dat je niks ziet in maart. Het Zuidelijke deel van Kruger heeft zoveel wildlife dat je echt wel wat ziet. Bovendien ben je er dan buiten het hoogseizoen en is het rustiger in de parken wat ook aangenaam is!
Ook buiten de parken is Zuid-Afrika een fantastisch land. Je hebt er alle voordelen van de VS: het roadtrip gevoel, indrukwekkende natuur, veel te zie en, lekker eten,.... en alles maar half zo duur als in de VS. Zo zaten wij 3 dagen in ons eigen luxe cottage met zicht op de bergen voor €60/nacht
De temperatuur in maart vond ik ook ideaal, niet te heet en niet te koud.
Check mijn Instagram voor foto's (beetje naar beneden scrollen)
Ik zou Zuid-Afrika toch nog eens overwegen
Ook buiten de parken is Zuid-Afrika een fantastisch land. Je hebt er alle voordelen van de VS: het roadtrip gevoel, indrukwekkende natuur, veel te zie en, lekker eten,.... en alles maar half zo duur als in de VS. Zo zaten wij 3 dagen in ons eigen luxe cottage met zicht op de bergen voor €60/nacht

De temperatuur in maart vond ik ook ideaal, niet te heet en niet te koud.
Check mijn Instagram voor foto's (beetje naar beneden scrollen)
Ik zou Zuid-Afrika toch nog eens overwegen

Laatst gewijzigd door LeenG op 08 nov 2017, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- LeenG
- Amerika-expert
Ps. De reden waarom ze zeggen dat september -okt beter is voor wildlife, is dat de natuur dan droog is en er dus minder groen is om zich te verstoppen. In maart is alles mooi groen en fris en hebben de dieren hun jongen bij zich!
- LeenG
- Amerika-expert
Ik kan t niet laten, hier onze cottage in de drakensbergen
Hier een aperitiefje drinken, past wel bij je honeymoon
En het luipaard
Hier een aperitiefje drinken, past wel bij je honeymoon

En het luipaard
Laatst gewijzigd door LeenG op 08 nov 2017, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als ik deze foto's zie ben ik blij dat we je tip opgevolgd hebben Leen

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- LeenG
- Amerika-expert