Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mag ik een Playstation meenemen naar Amerika?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Mag ik een Playstation meenemen naar Amerika?

Bericht door babarage »

Stiek schreef:het meest cruciale gaat misschien nog zijn of de hdmi poort wel openstaat voor andere apparatuur.
ik heb onze apple TV al eens meegenomen op vakantie, maar deze kreeg ik niet aan de praat.
Maar dat kon mss ook liggen aan een te zwak wifi signaal
Ik ben benieuwd. Onze Apple tv gaat dit jaar voor het eerst mee. Kunnen we savonds eens een filmpje of zo opzetten. Maar ik ga wel zorgen dat ik spul op de MacBook heb staan om te kijken zodat ik het niet over het netwerk hief te trekken. In combinatie met ons eigen travelroutertje hoop ik dat dat een beetje vlotjes wil draaien. En dat de tv’s meewerken dus :). Ga iig ook goed uitkijken voor dat hubje wat roelb noemt.

Maar hopelijk hebben we ook goede WiFi dan wel kabelnetwerken hier en daar want ik kan het routertje op VPN zetten en zo doen of we in Nederland zijn. Kunnen we sochtends nog mooi ff de finish van de tour de France meepikken via de NOS app op de Apple tv :)
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Almere vak V schreef:Mijn dochter "sjouwt" haar Nintendo Switch steeds op en neer tussen hier en Amerika. Geen enkel probleem. Zowel hier als daar. Heeft dat ding meestal al aan de tv hangen voordat ik de koffer open heb.

Of een Switch hetzelfde is als een PS4 laat ik hier maar aan de experts over.
Haha! Nee, Switch is echt veeeeel handiger aangezien die een handheld functie heeft en de PS4 niet :-)
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Echt geen bal verstand van. Ben nog uit de tijd van de Commodore 64. Het enige wat daar handheld aan was is dat je je handen er vol aan had.

Maar mn dochter vindt het een helemaal geweldig ding. Zij blij, ik blij zullen we maar zeggen...
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ben nog uit de tijd van de Commodore 64.
:offtopic: En dan op de radio de lessen basic programmeren. Nostalgie.
Groet,

Old Faithful
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

En van de radio een hoop piepjes opnemen en deze inlezen in je C=64 en dan een programma op je scherm zien. Magisch!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Those were the days!!
opvakantie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door opvakantie »

Misschien een nostalgie topic openen :-)
Van de dagen dat je nog met een camera met een filmrolletje naar de USA ging
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer