Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Specifieke kledingmerken in outlets verkrijgbaar?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Specifieke kledingmerken in outlets verkrijgbaar?

Bericht door KW1984 »

Kletskous schreef:
06 mei 2019, 20:08
Ik begrijp niet wat ‘ie aan Stone Island vind, alleen maar saaie shirts met zo’n merkje erop...maar ja....die jeugd hè..:roll:
Tja dat is meestal met dat soort trends, moeilijk te begrijpen waarom het populair is. Alle hooligans, criminelen en polder-rappers lopen in Stone Island, dus waarschijnlijk spreekt dat de pubers aan...
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Gast

Bericht door Gast »

Kletskous schreef:
06 mei 2019, 20:08
En wellicht is Boss en Armani ook wel een optie. Dat is wat betaalbaarder volgens mij.
Boss is Duits en Armani Italiaans. Kun je niet beter op zoek gaan naar een Amerikaans merk, zoals Levi's? Die zitten overal, en zijn spotgoedkoop. Of eens loop binnen bij Banana Republic, Gap of Old Navy - die hebben veel toffe kleren voor tieners. Die winkels die hierboven worden genoemd zijn naar mijn mening wat suffig.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik vind altijd wel wat in de outlets. De meeste kleding die ik draag komt uit outlets in de USA.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ik vind Hollister en Abercrombie&Fitch wel van die typisch Amerikaanse merken, ook voor tieners. Zitten in NL/EU ook wel met wat winkels maar in de US meer keus en voordeliger. Net als bv Guess, maar dat is meer voor vrouwen.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Wanderlust schreef:
06 mei 2019, 20:26
Almere vak V schreef:
06 mei 2019, 17:52
Wat ze ook, tegen mijn verwachting in, erg leuk vonden was Ross dress for less.
Yep, net als Marshalls, Burlington en TJ Maxx. Even zoeken maar wat een pareltjes hangen ertussen!
Inderdaad!! Mn dochter heeft volgende week een gala van haar school. En heeft bij Ross haar galajurk op de kop weten te tikken. Al haar vriendinnen strontjaloers. En dat voor $19,-...
mtl schreef:
06 mei 2019, 21:54
Ik vind altijd wel wat in de outlets. De meeste kleding die ik draag komt uit outlets in de USA.
Hier precies hetzelfde. Behalve mijn pakken en overhemden komen (vrijwel) al mijn kleren, tot sokken en onderbroeken aan toe uit de outlets in Amerika. Koop heel af en toe wat bij de Footlocker en Dicks. En soms brengt mijn vrouw wat mee uit de Macy's omdat ze al dat sportspul wel zat is.
Gast schreef:
06 mei 2019, 21:18
Kun je niet beter op zoek gaan naar een Amerikaans merk, zoals Levi's?
In elke outlet twee broeken voor $79,-. Ik heb er nog nooit eentje tussen gevonden van een mindere kwaliteit zoals in dit topic al gemeld werd.
Coyote schreef:
05 mei 2019, 10:38
Tja, weet niet waar deze wijsheid vandaan komt maar er mankeert niets aan de kleding uit de grotere outletstores.
Kom al meer dan 15 jaar in Amerika. En inmiddels bestaan zo'n beetje alle kasten hier uit kleren die in Amerika gekocht. Zeker in mijn kast komt het merendeel uit de outlets in Amerika. Mijn vrouw zou willen dat het verkleurde of uit elkaar viel. Sommige truien, shirts en broeken komen haar neus uit.
Dat in de outlets niet de meest actuele mode hangt klopt ook niet altijd. Zeker bij de bekende sportmerken kom ik met grote regelmaat dingen tegen die ook in de malls hangen. En 9 van de 10 keer ook gewoon tegen dezelfde prijs. Begrijp van mijn dochter dat dit ook geldt voor Forever21 waar zij veel spullen koopt.

Maar is vaak hetzelfde sprookje als bijvoorbeeld telefoons die je daar koopt hier niet zouden werken. Wij kopen al jaren iPhone's in Amerika. Werken hier prima. En die ene telefoon die binnen een paar maanden stuk ging werd keurig in Nederland vervangen voor een nieuwe.

Ook kopen mijn dochters veel online. In Amerika is Boohoo.com erg populair. Dat kan je hier ook laten komen. Weliswaar met tax, grrrr... Maar dan nog is het spotgoedkoop. Het ziet er allemaal hip uit. Kwaliteit is niet super. Maar het is allemaal van dat modegevoelige spul wat binnen een seizoen weer weg is. En nog belangrijker voor veel meiden van die leeftijd. Het is hier niet te koop dus niet iedereen loopt er in rond.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer