Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op welke radiozender afstemmen?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Op welke radiozender afstemmen?
Country muziek is heel breed. Van smartlappen tot bijna niet te onderscheiden van "gewone" popmuziek. Ik ben fan in elk geval.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Op welke radiozender afstemmen?
Gewoon lekker Spotify luisteren! Je kunt offline gebruikmaken van Spotify als je een premium account hebt. Heerlijk je eigen muziek bij de hand. Je kunt een proefperiode van 30 dagen gratis gebruik maken van Spotify premium zonder dat je daarna verplicht bent een betalende gebruiker te worden.SveaDesiree123 schreef: ↑17 jul 2019, 20:55Bedankt voor jullie reacties!
Vooral veel country ja?
o jee!![]()
Nee hoor![]()
Daar kan ik wel wat mee. Vind het niet verschrikkelijk en er zitten best leuke nummers tussen.
Had alleen verwacht dat je er wel een echte popzender zou hebben aangezien veel muziek op 538 van artiesten als Pink, lady Gaga en vele andere artiesten uit Amerika komt.
Ik dacht dus makkelijk af te kunnen stemmen op een pop zender.
Ik heb nog getwijfeld of ik iets zou doen met Spotify ofzo. Je schijnt muziek te kunnen downloaden en dan daar te kunnen afspelen maar dan heb je internet nodig toch?
Of het kost veel geheugen op je telefoon denk ik![]()
Maar ik ga waarschijnlijk al mijn geheugen nodig hebben voor alle foto's en filmpjes die we gaan maken.
Misschien zeg ik nu gekke dingen trouwens want ik heb geen idee hoe zoiets werkt![]()
Misschien nog maar eens in verdiepen....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4903 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 2 Reacties