Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kinderen jetlag en in het vliegtuig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Wij doen er niks aan. Richting westen hebben we er nog nooit last van gehad maar richting oosten wel. Maar ach, na een paar ongemakkelijke nachten en duffe dagen gaat het vanzelf over.

Hanny
blaatschaap
Amerika-ontdekker

Bericht door blaatschaap »

ZeroXX, waar vlieg je 15 juli heen? Volgens mij gaan wij op dezelfde dag weg. :P
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

blaatschaap schreef:ZeroXX, waar vlieg je 15 juli heen? Volgens mij gaan wij op dezelfde dag weg. :P
Ja inderdaad, dezelfde dag :lol:

Naar New York met Delta Airlines, en jij?

Edit: ah jij gaat naar LA geloof ik
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
vaan
Amerika-newbie

Bericht door vaan »

ZeroXX schreef:
Pete.Z schreef:Ik ben natuurlijk weer de enige,maar is het niet wijzer om naar een dokter te gaan met die vraag?
Je gaat kinderen van 1 en 3 toch niet zomaar medicijnen geven om ze rustig te houden aan de hand van adviezen op een forum hoop ik??
Homeopatisch kan weinig kwaad opzich hoor :)

Je moet ze niet vol gaan stoppen met slaappillen die je op recept krijgt nee :P
Homeopathisch kan inderdaad geen kwaad, want als het echt homeopatisch is, zit daar door de verdunningen geen enkel werkzaam molecuul meer in. Dat wist de bedenker Hahneman natuurlijk nog niet.
Het helpt dus niet, maar het schaadt ook niet, behalve in de portemonnee en verwachtingen die niet uitkomen...
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

hOi Vaan

Dus als ik het goed begrijp zijn alle homeopatische producten flauwekul?
Zullen ze nooit hun werk doen, aanslaan, nut hebben enz. ... ??
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Wat Vaan zegt vind ik dan weer volkomen onzinnig :wink:

Ik heb altijd baat bij valeriaan in tijden dat ik niet kan slapen of veel stress heb. Ik word er rustiger van
En dat zit echt niet tussen mijn oren ofzo. :D
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer