Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis annuleren??? update....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
samantha81
Amerika-ontdekker

Bericht door samantha81 »

Hallo Yarrah,
Heb je het er met je fysio over gehad als je toch zou moeten gaan. Misschien is krukken een idee?
Verder zijn veel nationale parken goed te doen met de auto zodat je alleen naar de uitzichtpunten kunt, krijg je toch een idee.
Het is niet hetzelfde als de parken lopen en erin lopen maar toch.
Mijn vader heeft het al een paar jaar zo gedaan, hij is slecht ter been en rijdt dus veel en loopt wat met de kruk rond.

Ik hoop dat jullie het geregeld krijgen en anders maar het beste er van maken.

Groetjes Samantha
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Op de luchthaven kan je je in een rolstoel laten vervoeren (mits verklaring van je arts). En bestaat er in Amerika de mogelijkheid om een rolstoel te huren? Eventueel kan je die dan gebruiken voor verplaatsingen op paden die voor kinderwagens en rolstoelen geschikt zijn?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Hallo allemaal,

We hebben nu definitief besloten om niet te gaan :cry: . Ik/we vinden het niet verstandig om met deze ontstekingen door te blijven lopen ik heb nog steeds continu pijn (al 4 weken lang). Ook mijn fysio en huisarts denken er net zo over. Het herstel duurt lang en iets teveel doen betekend enkele stappen terug en daar heb ik geen zin. En je loopt risico dat het chronisch wordt. De annuleringsverzekering is nu is geschakeld. Van Jan Doets kregen we een aardige resitutie (plusje).... van Martinair niets (minnetje)..... Nu afwachten wat de verzekering doet.
Maar voor ons is dat niet het allerbelangrijkste.... Geld maakt niet gelukking een gezond lichaam wel.

Maar we hebben toch weer wat van geleerd. Een reisboeken via een reisburo klinkt leuk, maar we zijn er achter gekomen dat die ANVR voorwaarden helemaal niet zo handig zijn ivm annuleren. Als we rechtstreeks (wat we altijd doen) onze camper hadden geboekt en hadden het moeten annuleren. Had dat ons maar 500 dollar gekost. Volgende keer doen we het gewoon zelf weer.

We hopen nog steeds dat het goed komt,

Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door yarrah op 18 jun 2007, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat erg voor jullie dat je vakantie niet door kan gaan. Ik kan me goed voorstellen dat je hier vreselijk van baalt. Maar je kunt idd met je gezondheid geen risico's nemen.
Hopelijk komt alles met de verzekering goed.

Elly
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Heel erg jammer maar het lijkt me een zeer verstandige en ook dappere beslissing.
Beterschap!
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Jeetje, dat klinkt allemaal heel vervelend! Ik wens je veel sterkte en beterschap, hoop dat je snel weer 'de oude'bent!
En je moet maar zo denken; die vakantie houdt je tegoed voor als je weer beter bent. Als ik het zo lees heb je dusdanig last van je blessure, dan kun je er ter plaatse ook niet optimaal van genieten, toch? Maar ik begrijp hoe het voelt om zo'n leuke reis af te moeten zeggen.... :cry:
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen. Ook al is het moeilijk. Maar het kan allemaal alleen maar erger worden als je wel gaat.
Sterkte!
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Wat vervelend voor jullie! :(
Maar.. het klinkt wat afgezaagd, maar gezondheid gaat toch voor alles.
En net wat je zegt: Straks wordt het chronisch en kom je er nooit meer van af. Nu met heel veel rust ben je er hopelijk snel snel van af.
Sterkte in ieder geval!

Louise
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Al wat van je verzekering gehoord ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
samantha81
Amerika-ontdekker

Bericht door samantha81 »

Heel vervelend dat het niet door gaat maar je gezondheid is het belangrijkste. Je moet maar zo zien als het straks allemaal beter gaat kun je nog jaren genieten van vakanties in amerika ipv dit jaar te gaan en weinig kunnen doen en misschien daardoor helemaal geen fijne vakanties meer hebben omdat het chronisch wordt.
Veel sterkte en succes met het plannen van je reis voor volgend jaar.
Samantha
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Net bericht gehad van de verzekering. Alles wordt vergoed..joepie :D .

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Van harte gefeliciteerd! Dat is tenminste een geluk bij een ongeluk. Zo kan je toch nog uitkijken naar je reis op een moment dat het je wel lukt.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Oef! Dan heb je dus al onmiddellijk je centjes voor je vakantie van volgend jaar klaar liggen. :-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

kastelke schreef:Oef! Dan heb je dus al onmiddellijk je centjes voor je vakantie van volgend jaar klaar liggen. :-)
Kun je er nog rente van trekken ook!
Gefeliciteerd hoor! Da's weer een zorg minder.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

yarrah schreef:Net bericht gehad van de verzekering. Alles wordt vergoed..joepie :D .
Dat is dan in ieder geval een goed bericht. Kun je je alweer een beetje concentreren om de reis alsnog te maken. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hé dat is fijn om te horen! Nu heb je tenminste nog iets leuks in het verschiet en kun je je helemaal richten op je herstel! Nu is het misschien toch iets makkelijker te accepteren!

Veel succes met je herstel!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer