Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
vinyltje
Amerikafan

Re: Uitleg boeken Priceline/Hotwire

Bericht door vinyltje »

Je vraagt wel heel erg veel in alle topics Vincent! :D
Misschien moet je sommige dingen gewoon ervaren als je er bent. Gewoon gaan, en laat het maar over je heenkomen. Want of je er nu 10 minuten over doet of een uur, het maakt nu niet meer uit! :D
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Corry schreef: @ Paula, ik heb vorig jaar diverse keren "last minute" geboekt toen ik in Florida was. Geen enkel probleem. Printen kon via de business desk van de hotels en anders schreef ik het nummer op van mijn gewonnen bieding en dat werkte ook.
Wij zitten 10 dagen in een villa in Kissimmee en daar staat ook een computer en printer dus dat is geen probleem, ik vroeg me alleen af wat een goed bod was om redelijke kans te hebben dat het gelijk geaccepteerd wordt.
We willen niet terug rijden naar de villa maar één dagje(en nacht) langs de Westkust verblijven.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

In dat geval kun je natuurlijk even op biddingfortravel.com kijken en ook het hotel wat je eventueel op het oog hebt qua "normale" prijs. Veel succes. Weet je al waar je wilt overnachten?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik had daar al even gekeken maar is niet zo veel over te vinden, het is de bedoeling ergens tussen Clearwater beach en St. Pete's beach.
Ik wil het nu nog niet proberen want in maart kan het ook nog wel eens een dagje koud zijn of regenen, vandaar de last-minute.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik heb even op de kaart gekeken maar het zou inderdaad kunnen zijn dat daar niet veel te "pricelinen" is. Wel natuurlijk in de beide steden.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Bij hotwire krijg ik niet de mogelijkheid om de check-out date te vullen, het vakje daarvoor ontbreekt op mijn scherm, heel vreemd.
Ik krijg de melding: The check-out date you entered should be in the format mm/dd/yy. Please try again. (ik heb helemaal niks "ge-entered" !) :evil:

Is er nog iemand die dit 'probleem' heeft.
Ik heb ook al een keer gehad dat ik geen enkele datum kon vullen, ook de 'Check-in date' niet.
Heeft iemand een oplossing? :blink:

Els
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Staat er misschien een kleine afbeelding van een kalender waarop je kunt klikken en wordt er een schermpje geprobeerd te openen? Misschien lukt dat niet. Pop-up blokkering aan? Of wordt het misschien geopend achter één van de andere schermen?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik had gisteren ook een probleem, niet met de datum maar met de plaats invoeren, na elke letter liep hij vast en moest ik eerst met mijn muis erachter klikken om de volgende letter in te typen, net even gecontroleerd en heb dat probleem nog steeds maar bij de data doet hij het wel gewoon.
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

Coyote schreef:Staat er misschien een kleine afbeelding van een kalender waarop je kunt klikken en wordt er een schermpje geprobeerd te openen? Misschien lukt dat niet. Pop-up blokkering aan? Of wordt het misschien geopend achter één van de andere schermen?
Nee, echt het hele veld 'bestaat niet' op mijn scherm.
Super frustrerend, ik voel me heel blond. :banghead:
Ik weet ook wel dat het vreemd klinkt, daarom zoek ik lotgenoten, misschien kunnen we een praatgroepje oprichten :lol:

Gisteren op m'n laptop werkte het wel. Ik ga nu dus de laptop maar weer aan zetten............
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

Goeie laptop dus!
Nu werkt het wel.

Vraag mij niet waarom. :roll:

Els
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Bij Priceline staan de prijzen altijd zonder Tax vermeld.
Weet iemand misschien hoeveel % Tax er over de prijs heen komt in New York city ?
Crisis ? What Crisis ?
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Sofie schreef:
bea schreef:Ik probeer ook te bieden op priceline maar weet niet wat ik moet invullen bij country and state je kan alleen kiezen uit usa en canada.
Als ik het leeg laat dan kom ik niet verder.
Wat te doen, wat te doen?
Hoi Bea,

Je moet gewoon een fictief adres ingeven dan!

Bijvoorbeeld: USA
12345 Antwerpen

Succes met het bieden!
Nog nooit iemand problemen gehad dat een hotel er over viel, dat je je eigen adres niet gebruikt??
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Voor zover ik weet niet.

Zie ook onder het kopje Diverse in het eerste bericht van dit topic over de uitleg hoe inschrijving voor non us residents werkt.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Nog nooit iemand problemen gehad dat een hotel er over viel, dat je je eigen adres niet gebruikt??
waarom zou een hotel daar problemen mee hebben? je hebt immers reeds betaald, dus maakt het hun niet uit waar je woont,als je creditkaart maar gedekt is......
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vincent Morit
Amerikafan

Hoe komt het dat sommige mensen hier praten over dat ze een hotel hebben gewonnen inclusief hun tax??
Je betaald inderdaad wel een tax, maar die is voor priceline bestemt, of heb ik dat nou zo mis??
Je moet toch nog appart een tax betalen bij aankomst(vertrek) van het hotel??

I'm a little confused right now!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

De 'Tax' die je betaalt in de priceline boeking, is inclusief de fee voor priceline. Dus je ziet geen onderscheid, maar je hebt uiteindelijk via priceline alles betaald. In principe bij het hotel geen extra kosten meer (zeker geen tax), al rekenen sommigen separaat een 'Resort Fee', waarvoor je dan bv gratis parkeren, gratis internet, gratis toegang tot fitness, etc hebt. Dit is vaak wel al duidelijk op biddingfortravel, dus als je je goed voorbereid, dan weet je het. Sommige hotels doen dit, de meeste niet. Maar apart 'tax' hoef je dus niet meer te betalen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Vincent Morit
Amerikafan

Bedankt voor je reactie.
Ik heb echt altijd gedacht dat dit zonder toeristeren en stadsbelasting was, dus hebben we toch een grote financiele meevaller!
Dus geen 10% tax, maar misschien alleen een aantal euro per persoon resort fee.....fantastisch!!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Aangestoken door jullie enthousiaste verhalen zit ik eraan te denken om het geboekte Hampton Inn (gratis) te annuleren voor onze eerste twee nachten San Francisco.

Vanwege het ophalen door Road Bear willen we wel een airporthotel en zullen we een dagje San Francisco met de BART doen. Ik zoek dus een hotel mét hotelshuttle en wil absoluut ook Internet op de kamer. Pricelinen vind ik nog wat eng, maar wie heeft ervaring met een 4-sterrenhotel via Hotwire rondom SFO?

Komen er bij Hotwire nog kosten bij zoals taxen? Ik vind nu voor $ 84,00 kamers. We hebben er twee nodig en zouden bijna 100 euro besparen op deze manier. Iemand enig idee welk hotel je zou kunnen krijgen ...
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Monique, welke datum is het precies dan kijk ik even.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

nieuwenoord schreef:Aangestoken door jullie enthousiaste verhalen zit ik eraan te denken om het geboekte Hampton Inn (gratis) te annuleren voor onze eerste twee nachten San Francisco.

Vanwege het ophalen door Road Bear willen we wel een airporthotel en zullen we een dagje San Francisco met de BART doen. Ik zoek dus een hotel mét hotelshuttle en wil absoluut ook Internet op de kamer. Pricelinen vind ik nog wat eng, maar wie heeft ervaring met een 4-sterrenhotel via Hotwire rondom SFO?

Komen er bij Hotwire nog kosten bij zoals taxen? Ik vind nu voor $ 84,00 kamers. We hebben er twee nodig en zouden bijna 100 euro besparen op deze manier. Iemand enig idee welk hotel je zou kunnen krijgen ...
Zo, toch eindelijk 'een beetje' overstag :wink: ! Er komen inderdaad nog taxes en fees bij. Klik maar eens op de prijs (continue) en dan zie je de 'extra' kosten. Vaak zo'n 15 - 20%, afhankelijk van prijs, aantal dagen, locatie, etc.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer