Misschien moet je sommige dingen gewoon ervaren als je er bent. Gewoon gaan, en laat het maar over je heenkomen. Want of je er nu 10 minuten over doet of een uur, het maakt nu niet meer uit!

Wij zitten 10 dagen in een villa in Kissimmee en daar staat ook een computer en printer dus dat is geen probleem, ik vroeg me alleen af wat een goed bod was om redelijke kans te hebben dat het gelijk geaccepteerd wordt.Corry schreef: @ Paula, ik heb vorig jaar diverse keren "last minute" geboekt toen ik in Florida was. Geen enkel probleem. Printen kon via de business desk van de hotels en anders schreef ik het nummer op van mijn gewonnen bieding en dat werkte ook.
Nee, echt het hele veld 'bestaat niet' op mijn scherm.Coyote schreef:Staat er misschien een kleine afbeelding van een kalender waarop je kunt klikken en wordt er een schermpje geprobeerd te openen? Misschien lukt dat niet. Pop-up blokkering aan? Of wordt het misschien geopend achter één van de andere schermen?
Nog nooit iemand problemen gehad dat een hotel er over viel, dat je je eigen adres niet gebruikt??Sofie schreef:Hoi Bea,bea schreef:Ik probeer ook te bieden op priceline maar weet niet wat ik moet invullen bij country and state je kan alleen kiezen uit usa en canada.
Als ik het leeg laat dan kom ik niet verder.
Wat te doen, wat te doen?
Je moet gewoon een fictief adres ingeven dan!
Bijvoorbeeld: USA
12345 Antwerpen
Succes met het bieden!
waarom zou een hotel daar problemen mee hebben? je hebt immers reeds betaald, dus maakt het hun niet uit waar je woont,als je creditkaart maar gedekt is......Nog nooit iemand problemen gehad dat een hotel er over viel, dat je je eigen adres niet gebruikt??
Zo, toch eindelijk 'een beetje' overstagnieuwenoord schreef:Aangestoken door jullie enthousiaste verhalen zit ik eraan te denken om het geboekte Hampton Inn (gratis) te annuleren voor onze eerste twee nachten San Francisco.
Vanwege het ophalen door Road Bear willen we wel een airporthotel en zullen we een dagje San Francisco met de BART doen. Ik zoek dus een hotel mét hotelshuttle en wil absoluut ook Internet op de kamer. Pricelinen vind ik nog wat eng, maar wie heeft ervaring met een 4-sterrenhotel via Hotwire rondom SFO?
Komen er bij Hotwire nog kosten bij zoals taxen? Ik vind nu voor $ 84,00 kamers. We hebben er twee nodig en zouden bijna 100 euro besparen op deze manier. Iemand enig idee welk hotel je zou kunnen krijgen ...