Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BahamaOne
Amerikafan

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Bericht door BahamaOne »

@bedeve goede tip! Dank!
Uiteraard gebruik je bij Wyndham corporate code 8000000066 :thumbup:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Al was het alleen maar uit eerbetoon aan het onovertroffen , thans in ruste , discountplatform ABNSave @BahamaOne ....

www.abnsave.com
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Coyote schreef:
06 mei 2026, 05:54
Uiteraard NIET op die link geklikt. Duidelijk scam en een gevalletje van fraudepoging. Wel heb ik Best Western benaderd. Niet het bewuste motel (geen email beschikbaar) maar Best Western zelf over deze frauduleuze Whatsapp. Na een week een uitgebreid antwoord van Best Western. Dat is op zich netjes maar het is een algemene email waarin niet werd ingegaan op de specifieke locatie in Tucson die duidelijk een 'een lek' heeft. Ook het feit dat het motel zelf niet via email bereikbaar is (ik doe zoiets liever via email dan via telefoon) stelt mij niet gerust. Mijn naam, telefoonnummer + verblijfsdata zijn in ieder geval gelekt. Creditcardgegevens ga ik vooralsnog niet van uit al houd ik die wel goed in de gaten.
Om nog even op bovenstaande terug te komen. Gisteravond nogmaals een email van Best Western gehad. Opnieuw een uitgebreide mail over 'het lek' bij Best Western. Nu zowel een email in het Nederlands als in het Engels waarin ook data worden genoemd van wanneer tot wanneer. De tot-datum is heel opvallend enkele dagen ná mijn melding. :think:

Het bericht is nu ook (in iets kortere bewoording) terug te vinden op de website van Best Western. Rechts bovenin, ietwat verscholen, boven de login knop.

Lijkt erop dat ze toch duidelijk maatregelen genomen hebben en het ook publiekelijk erkennen. En zo hoort het ook. :thumbup:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

@Coyote
ik heb gisteren ook een mail gehad van Best Western over het lek bij hun. Het gaat toch over een langere tijd oktober-april.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

@Coyote Ook wij kregen weer een mail van BW, het lijkt erop dat iedereen met een BW reservering geboekt rechtstreeks bij BW deze mails dus krijgt.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik heb de Best Western e-mail ook ontvangen!

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Glorious »

Ik heb deze week de beruchte whatsapp ontvangen over een aankomende Booking.com reservering (met hotelnaam, verblijfdatums en mijn gebruikte naam voor de reservering). Uiteraard heb ik de afzender (uit Brazilië) geblokkeerd. Maar ik ga hiervoor niet mijn bestaande reserveringen allemaal annuleren of voortaan Booking.com vermijden.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 74

Bericht door harryh »

Een van mijn boekingen bij booking.com voor deze week was al eerder onderdeel van de hack daar. En inderdaad kreeg ik ook een whatsapp bericht van een onbekend bedrijf waaruit bleek dat ze m'n naam, tel nr en verdere boekingsgegevens hebben. M'n boeking ging geannuleerd worden als ik niet op een of andere op Booking lijkende link klikte.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Zoiets is me ook eens overkomen met Mercure. Ik had een Mercure hotel in Zürich gereserveerd via de All Accor website en betaald. Kreeg ik later een nepmail dat ik nog niet betaald had en dat ik dat alsnog moest doen want anders zou de reservering gecanceld worden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer