Duidelijk, dank je wel.Frasi schreef: ↑14 aug 2023, 22:17@SneeuwbaL
je moet wel zelf instellen welke SIM je wil gebruiken.
Als het goed is kan je bij instellingen (netwerk, simkaarten) voor elke simkaart instellen of je deze wil gebruiken voor data en of deze mag roamen. Bij Je eigen (T-mobile) zet je in ieder geval roamen uit (en voor de zekerheid ook data) en bij de Airalo zet je alles aan.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Ik probeer de Verizon app werkend te krijgen in de USA maar volgens mij loopt hij vast op een telefoon nummer dat ik moet opgeven. Hoe kan ik een fake telefoonnummer vinden dat werkt om te app te installeren? Of doe ik iets fout. De app is op mijn telefoon maar als ik de gegevens in moet vullen (uiteraard fake) lukt verder komen niet.
Ik zie die lijst in de appstore van Apple staan
https://apps.apple.com/nl/app/my-verizon/id416023011
Dat je in Android maar 3 dingen ziet zou ook kunnen betekenen dat je voor die dingen kan kiezen en de andere heb je misschien geen keuze en deel je die altijd ?
@Erwin23 Bedankt voor je reactie. Ik zie het inderdaad staan.
Is er iemand die de Verizon trial heeft gebruikt met een Iphone die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Is er iemand die de Verizon trial heeft gebruikt met een Iphone die hier iets zinnigs over kan zeggen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Een heleboel pagina's terug heb ik gelezen over een mobiel + simple-mobile sim voor pakweg $60,- Dat leek me een goed plan, omdat dan via Android in de auto ook de navigatie werkt.
De eerste USA-dag op naar de Wallmart voor zo'n setje, maar daar bleek dat ze niet meer met simple-mobile werken (alleen nog online). Op hun advies een andere combi gekocht: een TCL30z met Straight Talk sim. Een simpele smartphone met een sim van 10GB (incl. 5GB hotspot). voor $30 + $35. Ter plaatse werd alles geïnstalleerd en we vertrokken bij Wallmart met een werkende set en een amerikaans telefoonnummer.
Dat is ons goed bevallen, aangezien onze huurauto navigatie bleek te hebben, is van die optie geen gebruik gemaakt. Maar onze dames hebben dankbaar én veel gebruik gemaakt van de hotspot mogelijkheid !
Het eerste foutje was dat ze op de eigen mobiel 4G per ongeluk aanzetten en in no-time door hun beltegoed waren (€ 4,99 per Mb !!!!)
Daarnaast was het handig om met de huurbazen van onze Airbnb's te kunnen bellen (verlate aankomst, rij instructie ed.).
Uiteindelijk hebben we nu een telefoon en nog zo'n 5 Gb over, maar eind aug. stop het abon. automatisch. En volgende maand gaat de telefoon mee met vrienden die dan hun USA reis hebben en er een nieuw straight-talk kaartje in kunnen doen.
PS: met name in de grote parken rond MOAB en tussen de bergen was er vaak geen ontvangst, maar dat was meestal ook met onze gewone telefoons.
De eerste USA-dag op naar de Wallmart voor zo'n setje, maar daar bleek dat ze niet meer met simple-mobile werken (alleen nog online). Op hun advies een andere combi gekocht: een TCL30z met Straight Talk sim. Een simpele smartphone met een sim van 10GB (incl. 5GB hotspot). voor $30 + $35. Ter plaatse werd alles geïnstalleerd en we vertrokken bij Wallmart met een werkende set en een amerikaans telefoonnummer.
Dat is ons goed bevallen, aangezien onze huurauto navigatie bleek te hebben, is van die optie geen gebruik gemaakt. Maar onze dames hebben dankbaar én veel gebruik gemaakt van de hotspot mogelijkheid !
Het eerste foutje was dat ze op de eigen mobiel 4G per ongeluk aanzetten en in no-time door hun beltegoed waren (€ 4,99 per Mb !!!!)
Daarnaast was het handig om met de huurbazen van onze Airbnb's te kunnen bellen (verlate aankomst, rij instructie ed.).
Uiteindelijk hebben we nu een telefoon en nog zo'n 5 Gb over, maar eind aug. stop het abon. automatisch. En volgende maand gaat de telefoon mee met vrienden die dan hun USA reis hebben en er een nieuw straight-talk kaartje in kunnen doen.
PS: met name in de grote parken rond MOAB en tussen de bergen was er vaak geen ontvangst, maar dat was meestal ook met onze gewone telefoons.
1970: Can+VS / 1982: Cal / 1982: Can+VSmidden+FL+VSOost+Can / 1996: LA+Haw+Fiji+NZ+Bali+HK / 1998: Thai+Aus+Bali / 2009: FL / 2010: VAE+Thai / 2011: Curac / 2013: Cal+Ari+Utah+Nev / 2014: Thai / 2016: Bali / 2023: Cal+Ari+Utah+Nev / 2025: NY+New England
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Je geeft aan dat je er ook mee hebt gebeld.
Had je dan naast de 10 GB data ook beltegoed? Hoeveel was dat? Of hoe werkte dat qua kosten?
Had je dan naast de 10 GB data ook beltegoed? Hoeveel was dat? Of hoe werkte dat qua kosten?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb het al zo vaak hier genoemd. Met AT&T Prepaid in mijn eigen iPhone heb ik hele goede ervaringen. Sim-kaartje voor USD 10 + Dataplan 15 GB incl. onbeperkt bellen in Amerika/Canada voor USD 40. Die 15 GB krijg ik er nooit doorheen al navigeer ik de hele dag en luister ik de hele dag via Apple Music/Youtube Music/iHeart in de auto. Foto's altijd via Wifi in de Cloud zetten en slechts sporadisch een foto via Whatsapp versturen of iets op FB zetten onderweg. Echte verslag op FB + foto's altijd via Wifi motel. Geen Wifi? Dan ook geen update. Onderweg zoek ik wel regelmatig iets online op op de telefoon.zonzoeker schreef: ↑18 aug 2023, 15:50De eerste USA-dag op naar de Wallmart voor zo'n setje, maar daar bleek dat ze niet meer met simple-mobile werken (alleen nog online). Op hun advies een andere combi gekocht: een TCL30z met Straight Talk sim. Een simpele smartphone met een sim van 10GB (incl. 5GB hotspot). voor $30 + $35. Ter plaatse werd alles geïnstalleerd en we vertrokken bij Wallmart met een werkende set en een amerikaans telefoonnummer.
Op deze manier werkt het voor mij al jaren perfect.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Voor zover ik kon vaststellen hebben (vrijwel) alle VS-abonn. onbeperkt bellen en sms-en en soms zelfs een mogelijkheid om een paar internationale nummers toe te voegen (maar "internationaal" zien ze vaak als Canada en Mexico).RuthdeLange schreef: ↑18 aug 2023, 15:53Je geeft aan dat je er ook mee hebt gebeld.
De tip van Coyote is een goede, maar wij wilden onze eigen telefoons niet voorzien van een andere e/o 2e Sim (het 2e slot zit al vol een SD kaartje voor alle foto's

PS: ook tijdens wandelingen en in steden geregeld gebruik gemaakt van maps / internet op de USA-mobiel.
Zoals Coyote aangeeft, filmpjes (en foto's overzetten) vreten Mb's, dus deze per voorkeur via Wifi. Toch lukte het onze dochters niet om ondanks hun social media gebruik in de auto, de 5 GB hotspot op te krijgen

1970: Can+VS / 1982: Cal / 1982: Can+VSmidden+FL+VSOost+Can / 1996: LA+Haw+Fiji+NZ+Bali+HK / 1998: Thai+Aus+Bali / 2009: FL / 2010: VAE+Thai / 2011: Curac / 2013: Cal+Ari+Utah+Nev / 2014: Thai / 2016: Bali / 2023: Cal+Ari+Utah+Nev / 2025: NY+New England
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@Coyote Misschien domme vraag (waaruit vooral mijn gebrek aan kennis blijkt) maar ik wil vooraf via google maps een aantal kaarten downloaden die ik daar offline wil gebruiken. Kan dat ook nog steeds als ik daar een andere simkaart van bijvoorbeeld AT&T in mijn tel zet?
Ik heb nl geen duo sim dus moet dan mijn eigen simkaart eruit halen. Of worden de kaarten die je thuis downloadt niet op de sim gezet?
Ik heb nl geen duo sim dus moet dan mijn eigen simkaart eruit halen. Of worden de kaarten die je thuis downloadt niet op de sim gezet?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Er wordt helemaal niets op je SIM gezet. De gedownloade kaarten gaan naar je telefoongeheugen. Dus geen enkel probleem als je SIM kaarten wisselt.
In de huidige tijd met Android en Apple telefoons wordt er eigenlijk niets meer op de sim-kaart opgeslagen; ook contacten en telefoonnummers komen in je Google/iTunes account. Ook heel praktisch als je je telefoon kwijt raakt: je eigen account installeren op je nieuwe toestel en je bent niets kwijt.
In de huidige tijd met Android en Apple telefoons wordt er eigenlijk niets meer op de sim-kaart opgeslagen; ook contacten en telefoonnummers komen in je Google/iTunes account. Ook heel praktisch als je je telefoon kwijt raakt: je eigen account installeren op je nieuwe toestel en je bent niets kwijt.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@RuthdeLange Wat @Frasi al aangeeft. Het wisselen van je SIM heeft geen invloed op de reeds gedownloade offline kaarten. Zeker goed om dat van te voren voor gebieden te doen waar je nu al geen ontvangst verwacht. Ik had dat van te voren ook gedaan maar terplekke bleek ik nog vaak genoeg geen ontvangst te hebben. Veel meer dan vorig jaar toen ik van West naar Oost reed. Vond dat zelf wel opvallend maar dit jaar reed ik dan ook veel meer in bergzame gebieden.
Een andere tip voor een ieder die een SIM kaart van AT&T neemt (wellicht is dit bij andere providers ook zo): houd er rekening mee dat je meerdere malen door onbekende telefoonnummers gebeld kunt worden op jouw Amerikaanse simkaart. Bij het activeren dien je een zipcode op te geven en aan de hand daarvan krijg je een telefoonnummer toegewezen. Ik deed dat voorheen altijd met de zipcode van de familie in Amerika maar dit jaar koos ik de zipcode van het eerste motel waar ik sliep in Lakewood, CO. Deze vakantie werd ik vrijwel dagelijks gebeld op dat nummer, vaak met een 'Scam' waarschuwing op display telefoon/auto. Omdat ik aan niemand mijn nummer verstrekt had, heb ik die constant geweigerd. Ook voorheen kwamen er wel eens onbekende telefoontjes binnen maar dit jaar was het echt erg. Soms werd er zelfs ingesproken op de voicemail. Een dokter probeerde wel heel erg een afspraak met mij te maken...
Nog een opmerking aangaande AT&T Prepaid SIM kaarten. Voor mijn broer had ik 4 simkaarten van AT&T gekocht op 15/06/23 (hij zit momenteel in Amerika). Hij activeerde ze dus pas 2 maanden na aanschaf maar 3 van de 4 simkaarten werkten niet meer. Heel vreemd want vorig jaar had ik ook enkele maanden voor ik in Amerika was reeds de simkaart in bezit en pas terplekke geactiveerd. Bij een AT&T winkel werd verteld dat ze verlopen ??? (hoe dan?) waren. Heel apart en heb dat nooit eerder meegemaakt. Bij AT&T hebben ze 3 nieuwe simkaarten aangeschaft en nu werken ze alle vier.
Roland
Een andere tip voor een ieder die een SIM kaart van AT&T neemt (wellicht is dit bij andere providers ook zo): houd er rekening mee dat je meerdere malen door onbekende telefoonnummers gebeld kunt worden op jouw Amerikaanse simkaart. Bij het activeren dien je een zipcode op te geven en aan de hand daarvan krijg je een telefoonnummer toegewezen. Ik deed dat voorheen altijd met de zipcode van de familie in Amerika maar dit jaar koos ik de zipcode van het eerste motel waar ik sliep in Lakewood, CO. Deze vakantie werd ik vrijwel dagelijks gebeld op dat nummer, vaak met een 'Scam' waarschuwing op display telefoon/auto. Omdat ik aan niemand mijn nummer verstrekt had, heb ik die constant geweigerd. Ook voorheen kwamen er wel eens onbekende telefoontjes binnen maar dit jaar was het echt erg. Soms werd er zelfs ingesproken op de voicemail. Een dokter probeerde wel heel erg een afspraak met mij te maken...

Nog een opmerking aangaande AT&T Prepaid SIM kaarten. Voor mijn broer had ik 4 simkaarten van AT&T gekocht op 15/06/23 (hij zit momenteel in Amerika). Hij activeerde ze dus pas 2 maanden na aanschaf maar 3 van de 4 simkaarten werkten niet meer. Heel vreemd want vorig jaar had ik ook enkele maanden voor ik in Amerika was reeds de simkaart in bezit en pas terplekke geactiveerd. Bij een AT&T winkel werd verteld dat ze verlopen ??? (hoe dan?) waren. Heel apart en heb dat nooit eerder meegemaakt. Bij AT&T hebben ze 3 nieuwe simkaarten aangeschaft en nu werken ze alle vier.
Roland
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Het is niet exclusief voor AT&T.
Het lijkt erop dat nieuw uitgegeven (mobiele) telefoonnummers ergens gepubliceerd worden. Een soort tegenovergestelde van het bel0me-niet register.
Ik wordt ook altijd verschillende keren gebeld zodra ik mijn nieuwe USA simkaart heb geactiveerd. Ik neem (ook) nooit op dus heb eigenlijk geen idee wat voor soort bedrijven deze manier van acquisitie gebruiken. Maar vervelend is het wel.
Het lijkt erop dat nieuw uitgegeven (mobiele) telefoonnummers ergens gepubliceerd worden. Een soort tegenovergestelde van het bel0me-niet register.
Ik wordt ook altijd verschillende keren gebeld zodra ik mijn nieuwe USA simkaart heb geactiveerd. Ik neem (ook) nooit op dus heb eigenlijk geen idee wat voor soort bedrijven deze manier van acquisitie gebruiken. Maar vervelend is het wel.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Voor bezitters van een toestel met ESIM mogelijkheid: https://www.ebay.com/itm/295890506516?var=594092990991
Deze tip kwam een heleboel posts geleden hier voorbij en wij hebben daar heel veel plezier van gehad. Naast de onbeperkte data is een US nummer toch wel heel handig voor het bellen van hotels of het activeren van apps. Thuis voorbereiden en direct 5G als je geland bent, perfect! Je wordt idd wel eens een keertje gebeld (nummer zal waarschijnlijk vaker worden gebruikt) maar als je anoniem bellen uitzet ben je er vanaf. Was trouwens maar 2-3 keer in 14 dagen tijd.
Voor onze komende US trip eind september heb ik er weer 2 gekocht
Ow ja, bij Ebay NL is het een paar dollar duurder dan bij Ebay US (geen idee waarom). Ik heb $47,80 voor 2 ESIM's betaald, vergeet niet om een fake US adres als shipping adress op te geven anders gaat EBay over shipping costs zeuren.
Mbt Airolo, Holafly en andere ESIM wederverkopers: ik heb het al eerder geschreven in dit topic, als je veel data verbruikt (en dat doen wij) zijn deze waarschijnlijk minder geschikt. Unlimited data wil namelijk niet zeggen dat je dit op de volle snelheid krijgt. Na 24 uur werd de lijn afgeknepen naar <1mbps en dan heb je niet zo veel meer aan Unlimited. Ik heb paar aanbieders geprobeerd en liep overal tegen hetzelfde aan. Naar mijn idee kopen ze een pakket van XGB in bij providers wat ze vervolgens als Unlimited aan je verkopen, is je verbruik ten opzichte van het aantal dagen dat je hebt gekocht te hoog dan wordt de snelheid afgeknepen om zo toch "Unlimited" te garanderen.
Deze tip kwam een heleboel posts geleden hier voorbij en wij hebben daar heel veel plezier van gehad. Naast de onbeperkte data is een US nummer toch wel heel handig voor het bellen van hotels of het activeren van apps. Thuis voorbereiden en direct 5G als je geland bent, perfect! Je wordt idd wel eens een keertje gebeld (nummer zal waarschijnlijk vaker worden gebruikt) maar als je anoniem bellen uitzet ben je er vanaf. Was trouwens maar 2-3 keer in 14 dagen tijd.

Ow ja, bij Ebay NL is het een paar dollar duurder dan bij Ebay US (geen idee waarom). Ik heb $47,80 voor 2 ESIM's betaald, vergeet niet om een fake US adres als shipping adress op te geven anders gaat EBay over shipping costs zeuren.
Mbt Airolo, Holafly en andere ESIM wederverkopers: ik heb het al eerder geschreven in dit topic, als je veel data verbruikt (en dat doen wij) zijn deze waarschijnlijk minder geschikt. Unlimited data wil namelijk niet zeggen dat je dit op de volle snelheid krijgt. Na 24 uur werd de lijn afgeknepen naar <1mbps en dan heb je niet zo veel meer aan Unlimited. Ik heb paar aanbieders geprobeerd en liep overal tegen hetzelfde aan. Naar mijn idee kopen ze een pakket van XGB in bij providers wat ze vervolgens als Unlimited aan je verkopen, is je verbruik ten opzichte van het aantal dagen dat je hebt gekocht te hoog dan wordt de snelheid afgeknepen om zo toch "Unlimited" te garanderen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Coyote @Frasi, ik ben in de VS op dit moment en Google Voice werkt eigenlijk goed met een data (e)sim om die spam te kunnen managen.Hhet handige van Google Voice is dat als je gebeld wordt, je eerst hoort wie je belt (naam bedrijf etc) en dan kies je 1 voor aannemen of 2 voor niet. Voor mij werkt dat prima want ik weet door wie ik gebeld kan worden. Google Voice schakelt door naar je (e)sim nummer dus werkt overal waar je mobiel bereikbaar bent.
Ik heb ook "met dank aan Galapogos" de app Google voice gebruikt.
Aangemaakt met een USA nummer via een simkaart die nu verlopen is.
Gemak hiervan voor mij in Florida om gebruik te maken van kortingen
of bij restaurant de waitlist.
Zelf kan ik mijn eigen nummer vrij gebruiken in de USA dus werk niet met esim.
Aangemaakt met een USA nummer via een simkaart die nu verlopen is.
Gemak hiervan voor mij in Florida om gebruik te maken van kortingen
of bij restaurant de waitlist.
Zelf kan ik mijn eigen nummer vrij gebruiken in de USA dus werk niet met esim.
Gratis 1100MB data eSIM Geschikt Voor 60 Landen waaronder de VS met code ( TRAVELDEALZ ) via https://travel-dealz.de/gutschein/redbull-mobile/. De website is in het Duits maar met vrijwel elke browser simpel in het Nederlands te vertalen. Denk dat ik in dit topic niet hoef uit te leggen waar je de 1GB voor zou kunnen gebruiken in de VS. Het is niet veel data maar beter dan niks. Dus mocht je door je Verizon gratis data heen zijn is dit nog een goede backup die je van te voren kunt instellen.
Onder het merk Red Bull Mobile biedt de bekende fabrikant van energiedranken uit Oostenrijk een eSIM aan waarmee je wereldwijd goedkoop op internet kunt surfen met je smartphone. Exclusief voor Travel-Dealz lezers is er 1 GB datavolume gratis! Vanaf activering heb je een jaar de tijd om het datavolume in meer dan 60 landen te verbruiken.Tot nader order geldig voor nieuwe klanten van Red Bull Mobile. Het gratis tarief kan één keer voor een jaar na registratie worden geactiveerd. Het datavolume is beschikbaar voor een jaar na activering.
Andere optie die je kunt gebruiken voor 1GB data in de VS met een eSIM is https://eskimo.travel/ Gebruik bij het aanmelden de code DBTF-1. Als je de eSIM niet gelijk activeert blijft het tegoed 2 jaar geldig.
Landenlijst van Redbull Mobile:
Albanië
Argentinië
Azerbeidzjan
Australië
België
Bosnië-Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
China
Costa Rica
Duitsland
Denemarken
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
India
Ierland
IJsland
Israël
Italië
Japan
Canada
Kosovo
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Macedonië
Mexico
Nieuw-Zeeland
Nicaragua
Nederland
Noorwegen
Pakistan
Polen
Portugal
Puerto
Rico
Roemenië
Rusland
Saoedi-Arabië
Zweden
Zwitserland
Servië
Slowakije
Slovenië
Spanje
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Thailand
Tsjechische Republiek
Tunesië
Turkije
Hongarije
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Cyprus
Egypte
Oostenrijk
Onder het merk Red Bull Mobile biedt de bekende fabrikant van energiedranken uit Oostenrijk een eSIM aan waarmee je wereldwijd goedkoop op internet kunt surfen met je smartphone. Exclusief voor Travel-Dealz lezers is er 1 GB datavolume gratis! Vanaf activering heb je een jaar de tijd om het datavolume in meer dan 60 landen te verbruiken.Tot nader order geldig voor nieuwe klanten van Red Bull Mobile. Het gratis tarief kan één keer voor een jaar na registratie worden geactiveerd. Het datavolume is beschikbaar voor een jaar na activering.
Andere optie die je kunt gebruiken voor 1GB data in de VS met een eSIM is https://eskimo.travel/ Gebruik bij het aanmelden de code DBTF-1. Als je de eSIM niet gelijk activeert blijft het tegoed 2 jaar geldig.
Landenlijst van Redbull Mobile:
Albanië
Argentinië
Azerbeidzjan
Australië
België
Bosnië-Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
China
Costa Rica
Duitsland
Denemarken
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
India
Ierland
IJsland
Israël
Italië
Japan
Canada
Kosovo
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Macedonië
Mexico
Nieuw-Zeeland
Nicaragua
Nederland
Noorwegen
Pakistan
Polen
Portugal
Puerto
Rico
Roemenië
Rusland
Saoedi-Arabië
Zweden
Zwitserland
Servië
Slowakije
Slovenië
Spanje
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Thailand
Tsjechische Republiek
Tunesië
Turkije
Hongarije
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Cyprus
Egypte
Oostenrijk
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
cvr schreef: ↑20 aug 2023, 16:39Voor bezitters van een toestel met ESIM mogelijkheid: https://www.ebay.com/itm/295890506516?var=594092990991
Krijg je die ESIM via mail?
Die komt vanzelf in je telefoon, je geeft je IMEI en EID nummer en vervolgens wordt dit naar je toestel gepushed.
Scrol even naar onder op de pagina, wordt duidelijk uitgelegd.
Scrol even naar onder op de pagina, wordt duidelijk uitgelegd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Hier staat een overzicht van alle gratis MB esim acties incl de hier al eerder genoemde https://nl.pepper.com/aanbiedingen/het- ... ic-285669/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3065 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 16 Reacties