Hallo allemaal,
Ik heb hier al een groot deel gelezen, maar vind zoveel informatie en mogelijkheden terug, dat ik toch nog even kort & bondig mijn vragen zou willen stellen.
Van 10 september tot 3 oktober gaan we 3 weken naar de West Coast (Phoenix-Las Vegas-SF & LA in grote lijnen). Ter plekke zou ik graag een US SIM-kaart willen gebruiken gezien een proximus bundle voor de US nagenoeg 2x tot 3x zoveel kost mét minder data
Ik twijfel nog tussen het aanschaffen van een sim-kaart alleen en deze in mijn iPhone steken vs. de optie hieronder uitgelegd. Als ik het goed begrijp zal whatsapp en FB en dergelijke functioneren, en zal ik als hotspot kunnen werken voor mijn vrouw (tegen dan

). Als ik het goed lees kan ik van AT&T / T-Mobile vb. een sim card met 12GB data en een krediet van 10 USD (just-in-case) kopen voor een slordige 60 euro (
https://www.prepaidzero.com/product/usa-1-to-12gb/).
Anderzijds zag ik hier ergens ook een post passeren over een eenvoudig goedkoop 30EUR-toestelletje aan te schaffen, de sim kaart daarin te steken en dat enkel als hotspot te gebruiken voor onze beide gsm's. Dit heeft als grote voordeel dat we natuurlijk geen andere sim kaart in mijn gsm moeten steken. Je zit dan natuurlijk wel met een (kleine?) extra kost, en het toestel moet zeker US-sim-compatibel zijn, hetgeen mijn iPhone 6s dacht ik wel is vermits ik deze zonder abonnement gekocht heb. Zijn er hier aanraders of eventueel nog andere (betere en/of goedkopere) manieren om aan wat goedkopere mobiele data te geraken in de USA?
Alvast bedankt voor enige hulp hierbij!!
Tom