Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BahamaOne
Amerikakenner

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Bericht door BahamaOne »

@Hera ik heb even gekeken naar het Accor Hera programma.
The new HERA Loyalty Program is designed especially for travel advisors. It offers exclusive benefits and real rewards with every booking.
Dan is het logisch dat de prijzen lager liggen, en niet boekbaar voor iedereen. Sterker nog, tenzij je een geregistreerd travel advisor bent kun je je niet aanmelden. :thumbup:

Iets met appels en peren…
ossie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door ossie »

BahamaOne schreef: ↑
11 aug 2026, 22:49
@Hera Dan is het logisch dat de prijzen lager liggen, en niet boekbaar voor iedereen. :thumbup:
Dank voor het opzoeken! En inderdaad, het zijn programma's die specifiek voor travel advisors zijn en die je niet zelf rechtstreeks kunt boeken.

Om verwarring te voorkomen is het goed om het onderscheid te maken tussen niet door iedereen boekbaar en niet voor iedereen beschikbaar. In principe kan iedereen gebruikmaken van zo'n rate; de boeking moet alleen via een travel advisor worden gemaakt. Je hoeft dus geen bepaalde status, lidmaatschap of zakelijke connectie te hebben.

Je hoeft eigenlijk alleen een travel advisor te vinden die de rate voor je wil checken en dan kan je hem boeken als je de prijs interessant vindt. 🙂
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

Dus niet boekbaar voor iedereen, en appels met peren. :thumbup:
Vergelijken met een rate die wel boekbaar is voor iedereen is dus niet relevant. Als je iemand moet gaan vragen om voor jou te boeken is het einde zoek, dan lijkt het op een reisbureau.

Maar goed, leuke post! Is deze info bruikbaar voor mensen op dit forum? Nou nee… :thumbup:
ossie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door ossie »

Snap je punt hoor, en voor jou is het misschien inderdaad niet interessant. 🙂

Ik vind het persoonlijk juist wel handig. Er zijn bepaalde hotels die via dit soort programma's regelmatig goedkoper uitkomen dan de tarieven die ik zelf online kan vinden. Ik stuur dan gewoon mijn data, de stad en eventueel een specifiek hotel door naar een travel advisor en krijg een rate terug. Die vergelijk ik vervolgens met wat ik zelf via de gebruikelijke kanalen kan vinden. Als de rate interessant is, boek ik hem zelf via de link die de travel advisor stuurt.

Ik dacht dat er hier misschien meer mensen zijn die dat handig zouden vinden, zeker omdat ik er in dit topic nog niet eerder iets over had gezien. Vandaar dat ik het even wilde delen.

Maar verder: helemaal prima als jij of anderen er niets aan hebben. Ieder zo z'n manier van zoeken en boeken. 🙂
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

BahamaOne schreef: ↑
11 aug 2026, 23:31

Maar goed, leuke post! Is deze info bruikbaar voor mensen op dit forum? Nou nee… :thumbup:
Natuurlijk is die info wel bruikbaar !
Elke keer als er een posting is mbt een high-end reis element zie je reacties van leden die anders niet reageren.

Die info wil ik als forumlid hier ook graag hebben.
the proof of the pudding is in the eating...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer