Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via Hotwire en Priceline

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Boeken via Hotwire en Priceline

Bericht door bluemoon »

Bostonlover schreef:Laat je hem toch gewoon lopen voor die 30 euro en kies je een hotel dat dichterbij ligt.
Annuleren is niet mogelijk bij deze boeking van Priceline, volgens de site worden de kosten direct afgeschreven van de creditcard.
Of bedoel je dat ik dit hotel betaal waar ik dan niet naar toe ga + nog een hotel boek die dichter bij is ?
Dat druist inderdaad een beetje tegen mijn natuurlijke zuinigheid in, dan geef ik liever 6 of 7 euro uit voor de extra benzine.
Crisis ? What Crisis ?
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik zou ook gewoon een ander hotel uitzoeken, het zijn niet alleen die paar dollar benzine maar vooral de afstand en tijd, wie weet hoe lang je in de file moet staan, dan zou ik ook zeker denken: jammer van die $46.00 maar zou nog maar een gokje wagen vlakbij het vliegveld en nu wel goed opletten welke buurt je aangeeft :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Waarom een ander hotel kiezen? De afstand van 23 mijl valt toch wel mee? Kun je gelijk wennen aan de huurauto. :wink:

Als ik de route van het vliegveld naar de Extended Stay bekijk in Google Maps, zie hier, valt het reuze mee. Allemaal recht toe, recht aan via snelwegen. Je rijdt het in een half uurtje.

Ik weet niet hoe laat je aankomt op het vliegveld, maar na 19.00 uur zal het best meevallen met de drukte denk ik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
abhelar
Amerika-ontdekker

Bericht door abhelar »

Hallo allemaal,

Ik ben van plan Priceline veel te gaan gebruiken en ik wil de kans op teleurstellingen zo klein mogelijk maken. Ik heb de sites van biddingfortravel.com en de term en condtions van priceline gelezen. Ik heb verder 2 vragen:

vraag1
ik wil priceline gebruiken (1st time) voor het boeken van een hotel in NYC & ik lees overal dat veel Nederlanders priceline gebruiken, toch ben ik nieuwsgierig naar het het BILLING adres dat wij zouden moeten invullen. Ik kan bijvoorbeeld alleen United States en Canada kiezen onder Country. Nu staat er op biddingfortravel.com wel een hint in de FAQ, maar deze is gedateerd 2001 !!

Kan iemand aub met mij zijn of haar ervaring delen mbt de adressering of het in te vullen Billing adres en Country? Is de hint op biddingfortravel.com (FAQ) nog actueel ook nu met de strengere regels?

Kan iemand bevestigen dat dit fictieve adres geen problemen zal opleveren uitgaande van een geldige AMEX kaart.

Billing adres: Straatweg 2
Country: United States
City/Town: Amsterdam HOLLAND
State/Province/County: Delaware
Zip/Postal Code: 12345
Daytime phone: 003120-123-4567

Vraag2
Heeft iemand wel eens geboden (priceline)op een all inclusive resort op de bahamas ? Ik heb zo een gevoel dat dit veel beter op hotwire kan dan op priceline...

Bij voorbaat bedankt voor de moeite.

Groet,
Ray.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

abhelar schreef:Hallo allemaal,

Ik ben van plan Priceline veel te gaan gebruiken en ik wil de kans op teleurstellingen zo klein mogelijk maken. Ik heb de sites van biddingfortravel.com en de term en condtions van priceline gelezen. Ik heb verder 2 vragen:

vraag1
ik wil priceline gebruiken (1st time) voor het boeken van een hotel in NYC & ik lees overal dat veel Nederlanders priceline gebruiken, toch ben ik nieuwsgierig naar het het BILLING adres dat wij zouden moeten invullen. Ik kan bijvoorbeeld alleen United States en Canada kiezen onder Country. Nu staat er op biddingfortravel.com wel een hint in de FAQ, maar deze is gedateerd 2001 !!

Kan iemand aub met mij zijn of haar ervaring delen mbt de adressering of het in te vullen Billing adres en Country? Is de hint op biddingfortravel.com (FAQ) nog actueel ook nu met de strengere regels?

Kan iemand bevestigen dat dit fictieve adres geen problemen zal opleveren uitgaande van een geldige AMEX kaart.

Billing adres: Straatweg 2
City/Town: Amsterdam HOLLAND
State/Province/County: Delaware
Zip/Postal Code: 12345
Daytime phone: 003120-123-4567

Vraag2
Heeft iemand wel eens geboden (priceline)op een all inclusive resort op de bahamas ? Ik heb zo een gevoel dat dit veel beter op hotwire kan dan op priceline...

Bij voorbaat bedankt voor de moeite.

Groet,
Ray.
ivm vraag een zie de uitleg op dit topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 10&t=15284
vraag 2 kan ik je helaas niet beantwoorden. Heb je al eens op biddingfortravele en betterbidding gekekene mbt de resorts?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Dat fictieve adres levert geen problemen op (althans bij mij niet). Je moet wel zorgen dat je naam met je creditcard overeenkomt. Het gehele bedrag wordt meteen van je cc afgeschreven.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Dikkie schreef:Dat fictieve adres levert geen problemen op (althans bij mij niet). Je moet wel zorgen dat je naam met je creditcard overeenkomt. Het gehele bedrag wordt meteen van je cc afgeschreven.
Yep,
Onlangs nog een paar keer geboden en geboekt via Priceline en het werkt goed.

Vraag 2 weet ik niet helaas...
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
abhelar
Amerika-ontdekker

Bericht door abhelar »

Dus ik kan gewoon zorgeloos het volgende invullen

State: Delaware
ZIP: 12345

Moet bijvoorbeeld de ZIP niet overeenstemmen met de State?

THNX
RAY
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

abhelar schreef:Dus ik kan gewoon zorgeloos het volgende invullen

State: Delaware
ZIP: 12345

Moet bijvoorbeeld de ZIP niet overeenstemmen met de State?

THNX
RAY
Je kunt bijvoorbeeld als staat opgeven de staat waar je het hotel boekt en daar een juiste zipcode bijzoeken.
Ikzelf heb als staat FL (Florida / Flevoland) gebruikt maar als ZIPcode 85000 (en die ligt in Arizona)
Het hoeft dus niet de juiste staat te zijn, maar voor de goede orde zou je dat wel kunnen doen.

Voor zover ik weet checken ze alleen je CC gegevens en de naam die daarbij hoort.
De adres en telefoon hoeft alleen het juiste formaat te hebben.

Groetjes

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
abhelar
Amerika-ontdekker

Bericht door abhelar »

Bertorelli schreef: Je kunt bijvoorbeeld als staat opgeven de staat waar je het hotel boekt en daar een juiste zipcode bijzoeken.
Ikzelf heb als staat FL (Florida / Flevoland) gebruikt maar als ZIPcode 85000 (en die ligt in Arizona)
Het hoeft dus niet de juiste staat te zijn, maar voor de goede orde zou je dat wel kunnen doen.

Voor zover ik weet checken ze alleen je CC gegevens en de naam die daarbij hoort.
De adres en telefoon hoeft alleen het juiste formaat te hebben.

Groetjes

Bert
Tnx Bert, Okay, als ik het goed begrijp doen dus alle Nederlandse Priceline gebruikers de adressering op fictionele basis?! Omdat dit niet anders kan. Is het trouwens beter om te registreren?

Wie kan mij een een geschikte state-zip-phone combinatie geven voor:
* amsterdam, Noordholland
* Den Haag, Zuid Holland

Bijvoorbaat veel dank.
Ray
bea
Amerika-ontdekker

Bericht door bea »

Hoi
IK heb een paar weken geboekt en het volgende gedaan.
bij country - us
city - je eigen stad en netherlands
bij state nebraska, de eerste 2 letters worden dan NE
Je eigen postcode met een 0 er achter.
Ik had het opgezocht en gevonden bij uitleg boeken hotwire en priceline hier op het forum.
Is allemaal prima gegaan.
succes
abhelar
Amerika-ontdekker

Bericht door abhelar »

bea schreef:Hoi
IK heb een paar weken geboekt en het volgende gedaan.
bij country - us
city - je eigen stad en netherlands
bij state nebraska, de eerste 2 letters worden dan NE
Je eigen postcode met een 0 er achter.
Ik had het opgezocht en gevonden bij uitleg boeken hotwire en priceline hier op het forum.
Is allemaal prima gegaan.
succes

Hoi Bea,
dankjewel voor de moeite!
Ik ga het ook zo aanpakken!
Groet,
Ray.
abhelar
Amerika-ontdekker

Bericht door abhelar »

Oja, ..anyone..

Hoe vul je je telefoonnummer in ?
PHone number = 0031612345678 (13 digits zonder extension) ??
Of 31612345678 (11 digits zonder extension) ??
Of moet je een extension meegeven, wat is dit eigenlijk? ..toestelnummer ??

Groetjes en veel dank',
Ray.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

vandaag courtyard by Marriott in Page geboekt via priceline voor 2 nachten ( 13,14 juli).
Voor 115 $ wel slechts 24 dollar kkorting op de reguliere prijs en 10 $ op de AAA prijs. Maar we willen deze graag boeken en alvast vastleggen onder andere ivm spreiding van de kosten.......
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

jokaluma schreef:vandaag courtyard by Marriott in Page geboekt via priceline voor 2 nachten ( 13,14 juli).
Voor 115 $ wel slechts 24 dollar kkorting op de reguliere prijs en 10 $ op de AAA prijs. Maar we willen deze graag boeken en alvast vastleggen onder andere ivm spreiding van de kosten.......

Hoi Karin,

Hoeveel sterren heb je hier gekozen?

Groet Anja
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

myste87 schreef:
jokaluma schreef:vandaag courtyard by Marriott in Page geboekt via priceline voor 2 nachten ( 13,14 juli).

Hoi Karin,

Hoeveel sterren heb je hier gekozen?

Groet Anja
2,5
is m.i. de enigste in 2,5 op priceline
deh78
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Ik heb aangegeven in de staat Nevada te wonen ergens anders wilde hij Venlo niet pakken.

Dennis
bluemoon
Amerikakenner

Bericht door bluemoon »

Vandaag geboekt Best Western in Flagstaff op Za 14 Juni.
$50.00 geboden, dat wordt $63,05 incl taxes
Crisis ? What Crisis ?
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

bluemoon schreef:Vandaag geboekt Best Western in Flagstaff op Za 14 Juni.
$50.00 geboden, dat wordt $63,05 incl taxes
was je bod meteen geaccepteerd ?
bluemoon
Amerikakenner

Bericht door bluemoon »

Nee, eerst $45 geboden, toen $48 en na 24 uur mocht ik weer opnieuw bieden, en $50 werd geaccepteerd.
De prijs rechtstreeks via Best Western of Kayak is $70 excl taxes.

De goedkoopste op Kayak in Flagstaff was $55 excl taxes ( Americas Best Value Inn )
Crisis ? What Crisis ?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer