Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
lauwie
Amerika-ontdekker

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door lauwie »

Bedankt voor alle reacties op mijn draagzak vraag.
Ik heb mijn zoon een tijd veel gedragen in een draagdoek. Met 2 maanden woog hij al 7 kilo en naarmate de tijd vorderde, zette ik hem steeds vaker in de wagen. Ik verwacht dat hij het heerlijk zal vinden om gedragen te worden. Hij is 16 maanden als we op vakantie gaan. Mijn vriend weigerde om het in de draagdoek te dragen. Iets met niet stoer ofzo (onzin!), maar deze vakantie komt hij er niet onderuit :mrgreen: . Meneer weegt inmiddels ruim 13 kilo, dat ga ik echt niet in mijn eentje redden op wandelingen. We nemen ook een buggy mee, maar dat zal niet overal handig zijn. Ik vind het ideaal om de ergo baby carrier mee te hebben in de tas, zodat we onze dochter op te lange wandelingen door de stad ook even kunnen laten uitrusten. Meestal in de wagen maar als broer toevallig slaapt, kan zij dan in de draagzak.
Ik zag nu op marktplaats een aanbieding van 54€ voor de ergo baby carrier. Is dat te mooi om waar te zijn?? Als in je geld kwijt? Ik verwacht namelijk dat we de draagzak na de vakantie niet veel meer gaan gebruiken en dan vind ik het zonde om er zoveel geld aan uit te geven.

Ik heb nog wat vragen:
* Wat staat er op jullie boodschappenlijst van de walmart voor kinderboodschappen? Ben eigenlijk benieuwd naar de hele lijst :D , maar dat is vast te off topic..
* Welke dingen twijfel(de) je over meenemen of kopen? En wat is het waarom geworden?
* Iemand die weet hoe groot een buggy mag zijn om mee te gaan tot de gate?
* Ik heb de hele autostoeltjesdiscussie gelezen, maar kan het niet meer goed volgen. Als ik deze stoeltjes aanschaf: http://www.walmart.com/ip/17376981 voor dochter van 3,5 jaar en 16 kilo en zoon van 16 maanden en ruim 13 kilo, maak ik dan een veilige keuze?

Groetjes, Lauwie
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik zie op marktplaats een beige voor 54eur, die bedoel je denk ik? Zou best kunnen, is denk ik geen populaire kleur, dus een restje waar ze vanaf willen. Wij hebben om die reden een donkerrode, was nog wel een stuk duurder, maar toch goedkoper dan een echt leuk stofje. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de verkoper is, maar verder lijkt het mij gewoon een mooie aanbieding, ik zou mijn kans grijpen.
Overigens kun je hem nog lang gebruiken hoor, onze dochter zat er tot haar 3e regelmatig in, en het is dat ze heel goed en graag loopt, anders zou ze er denk ik nog regelmatig in zitten. Ze is nu bijna 4.

Die stoeltjes zouden goed moeten zijn, al zou je dus voor de oudste ook een groep 2/3 (verhoger, met normale gordel, dan zou ik wel voor de rugleuning gaan) kunnen kiezen. Is maar net wat het beste zit (wat is je kind gewend, hoe lang is hij).

Volgens mij zijn ze met buggy's meenemen niet zo heel lastig, wij hebben altijd een MacLaren Quest of een Quinny Zapp bij ons gehad, nooit een probleem, maar ik zie ook genoeg mensen met een grotere. Maar dan zit je de hele reis met die grotere buggy, dus dat zou ik sowieso niet doen.

Zoals ik al aangaf, ik zweer bij een Deryan bedje, iets vergelijkbaars heb ik hier niet gevonden (onze dochter heeft er nog in geslapen toen ze net 3 was, in de baby-variant, paste prima), dus die zou ik altijd meenemen. Autostoeltje daarentegen huren wij altijd als het kan, geen gesjouw, maar ook niet het probleem dat je eerst nog dat stoeltje moet gaan kopen en dan niets hebt voor het vervoer naar de winkel. Voor de oudste (6 jaar) nemen we wel een simpele verhoger mee, die past in het koffer en is relatief duur om te huren.
Ik ben even kwijt hoe je gaat reizen, al je met de camper gaat, een goedkope kinderstoel bij de wal-mart kopen. Maar die heb je natuurlijk niet nodig als je in hotels zit.
Verder had ik toen de jongste eenmaal geboren was de draagdoeken ontdekt, dus altijd een ringsling in de handbagage, kwam regelmatig van pas op het vliegveld. Die gaat, eerstvolgende reis ook weer trouw mee. Eerst even bevallen in de komende weken :lol:
Terug in Texas!
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

hemmie, dank voor je reactie!

die bedoel ik idd! beige vind ik prima, dus dat is mooi!

dochter is een nog een stoel met 5 puntsgordel gewend. hebben een hema stoel, die je om kunt bouwen tot stoelverhoger en tussenstap met rugleuning en dus ook als eerste stap nog een 5 puntsgordel. en zoveel scheelt het qua prijs volgens mij niet.

we hebben een maclaren, maar ik mag van een vriendin haar easywalker lenen. zij heeft de eerste die uitkwam, die voor een echte kinderwagen (met luchtbanden bedoel ik) heel klein is en ook klein op te vouwen en die loopt heerlijk. veel fijner dan de maclaren (al vind ik dat voor een buggy een prima ding). maar ondanks dat ie klein is welk iets groter dan de maclaren. ik kan natuurlijk de gok nemen dat ie mee mag tot de gate en de draagzak in de handbagage doen voor het geval dat niet lukt. als vind ik het juist op het vliegveld fijn om een kinderwagen te hebben.

ik ben op marktplaats een nomad kids traveller bed aan het kopen. lijkt me nog net wat stabieler dan een deryan. wel wat meer werk met opzetten, maar in principe kan ie 3 weken opgezet blijven. we gaan met een camper en zitten 3 keer op een camping aan het strand. ik hoop dat hij er dan op het strand in wil slapen als we een dagje strand doen.
een kinderstoel staat op het walmart lijstje.

succes met bevallen! hoeveelste kindje is het? geniet van de bijzondere tijd met je baby!
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

pffff wat staat er allemaal op ons kinder boodschappenlijstje:
autostoeltjes, stretcher voor de oudste, dekentje, flesvoeding, luiers, billendoekjes, waterkoker voor flesvoeding, pakjes drinken voor savonds en onderweg ben ik nog iets vergeten?

we hebben heellang getwijfelt of we de autostoeltjes van huis mee zouden nemen maar uiteindelijk hebben we toch besloten ze daar te halen en als het lukt nemen we ze mee en verkopen we ze hier weer en anders laten we ze achter dat zien we dan wel.

maar wat komt er nog een hoop bij kijken met kinderen op vakantie!!! Je moet echt overal aan denken van vliegtuig enertainment tot voeding. Binnenkort even testen of onze portable dvd speler het nog doet anders moet die ook nog gehaalt worden anders komen we de lange ritten denk ik niet door.gelukkig zijn we op tijd begonnen met plannen anders had ik het nooit allemaal op een rijtje gekregen denk ik.

GR Laura
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

lauwie schreef: ik ben op marktplaats een nomad kids traveller bed aan het kopen. lijkt me nog net wat stabieler dan een deryan.
Grappig, wij hebben juist bewust destijds (alweer bijna 6 jaar geleden) een Deryan gekocht, omdat de Nomad op pootjes staat. Daarmee leek het me onmogelijk om hem stabiel op een matras te zetten, wat we in de praktijk vaak hebben gedaan in een camper. Maar of dat ook echt zo is, geen idee.
Terug in Texas!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Het autostoeltje hebben wij in 2009 ook gehuurd, maar de prijs viel achteraf zo vies tegen (160 dollar!) dat we de volgende keer gewoon ter plekke kopen.

In 2011 hebben we beide stoeltjes vanaf huis meegenomen, beviel ook goed. Even sjouwen tot aan de balie maar daarna heb je er geen last meer van. Ging best prima eigenlijk (en och.....onaardig zijn we allemaal wel eens na een 11 uur durende vlucht met een ziek kind, hoge koorts die niet wilde slapen :mrgreen: )

Deryan hoor ik positieve verhalen over, zelf niet geprobeerd. Elke keer gewoon een box/ bed gekocht, bevalt ons goed.

En wat veiligheid van de camper betreft, dat klopt wel, dat ding stelt niet zoveel voor. En met namen omdat autostoeltjes niet met 3 punts gordel worden vast gezet is het nog weer minder veilig. Maar goed, je hoeft er daarentegen ook geen rally mee te rijden :wink:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

dimple schreef:Het autostoeltje hebben wij in 2009 ook gehuurd, maar de prijs viel achteraf zo vies tegen (160 dollar!) dat we de volgende keer gewoon ter plekke kopen.
Ja, dan is het een ander verhaal! Volgensmij hebben wij nooit meer dan $70 betaald. maar ook wel eens zelf meegesjouwd trouwens, omdat de camperverhuurder geen stoltjes verhuurde.
Terug in Texas!
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

Wij kopen voor onze zoon van 3 (bijna 4) een evenflo autostoel. We gaan met een camper en nemen voor de zekerheid spanbanden mee om de stoel goed vast te sjorren. Hij zit dan in ieder geval nog in een goede stoel en goed vast. Meenemen zien we niet zitten (bagage genoeg met 5 personen).
Maar voor onze oudste zoon van 6,5 is het moeilijker. Hij zit thuis in een stoelverhoger met rugleuning. Maar ja..in een camper met alleen een heupgordel? Stoelverhoger alleen is niet veilig genoeg. Erg lastig.

We willen nu kijken of hij goed past in ook zo'n evenflo stoel.
De camper heeft gordels achterin op 1 bank van de 'treinzit' en op de lange bank. Op de lange bank zit je echter zijdelings en daar mag je volgens mij ook geen stoel op vastsjorren. Maar de kids naast elkaar is denk ik ook geen goede keus ;-)

Iemand hier nog tips over? En tips voor stoel/vervoer van onze 6,5 jarige?
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Wij hadden onze kids altijd naast elkaar aan het tafeltje (2 aan de ene kant en 2 aan de andere kant). Best ideaal, zo'n tafel, je kunt er aan kleuren, spelletjes doen, vanalles. Ik had wel altijd van dat antislipspul bij me, want je wordt er helemaal gek van zo vaak als er iets op de grond valt in een bocht. Maar goed, als je 3 kinderen hebt te verdelen over 5(?) zitplaatsen, dan zou ik gewoon afwisselen en kijken wat het beste werkt.

Ik zie het probleem van een stoel meenemen niet zo. Wij hesen de stoelen in de parkeergarage in een grote zak, goed dichttapen, inchecken en klaar ben je. Eenmaal ter plekke monteer je ze direkt in het voertuig. Zitverhoger alleen kan ook, maar als je oudste nog gemakkelijk in slaap valt tijdens lange ritten, dan doe je hem daar denk ik geen groot plezier mee.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

@ Lauwie Kijk op Marktplaats goed uit of het geen nepper is: die staan er namelijk regelmatig op rond die prijs :sadcry:

En over boodschappenlijstjes: wij reizen altijd erg 'light', dus er gaat maar weinig mee voor onze 3,5 jarige. Eigenlijk alleen wat makkelijk zittende kleren, de uv-beschermende strandkleding, Nederlandstalige voorleesboeken en de vol spelletjes en filmpjes geladen iPad. Ook de autostoel laten we thuis in de auto: ik wil niet dat onze dure stoel mogelijk (onzichtbaar) beschadigd raakt bij de bagagetransporten en huren is duur (waarbij je niet weet wat er met het stoeltje is gebeurd voordat jij het kreeg).

Voor onze peuter (wij zijn 9 weken hier, waarvan deels op reis) kopen we in Amerika altijd wat nieuw speelgoed en wat knutselspullen - dat is een leuke eerste 'missie' en we hoeven het niet mee te sjouwen in de koffer uit NL. Toen ze nog in de luiers was: luiers en billendoekjes.

Wat we hier op de eerste dag ook vaak kopen: kleine ziplock sandwich bags, plus wat crackers, geschrapte worteltjes en andere semi-gezonde snacks, zodat we altijd een zakje kunnen overhandigen tijdens hongerige momenten als wachten in een restaurant, een lange autorit etc. Ook: knijpfruit en pakjes drinken (waarbij wij wel letten op de ingrediënten, want ze weten hier *overal* extra suiker en rare chemische kleur- en smaakstoffen aan toe te voegen). Voor lekkere boodschappen (knapperig brood, goed vlees, lekkere kaas) stoppen we trouwens niet bij de Walmart, maar bij een Whole Foods of Trader Joe's bijvoorbeeld.

Een buggy hebben we nooit gemist, maar dat zal voor iedereen persoonlijk zijn en met twee kinderen is het natuurlijk heel anders dan met één. Wij wandelen heel veel en reizen vaak met openbaar vervoer, dus we gebruiken nog altijd een sling/draagdoek/draagzak. De meeste luchtvaartmaatschappijen doen niet zo moeilijk over wandelwagens, als ik zie wat er altijd bij de gate op een stapel ligt. Ze zien vast het liefst McLaren achtige paraplubuggy's, maar met een Quinny Zapp etc. kom je vast ook wel weg - ze eisen enkel dat de wagen compleet inklapbaar is.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

@ Lauwie Kijk op Marktplaats goed uit of het geen nepper is: die staan er namelijk regelmatig op rond die prijs
Ik heb laatst zelf ook de gok genomen en hem besteld. Is snel en compleet afgeleverd :thumbup:
Deze adverteerder is dus te vertrouwen.

Wij nemen ook een drager mee. We willen ook wel eens andere wandelingen maken dan de wandelingen die alleen toegankelijk zijn met de buggy (en rolstoelen en nog véél meer andere mensen :mrgreen: ). En dan kan onze zoon (van bijna 3 en gelukkig een lichtgewicht van net 12 kg) in de drager als hij niet meer kan(of wil) lopen. Dat vind ik toch een stuk prettiger dan op 1 arm.

En wij waren er ook heilig van overtuigd dat we ons eigen autostoeltje mee zouden nemen, totdat we probeerden om hem in een grote tas te krijgen.....dat lukte dus mooi niet. Wij hebben een Maxicosi Toby en die is vrij hoog. Enfin, na veel gestoei en de voor- en nadelen tegen elkaar afgezet te hebben, gaan we toch maar voor een autostoeltje bij de Walmart. Als we onze camper ophalen bij Road Bear, zit de Walmart op welgeteld 1,2km. Dat stukje durf ik nog wel aan.

Toch grappig dat (bijna) iedereen die met kinderen op vakantie gaat tegen dezelfde dilemma's aanlopen :wink:
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Wij hebben zelfs een complete bugaboo een paar keer meegenomen naar de gate. Maar de laatste paar jaar vragen ze altijd of het een paraplubuggy is. Wij hebben een stoere Jeep-buggy die we in de walmart gekocht hebben voor een prikkie, die gaat steeds met ons mee naar de gate. Verder heb ik vorige keer 2 pakken hagelslag meegesmokkeld... Doen jullie dat ook weleens? Hmm, wat verder? Kleding voor een week, softshell jasjes aan als we vertrekken en dunne sweatvestjes in de koffer. Verder natuurlijk de toilettas met reisapotheekje er in (niet te veel, want je kunt daar ook alles kopen). Luiers voor de eerste dagen en billendoekjes voor een paar dagen. Oordoppen voor het zwemmen (want kno-kindjes). De favo drinkbeker van de jongste. Favo knuffeltjes. Opgeladen filmspelertjes en iPad. Ik neem eigen zonnebrand mee, want ik en 2 vd kids verbranden supersnel en ze hebben allergische huidjes, dus het enige merk dat tot nu toe goed bevalt, gaat zeker mee! (la roche possay factor 50). Verder wil ik een soort draaiboekjes maken voor de kids, zodat ze de route een beetje kunnen volgen, met plaatjes van waar we gaan slapen en wat ze kunnen verwachten. Voor de oudste leuk om betrokken te zijn, de middelste wil graag precies weten wat er gepland is en de jongste wil met de andere twee meedoen, ook al is hij pas 2 ;)

Vorige keer hebben we een goedkoop maar goed autostoeltje meegenomen voor de jongste. Hij heeft daar in het vliegtuig ook in gezeten. Nu past hij daar waarschijnlijk niet meer in, dus we moeten nog even verzinnen wat we doen. Ook voor de oudste twee weet ik het nog niet. Vorig jaar hebben we zitverhogers voor ze gehuurd, maar toen reisden we niet rond (huis in Florida gehuurd), maar dit jaar wel en we maken ook veel meer kilometers. Ik verwacht dat zeker de middelste nog wel regelmatig zal slapen in de auto. Dus wat is dan wijsheid?! (kun je stoelen voor kinderen van net 5 en net 7 ook een beetje goedkoop en goed bij de walmart ofzo kopen? Huren is duur zagen wij al, en dan krijg je misschien afgeleefde stoeltjes).
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

(en onze dure en gigantisch grote en zware maxicosi stoelen gaan we dus echt niet meeslepen! Veel te veel, te groot, te zwaar en te duur om mee gegooid te worden!)
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Oja wij nemen dus 1 buggy mee en ik wil toch ook een rugdrager kopen.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Wij nemen dus ook 1 buggy mee. Is inderdaad zo'n paraplubuggy; heeft al heel wat overleefd. Kan een hoop bagage sjouwen en oh ja, natuurlijk ook de kleine man als hij wil. En kan hij ook nog slapen, hoewel dat meestal niet echt lukt. Véél te interessant om alles te bekijken, er is ook zoveel te zien...

In de handtas gaan natuurlijk ook nog de snoeteboeners, vochtige washandjes van Zwitsal en nieuwe kleren mee. Het gebeurt bijna nooit, maar als ik ze niet bij me heb zal je altijd zien dat meneer een natte broek of ondergespuugd shirt produceert. En voor in het vliegveld nog wat crackers/z. broodjes en wat voor erop, want ik heb geen zin in een jengelend kind omdat hij honger heeft en het vliegtuigeten echt niet eet. (hij is gelukkig niet zo eigenwijs :roll: )

Hagelslag hebben we nog nooit meegenomen, hoewel manlief een groot fan is. We hebben een keer in het buitenland in een restaurant ontbeten waar ze pannenkoeken hadden en die kon je versieren met o.a. hagelslagjes (van die fijne, die ze in het buitenland met name voor de taartgarnering gebruiken). Toen manlief de hagelslagjes op zijn witte boterham deed, konden de mensen niet verbaasder kijken. Ze zullen wel gedacht hebben...die Hollanders ook.. :lol:

Wij gebruiken in het vliegtuig altijd deze dopjes http://www.earplanes.nl/om de druk tegen te gaan, gewoon bij de drogist gekocht. Werkt echt heel goed, want ik vind niets zieliger dan die kindjes die het uitschreeuwen van de pijn in hun oren. Heb ze wel zien zitten hoor met bekertjes tegen hun oren om de druk ietwat weg te nemen. Zo zielig! Nu krijgt hij ze in voor de landing en tot nu toe vielen ze er op een gegeven moment vanzelf uit (ze zijn niet kindbewegelijk-proof). En een tijdje voor de landing krijgt hij ze weer in, aangezien ze dan de luchtdruk toch meestal weer wijzigen. Hij vind het geen enkel probleem, want oordopjes horen voor hem gewoon bij het vliegen.

Ja, het zijn de kleinsten van het gezin, maar ze hebben de meeste bagage mee :wink:
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Hahaha dat is zeker waar! Plus voor een simpel weekendje heb je met kleine kids net zo veel nodig als voor 4 weken rondreizen ;)

Nog een goeie tip tegen oorpijn in het vliegtuig, werkt echt en beter dan earplanes nog! Twee plastic bekertjes vullen met een prop van een natte warme doek/servet er in tegen de oren zetten met het landen. Onze middelste heeft heel erg last van oorpijn gehad steeds met landen. Zo zielig! Maar dit hielp heel goed, was een tip van de oudere dames van KLM toen we naar Stockholm vlogen. Deze keer heeft hij er als het goed is geen last van, want er zitten weer buisjes in zijn oren. Nu hopen dat de andere twee er geen last van hebben dit keer... (dochter mag dan net weer een maandje vliegen, die is anderhalve week geleden aan haar oor geopereerd).

Snoepjes voor onderweg zijn ook handig ;) En inderdaad iets van ontbijtkoek ofzo voor als ze het vliegtuigeten niet lusten (die kans is bij ons heel groot).
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

Wij nemen ook een buggy mee. Kan onze jongste van 3,5 daar mooi in zitten en handbagage past er gemakkelijk aan. Of we de buggy in Amerika veel zullen gebruiken betwijfel ik maar goed.

Ik denk dat we bij de Wallmart gewoon even kijken hoe we het doen met de stoelen. In ieder geval een goedkope van Evenflo voor de jongste en voor de oudste kijken we wel. Hij slaapt vaak tijdens het reizen dus iets met rugleuning is toch wel fijn.

Voor onderweg pak ik ook altijd wat 'meuk' voor ze in. Bij de action haal ik dan voor een paar euro een zak vol en dat pak ik allemaal in. Werkt goed als ze tijdens het reizen ergens tegenop zien. De oudste is nl nooit blij als hij schoenen uit moet doen bij controles. De belofte van een pakje daarna doet wonderen. En meestal houden we er wel een paar over om tijdens de lange reisdagen te gebruiken.

Hier geen oren kinderen en tot nu toe volstaat een simpel zuurtje voor de oren bij het vliegen. Hou jullie tips wel in het achterhoofd!

Wij nemen ook kleren voor een week mee. Vestjes voor onderweg en in de reistas een lekkere trui. Hier vinden ze het alleen al heel leuk dat ze joggingbroek aan mogen tijdens het vliegen ;-) En uiteraard favo knuffel, voorleesboek.
Bij de 1e stop kopen we altijd een voetbal en tussendoor een emmer en schepje. Gebruiken ze overal voor. Ook bij de Action koop ik van dat plastic opblaasbaar spul zoals een bootje en een grote band. Altijd leuk voor een riviertje..en wij in het koude water lopen ;-)

Enne..van opa kregen de jongens allebei een camper van playmobil. Spelen ze nu allebei de hele dag al mee. Als ik nog een gaatje heb in een tas (vast wel) nemen we die nog mee.

En fijn dat het zo herkenbaar is voor iedereen. Soms denk ik wel dat ik er teveel mee bezig ben.

Ik ben wel vast van plan om foto's te maken van hoe ze straks in de camper zitten en die op het forum te plaatsen. Die voorbeelden mis ik nu soms (wil dat het veilig is)
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Joyco
Amerikafan

Bericht door Joyco »

Ik lees heel wat positieve ervaringen over de Deryan bedjes. Wij willen tijdens onze komende reis ook een Deryan bedje meenemen voor onze zoon (dan 20 maanden). Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn qua ruimte in de hotelkamer. Heeft iemand ooit meegemaakt dat het bedje niet paste? Wij hebben een aantal hotels alvast geboekt, en hebben voornamelijk gekozen voor kingsize bedden ipv twee queens. We hebben dus in die gevallen geen bed over om het bedje op te zetten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Joyce
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Ik heb het wel meegemaakt, dat een campingbedje niet paste. Toen we nog maar 1 klein kindje hadden, ging ze gewoon tussen ons in. Of het matrasje van het campingbedje op de grond naast het bed. Maar meestal past het wel als je een compact bedje hebt. Wij hadden eerst zo'n nomad tentbedje, maar daar wilde de dame niet in. Gingen we kamperen in Zweden 2 weken en dan was het elke avond en nacht gillen en krijsen. Uiteindelijk hebben we dus maar het matje er uit gehaald en haar tussen onze matjes in gelegd. Dat werkte wel weer prima. Zo'n bedje werkt voor ons dus echt niet. We hebben nu een babybjorn opvouwbaar campingbedje. Superlicht en heel erg makkelijk op te klappen. Daar sliepen ze echt heel erg goed in. Alleen groeit de jongste er nu uit in de lengte, dus dit wordt het laatste jaar dat we die gebruiken. Maar dat ding is ideaal, is al naar heel veel landen mee geweest. Echt een aanrader dus!

Wij kopen idd op onze eerste stop ook altijd wat strandspeeltjes, zwembandjes en een voetbal. En af en toe een nieuw boekje, kleurboekje of knutselboekje voor onderweg. Maar we hebben nog niet zo actief rondgereisd als dat we in de zomer gaan doen, dus misschien moeten we dit keer wat meer uit de kast halen :lol:

Wij hebben trouwens meestal 2 kamers met 2 queenbeds gehuurd voor de Amerikavakantie. Opa en oma reizen mee, dus die kunnen dan 1 kindje op de kamer nemen en wij 2. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen! Als de bedden erg smal zijn, gaan we wel allemaal naast een kind liggen, die nemen minder ruimte in ;)

Wat een leuk idee, die camper van playmobil! Kunnen ze het live meespelen :)
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
lovely_laura
Amerikakenner

Bericht door lovely_laura »

@ Joyco wij zetten het deryan tentje sowieso iet op een ander bed maar op de grond. Stel dat ze heel veel wiebelen en doen. Ik zou veel te bang zijn dat ze eraf valt. Wij zetten het tentje gewoon op de grond en ze slaapt heerlijk!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer