Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS deel 2
Indien je de at&t simkaart koopt van Arieli heb je geen hotspot (tethering) weet ik uit ervaring.
Je krijgt dan het 65$ prepaid plan van at&t met unlimited data maar geen hotspot.
Je kan dit zien onderaan in de tabel op de att prepaid pagina
Je krijgt dan het 65$ prepaid plan van at&t met unlimited data maar geen hotspot.
Je kan dit zien onderaan in de tabel op de att prepaid pagina
Ik denk dat tethering (hotspot) bij arieli ook afhangt van welke telefoon je hebt.
Ik heb nu voor de vierde keer een kaartje van arieli, en met mijn iPhone werkt tethering prima.
Ik bestel al die keren gewoon het standaard kaartje met inmiddels 6GB data (vroeger 2 en 4 GB).
Ik heb nu voor de vierde keer een kaartje van arieli, en met mijn iPhone werkt tethering prima.
Ik bestel al die keren gewoon het standaard kaartje met inmiddels 6GB data (vroeger 2 en 4 GB).
Hallo,
Ter info, ik heb een AT&T prepaid kaartje besteld bij Arieli op 27 mei en het zat vandaag in onze brievenbus (België)
.
5% korting met de code STSF2018.
Dit is een kaartje waarbij tethering niet mogelijk is. Staat duidelijk vermeld op de website.
Nu wachten tot enkele dagen voor vertrek om het te activeren.
Bedankt voor jullie hulp !
Ter info, ik heb een AT&T prepaid kaartje besteld bij Arieli op 27 mei en het zat vandaag in onze brievenbus (België)

5% korting met de code STSF2018.
Dit is een kaartje waarbij tethering niet mogelijk is. Staat duidelijk vermeld op de website.
Nu wachten tot enkele dagen voor vertrek om het te activeren.
Bedankt voor jullie hulp !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hallo,
Heb net weer een Arieli Simcard besteld voor onze volgende vakantie omdat die in het verleden goed (genoeg) werkte. Ondanks het feit dat er vorige keer ook op stond dat er geen tethering mogelijk was, was dat toch geen enkel probleem, dus gewoon proberen
Groetjes
Heb net weer een Arieli Simcard besteld voor onze volgende vakantie omdat die in het verleden goed (genoeg) werkte. Ondanks het feit dat er vorige keer ook op stond dat er geen tethering mogelijk was, was dat toch geen enkel probleem, dus gewoon proberen

Groetjes
Hallo allemaal,
Ik zie veel gebruikers van Arieli mobile.
Op 13/05 bestelde ik hier een Simkaart, van hun kreeg ik dan een bevestigingsmail.
Momenteel zijn we 07/06 en nog steeds NIETS ontvangen.
Na herhaaldelijk mailen , contactformulier invullen en berichten via zowel facebook als twitter krijg ik geen ENKELE reactie van hun.
Ons vertrek is einde van deze maand, dus ik heb hier geen goede hoop meer in.
Ik wil daarom ook iedereen behoeden die daar een SIM-kaart zal bestellen voor de USA.
Heeft iemand tips hoe ik met hun in contact kan komen? Ik word simpelweg genegeerd door het bedrijf...
Op 13/05 bestelde ik hier een Simkaart, van hun kreeg ik dan een bevestigingsmail.
Na herhaaldelijk mailen , contactformulier invullen en berichten via zowel facebook als twitter krijg ik geen ENKELE reactie van hun.
Ik wil daarom ook iedereen behoeden die daar een SIM-kaart zal bestellen voor de USA.
Heeft iemand tips hoe ik met hun in contact kan komen? Ik word simpelweg genegeerd door het bedrijf...
- Bushmaster
- Amerika-expert
Vreemd, ik heb meerdere contact gehad met hen via service@........ (Serge Argipoff) reageerde toen heel snel (binnen uur)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
ik heb er gister 1 besteld en had daar nog een vraag over en kreeg redelijk vlot contactPsyrox schreef:Hallo allemaal,
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zot er ook aan te denken om bij hen een kaart te bestellen, maar op mijn vragen (zowel via het contact formulier, als een rechtstreekse e-mail) wordt niet gereageerd. Dat stemt mij niet heel hoopvol eerlijk gezegd.
Maar kijk ik dan naar de andere ervaringen met hen in dit forum, denk ik weer dat het een prima partij is.
Ik ga ze nog een keer proberen te benaderen via mijn gmail e-mail account.
Maar kijk ik dan naar de andere ervaringen met hen in dit forum, denk ik weer dat het een prima partij is.
Ik ga ze nog een keer proberen te benaderen via mijn gmail e-mail account.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb er ook al aantal keer besteld en steeds mijn bestelling aangekregen en prima service, snel antwoord op vragen...Maar toen ik 2 maanden geleden een vraag stelde over een geactiveerde simkaart kreeg ik ook geen antwoord. Niet via contact, niet via mail. Ik heb dan ook besloten om vanaf nu gewoon zelf een simkaart te bestellen op ebay van de provider die ik wil en op target een herlaadkaart (wanneer die in reclame zijn
). Ik heb toch graag zelf de controle over zo'n dingen.
Het lijkt wel alsof die man achter dat bedrijfje er geen zin meer in heeft
Je kan proberen om contact te zoeken via facebook?

Het lijkt wel alsof die man achter dat bedrijfje er geen zin meer in heeft

- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Dan toch maar de AT&T optie? Ik zat ook te denken aan het Arielimbolie product, maar als ik dit zo lees denk ik toch dat de AT&T oplossing handiger/betrouwbaarder is.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
Je kunt vragen over arieli ook stellen via de app of website van www.simplemobile.com.
Als je de arieli kaart activeert en in de US bent is een van je eerste berichtjes die je krijgt van simple en kun je via de link de app installeren en direct via de app vragen stellen via chatfunctie.
Wat zou er betrouwbaarder zijn aan een AT&T kaart?
Als je de arieli kaart activeert en in de US bent is een van je eerste berichtjes die je krijgt van simple en kun je via de link de app installeren en direct via de app vragen stellen via chatfunctie.
Wat zou er betrouwbaarder zijn aan een AT&T kaart?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Met een AT&T kaart, die je koopt in een AT&T winkel, loop je met een werkende oplossing de deur uit. Kost je alleen een half uur tot een uur van je tijd maar wel zekerheid. En er is vaak wel een AT&T winkel langs de weg van het vliegveld naar je eerste hotel.
https://www.att.com/store-locator/index.html
https://www.att.com/store-locator/index.html
Ik heb zowel via facebook en twitter contact opgenomen.Jozs schreef:
Wat verdacht is imo ;
Twitter: 22 volgend en 21 volgers.... De gemiddelde puber heeft dit x100...
De personen die ze volgen zijn naast wat bekende figuren allemaal russische personen.
Facebook: '85 vind ik leuks'
Ik had dit beter eerder in acht genomen, maar door de zovele positieve reacties dacht ik dit toch maar te bestellen.
-
- Amerikakenner
ik ken wel mensen die het ook via heb besteld hebben en ook daadwerkelijk hun spul hebben gekregen.. dat ze niet actief zijn op twitter is imo niet raar..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
-
- Amerikakenner
@psyrox
ik heb zojuist even een mailtje gestuurd naar service@arielimobile.com en kreeg echt per kerende mail antwoord.. dus ik weet niet wat het probleem is maar ze reageren dus direct en niets aan de hand.. Raar dat jij geen antwoord krijgt
ik heb zojuist even een mailtje gestuurd naar service@arielimobile.com en kreeg echt per kerende mail antwoord.. dus ik weet niet wat het probleem is maar ze reageren dus direct en niets aan de hand.. Raar dat jij geen antwoord krijgt
Wij hebben helaas ook problemen met arieli mobile, gister middag mijn simkaart geactiveerd maar helaas nog steeds geen bevestiging. Heb ook al gemaild naar bovenstaan mailadres maar geen reactie.
Iemand anders ervaring met activeren? Kreeg je een bevestiging?
Iemand anders ervaring met activeren? Kreeg je een bevestiging?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Toen wij in mei geen verbinding kregen na bepaalde tijd opnieuw geactiveerd en binnen no time bereik. Misschien nog een keer activeren?
Ik heb ervaring met activeren.
Krijg binnen 10 seconden een SMS binnen op de telefoon.
Krijg binnen 10 seconden een SMS binnen op de telefoon.
Tip: stud een mail met een niet Hotmail adres. Op de niet hotmail kreeg ik binnen 10 minuten een antwoord, op mijn hotmail nog steeds geen reactie. Bij mij is het probleem dus gefixed!
Die kun je ook in een willekeurige Walmart kopen, daarvoor hoef je niet naar een AT&T store.sanook schreef:Met een AT&T kaart, die je koopt in een AT&T winkel,
Activeren is ongeveer 5 minuten werk, maar je hebt er wel een internet verbinding voor nodig. AT&T medewerkers verprutsen nog wel eens wat (zie ver terug in dit topic een ervaring) en dan ben je zomaar $45 kwijt. Gewoon zelf doen. Ik heb hier een poos terug een uitgebreide handleiding gepost, stap voor stap, hoe dat werkt. Daarmee kan zelfs iemand die geen woord engels begrijpt nog die activatie uitvoeren.
Een andere optie is een kaartje van iemand anders overnemen of lenen. Dan land je met een werkende oplossing.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3094 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 16 Reacties