Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

videocamera of fototoestel

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: videocamera of fototoestel

Bericht door Jasmino »

Ik heb een leuk boek gekocht van Scott Kelby over digitale fotografie, dat ik zeer kan aanraden!

Afbeelding

In dit boek wordt per onderwerp instructie gegeven over de instelling van je camera. Het is geschikt voor compactcamera's en voor spiegelreflex, heel leesbaar, en je foto's gaan er met sprongen op vooruit. Er worden niet veel woorden vuil gemaakt aan pagina's-lange uitleg en techniek, maar gewoon simpel instellingen en korte toelichtingen. Hoewel ik de techniek al redelijk onder de knie heb, is dit boek zelfs voor mij heel handig. Er zitten heel goede tips bij, ik vind het een geweldig boek.

Dit is het ISBN nummer: 9043014621
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer