Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fotos op cd of dvd onderweg?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Fotos op cd of dvd onderweg?

Bericht door Jasmino »

Dento schreef:Wat dat betreft zijn er nu veel mooiere oplossingen voor voorhanden, waarbij je ook meteen je foto's terug kunt zien. Zoals bijvoorbeeld de Canon Media Storage M80. Supermooi ding, erg handig in het gebruik, 80 GB opslagcapaciteit (ook leverbaar met 30 GB) maar wel duur: bijna € 500,-...
Dat is wel extreem duur zeg!

Afbeelding

DIt is de Vosonic die ik ook heb, die dus ook geschikt is voor het afluisteren van muziek en het kijken van films en zo. En deze kost met een opslagcapaciteit van 250Gb maar € 199 momenteel. Dat is nogal een verschil, en een veel betere koop als je het mij vraagt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Jasmino schreef:
Dento schreef:Wat dat betreft zijn er nu veel mooiere oplossingen voor voorhanden, waarbij je ook meteen je foto's terug kunt zien. Zoals bijvoorbeeld de Canon Media Storage M80. Supermooi ding, erg handig in het gebruik, 80 GB opslagcapaciteit (ook leverbaar met 30 GB) maar wel duur: bijna € 500,-...
Dat is wel extreem duur zeg!
Ja maar ja maar hij is zo mooi... *zucht* :wink:
Jasmino schreef:Afbeelding

DIt is de Vosonic die ik ook heb, die dus ook geschikt is voor het afluisteren van muziek en het kijken van films en zo. En deze kost met een opslagcapaciteit van 250Gb maar € 199 momenteel. Dat is nogal een verschil, en een veel betere koop als je het mij vraagt.
Dat is inderdaad een goede deal - en jij bent er verder wel tevreden over?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dento schreef:Dat is inderdaad een goede deal - en jij bent er verder wel tevreden over?
Heel tevreden! Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, en ik vind het heel fijn dat ik kan controleren of alle foto's zijn overgezet. BOvendien kan ik hem op et vakantieadres bv aansluiten op de tv, als ik de foto's wil bekijken op een groter scherm en geen laptop tot mijn beschikking heb.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Voor 199 euro? Waar heb je dat gevonden dan?
Wij hebben zelf ook even gespeurd maar voor hetzelfde komen we niet goedkoper uit dan € 250 en dat is nog zonder harde schijf..
Ben wel benieuwd :)
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Sing schreef:Voor 199 euro? Waar heb je dat gevonden dan?
Wij hebben zelf ook even gespeurd maar voor hetzelfde komen we niet goedkoper uit dan € 250 en dat is nog zonder harde schijf..
Ben wel benieuwd :)
Idem hier! :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

:oops:
Mijn excuses...... verkeerd gekeken. Ik had de prijs opgezocht op tweakers.net, maar verkeerd gekeken. Hij is inderdaad duurder met 250Gb: € 299. De prijs die ik noemde was voor een exemplaar zonder harddisk, en die moet je niet hebben natuurlijk. Het apparaat komt ook met kleinere harde schijven voor een lagere prijs.

Nogmaals mijn excuses.
Winston Churchill

Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Foei! :twisted:

:P :wink: :lol:

Dank je wel voor het nazoeken, Jacqueline... dat is echt wel het overwegen waard - al zal het waarschijnlijk met de verhuizing in aantocht een (flink) lagere prioriteit krijgen...

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer