Bij mijn weten geldt het alleen voor US military. De pas van onze zoon wordt gescand en dan krijgt hij de military discount (het staat ook vermeld op kassabon, incl id nummer).
Ik vraag me af of een buitenlandse pas gescand kan worden, maar blijft een kwestie van proberen en/of vragen, maat ik zou er niet op rekenen.
We zijn weer terug en hebben de militairy discount regelmatig kunnen gebruiken. Het heeft ons totaal zo’n 125 dollar korting opgeleverd. Hoofdzakelijk kleine bedragen in musea en andere toegangskosten maar ook bv 10% bij een winkel in een outlet mall waar we toevallig voor ruim tweehonderd dollar aan kleding kochten.
Verder is mijn advies; heb je een pas, vraag naar evt. korting. Wij vonden dit in het begin een beetje genant maar merkte dat het regelmatig toch iets opleverde. Pas werd altijd naar gevraagd, soms werd er nauwelijks naar gekeken, andere locaties werd ie volledig bestudeerd.
2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
̶2̶0̶2̶5̶ ̶N̶Y̶ ̶-̶ ̶P̶h̶i̶l̶a̶d̶e̶l̶p̶h̶i̶a̶ ̶-̶ ̶A̶t̶l̶a̶n̶t̶a̶ ̶-̶ ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.