Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Military discount?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Military discount?

Bericht door Ruud2004 »

Uhhh welke link?

Maar het kan nog steeds. Onderstaand bord stond vorige maand in de Seattle Premium Outlet in Tulalip. (krijg de afbeelding niet gedraaid... sorry)
https://www.premiumoutlets.com/outlet/s ... on-6120462

Afbeelding
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gast

Bericht door Gast »

Bij mijn weten geldt het alleen voor US military. De pas van onze zoon wordt gescand en dan krijgt hij de military discount (het staat ook vermeld op kassabon, incl id nummer).
Ik vraag me af of een buitenlandse pas gescand kan worden, maar blijft een kwestie van proberen en/of vragen, maat ik zou er niet op rekenen.
Marielleh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Marielleh »

We zijn weer terug en hebben de militairy discount regelmatig kunnen gebruiken. Het heeft ons totaal zo’n 125 dollar korting opgeleverd. Hoofdzakelijk kleine bedragen in musea en andere toegangskosten maar ook bv 10% bij een winkel in een outlet mall waar we toevallig voor ruim tweehonderd dollar aan kleding kochten.
Verder is mijn advies; heb je een pas, vraag naar evt. korting. Wij vonden dit in het begin een beetje genant maar merkte dat het regelmatig toch iets opleverde. Pas werd altijd naar gevraagd, soms werd er nauwelijks naar gekeken, andere locaties werd ie volledig bestudeerd.
www.hamakyreis.wordpress.com

2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
̶2̶0̶2̶5̶ ̶N̶Y̶ ̶-̶ ̶P̶h̶i̶l̶a̶d̶e̶l̶p̶h̶i̶a̶ ̶-̶ ̶A̶t̶l̶a̶n̶t̶a̶ ̶-̶ ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer