Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro
Re: Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro
Ik wil het ook wel graag zeker weten, dus wat mij betreft prima als het gecontroleerd kan worden.
If you can dream it, you can do it
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ik zou het ook eigenlijk wel willen weten. Dus Carin als jij de mogelijkheden hebt en er zijn er meer die het willen weten,heel graag.
Ik heb zelf het parkeren voor eind mei geboekt. En ik ga maar 5 dagen dus als het inderdaad niet werkt kan ik beter annuleren want anders moet ik straks voor 8 dagen het volle pond betalen?
In principe zou je zeggen dat de bevestiging genoeg is om voor 5 euro te staan. Ze kunnen toch niet meer van je creditcard afschrijven dan je afgesproken hebt? In Amerika hebben ze in een hotel dat 1 keer gedaan maar ik kreeg het zo weer teruggestort na het bewijs te hebben overhandigd.
Bedankt eventueel als je een antwoord weet en voor de moeite.
Greet
Ik heb zelf het parkeren voor eind mei geboekt. En ik ga maar 5 dagen dus als het inderdaad niet werkt kan ik beter annuleren want anders moet ik straks voor 8 dagen het volle pond betalen?
In principe zou je zeggen dat de bevestiging genoeg is om voor 5 euro te staan. Ze kunnen toch niet meer van je creditcard afschrijven dan je afgesproken hebt? In Amerika hebben ze in een hotel dat 1 keer gedaan maar ik kreeg het zo weer teruggestort na het bewijs te hebben overhandigd.
Bedankt eventueel als je een antwoord weet en voor de moeite.
Greet
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb inmiddels ook geboekt; 24 mei tot en met 15 juni voor € 5,=
In de algemene voorwaarden staat niks over de actie tot en met 20 april.
Wel staat er: 3.4 De Reiziger dient in het boekingsformulier opgave te doen van de ingangsdatum en de einddatum van de Parkeerperiode. Indien de Reiziger zijn keuze heeft bepaald, wordt daarvan een volledige opgave getoond vergezeld van de totaalprijs. Vervolgens wordt de Reiziger gevraagd of hij naar de elektronische betaalfaciliteit wil gaan om de boeking te betalen. Indien de Reiziger vervolgens klikt op de knop waarmee de betaling definitief wordt gemaakt, komt de overeenkomst met SNBV tot stand, en is de Reiziger jegens SNBV gebonden aan de door hem gemaakte reservering.
Volgens mij zit er bij hun een fout in het systeem en is de totaalprijs altijd € 5,=
Ben wel benieuwd of ze de boekingen gaan annuleren, ze kunnen beweren dat er geen plaats beschikbaar is zodra ze zelf de fout ondekt hebben: : 3.3 De boeking geldt onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de voor de parkeerfaciliteit toegewezen parkeerplaatsen. Indien de parkeerfaciliteit niet (meer) beschikbaar blijkt te zijn, zal SNBV de boeking niet accepteren en de reiziger daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
Als ze niet reageren kunnen ze volgens mij nooit meer dan € 5.= berekenen. In de voorwaarden vind ik niks terug over fouten in berekeningen door SNBV.
De boeking is volgens mij definitief zodra je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
4.5 De parkeerkosten zijn vermeld op de Website van SNBV. SNBV behoudt zich het recht voor de tarieven tussentijds te wijzigen. SNBV zal in geval van een tussentijdse wijziging dit vermelden op de Website van SNBV. Een tussentijdse wijziging die valt in de periode nadat de Reiziger de boeking definitief heeft gemaakt en voor de ingangsdatum van de Parkeerperiode, heeft geen invloed op de parkeerkosten van de boeking.
In de algemene voorwaarden staat niks over de actie tot en met 20 april.
Wel staat er: 3.4 De Reiziger dient in het boekingsformulier opgave te doen van de ingangsdatum en de einddatum van de Parkeerperiode. Indien de Reiziger zijn keuze heeft bepaald, wordt daarvan een volledige opgave getoond vergezeld van de totaalprijs. Vervolgens wordt de Reiziger gevraagd of hij naar de elektronische betaalfaciliteit wil gaan om de boeking te betalen. Indien de Reiziger vervolgens klikt op de knop waarmee de betaling definitief wordt gemaakt, komt de overeenkomst met SNBV tot stand, en is de Reiziger jegens SNBV gebonden aan de door hem gemaakte reservering.
Volgens mij zit er bij hun een fout in het systeem en is de totaalprijs altijd € 5,=
Ben wel benieuwd of ze de boekingen gaan annuleren, ze kunnen beweren dat er geen plaats beschikbaar is zodra ze zelf de fout ondekt hebben: : 3.3 De boeking geldt onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de voor de parkeerfaciliteit toegewezen parkeerplaatsen. Indien de parkeerfaciliteit niet (meer) beschikbaar blijkt te zijn, zal SNBV de boeking niet accepteren en de reiziger daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
Als ze niet reageren kunnen ze volgens mij nooit meer dan € 5.= berekenen. In de voorwaarden vind ik niks terug over fouten in berekeningen door SNBV.
De boeking is volgens mij definitief zodra je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
4.5 De parkeerkosten zijn vermeld op de Website van SNBV. SNBV behoudt zich het recht voor de tarieven tussentijds te wijzigen. SNBV zal in geval van een tussentijdse wijziging dit vermelden op de Website van SNBV. Een tussentijdse wijziging die valt in de periode nadat de Reiziger de boeking definitief heeft gemaakt en voor de ingangsdatum van de Parkeerperiode, heeft geen invloed op de parkeerkosten van de boeking.
Ik zal het volgende week even navragen.
Zeer waarschijnlijk een domme vraag, maar als je dit al geboekt hebt en je wil er geen gebruik meer van maken (mams heeft toch liever dat ik haar wegbreng zodat haar autootje daar niet hoeft te blijven staan), moet je het dan annuleren? Of gebeurd er niks als je gewoon niet komt opdagen?
Er gebeurt niets. Ik zou het zo laten, annuleren kost 10 euro.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
En?pyca schreef:Ik zal het volgende week even navragen.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De aanbieding van onbeperkt parkeren voor 5 euro staat ook op de website van KLM, dus er is helemaal niets fout in het systeem of zo, gewoon een aanbieding zolang de vooraad strekt.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, maar ook daar staat in de voorwaarden:
Let op, boeken is mogelijk tot 1 maart 2009 en de uiterlijke parkeerdatum moet voor 20 april 2009 zijn.
Let op, boeken is mogelijk tot 1 maart 2009 en de uiterlijke parkeerdatum moet voor 20 april 2009 zijn.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Contacteer:
Uh
, ik keek kennelijk niet verder dan mijn neus lang is, we vliegen dit jaar vanaf Brussel, ik heb er dus niets aan.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Darn, komen wij dus niet meer voor in aanmerking.......Marjol schreef: Let op, boeken is mogelijk tot 1 maart 2009 en de uiterlijke parkeerdatum moet voor 20 april 2009 zijn.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik heb het ook geboekt voor de hele maand juni (31/5 in en 1/7 uit).
Ook wij hebben een bevestiging van Eur 5 gekregen. Ben erg benieuwd....
Ook wij hebben een bevestiging van Eur 5 gekregen. Ben erg benieuwd....

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
-
- Amerikakenner
Weet iemand ook zo'n aktie vanaf Brussel?
Of een hotel waar je je auto 3 weken kunt laten staan, net zoals bij schiphol?
gr
marina
Of een hotel waar je je auto 3 weken kunt laten staan, net zoals bij schiphol?
gr
marina
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij vertrekken aankomende mei ook vanuit Brussel en hebben een speciale 'park, stay & go overnachting' geboekt in het Crowne Plaza Hotel. Er zijn al wat topics over dit onderwerp. Als je de zoekfunctie gebruikt, vind je ze vanzelf.
en weten we al meer?
wij vertrekken met zes personen vanaf schiphol in juni, komen vanuit belgië dus zou wel effe handig zijn mocht dat nog lukken, want dat zijn dan twee wagens... wordt dure grap anders of een treinrit die ik dan nog moet uitzoeken... even wegbrengen kan ook niet zomaar...
greets
basha
wij vertrekken met zes personen vanaf schiphol in juni, komen vanuit belgië dus zou wel effe handig zijn mocht dat nog lukken, want dat zijn dan twee wagens... wordt dure grap anders of een treinrit die ik dan nog moet uitzoeken... even wegbrengen kan ook niet zomaar...
greets
basha
honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Sorry, ik was een tijdje afwezig zowel hier als op m'n werk, ben er a.s. donderdag weer zal dan navraag doen.Marjol schreef:En?pyca schreef:Ik zal het volgende week even navragen.
(had het trouwens begin vorige week al geprobeerd maar degene die er over gaat was er toen niet)
Gefeliciteerd allemaal!
Wij balen als een stekker!!
We wilde vandaag even reserveren; IS DE AKTIE AFGELOPEN!!!!!!
Gister kon het nog.........het was "zolang de voorraad strekt"..... en die is blijkbaar dus op.
Is het nu weer 97,50!
grrrrrrr
groetjes,
Manon
Wij balen als een stekker!!
We wilde vandaag even reserveren; IS DE AKTIE AFGELOPEN!!!!!!

Gister kon het nog.........het was "zolang de voorraad strekt"..... en die is blijkbaar dus op.
Is het nu weer 97,50!
grrrrrrr
groetjes,
Manon
Sorry degene die mij zou kunnen helpen was er gisteren niet (en ik vandaag niet) Na het weekend nieuwe kansen 

Hèhè eindelijk:
Ik heb navraag gedaan en er werd mij verteld dat het sowieso een actie betrof waar geen tijdslimiet aangekoppeld (??? terwijl ik dacht dat er wel een termijn was gesteld)was en dat het om een actie ging bestemd voor de 1e 1000 boekers. Maar goed er werd ook gezegd dat bevestigingsmail bindend is, dus dat is voldoende.
Ik heb navraag gedaan en er werd mij verteld dat het sowieso een actie betrof waar geen tijdslimiet aangekoppeld (??? terwijl ik dacht dat er wel een termijn was gesteld)was en dat het om een actie ging bestemd voor de 1e 1000 boekers. Maar goed er werd ook gezegd dat bevestigingsmail bindend is, dus dat is voldoende.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1724 Weergaves
-
Laatste bericht door TonSimone
-
- 7 Reacties