Wie weet waar ik zo'n nek-kussen kan kopen? Anders kijk ik volgende week op Schiphol.

Ik zorg dat ik makkelijke sportschoenen heb,waar je simpel in en uit kan.Jostravels schreef:Ik doe ook altijd lekker m'n schoenen uit maar vind het altijd lastig om ze weer aan te krijgen in die krappe ruimte. En echt niet dat ik op m'n sokken naar die viezige toiletten ga!!
Klopt!Clint schreef:En een bijkomend voordeel van dat je makkelijk in en uit je schoenen kan komt ook nog eens naar voren bij de vele security checks waar je steeds je schoenen uit moet doen
Het is mij echt nog nooit opgevallen dat de grond rond de toiletten vies zijn op een vliegtuig. Ik ga dus altijd op mijn sokken naar toilet. Volgende keer is wat beter opletten dus.Pete.Z schreef:Want inderdaad, na een paar uur wil je echt niet op je sokken naar het toilet.
Neem maar geen sexfilms mee als je je zo inleeft :dance:trapson schreef:heb een boek bij, mini laptop met reuze accu ( 8 tot 10 uur werken op 1 accu en nog een 2 uur op de originele) Nintendo DS met 3 accu's en een hoop games maar ook filmpjes.
2 jaar geleden in egypte nog wel voor lul gestaan. Was Hans teeuwen aan het kijken op de DS met oordopjes in terwijl we met de bus van Caïro naar Hurghada reden ik zit helemaal alleen achterin het midden op de bank. Kijk ik op een gegeven moment op is iedereen in de bus mij aan het aanstarenwant ik lag dus dubbel en niemand wist waarom.
Dit jaar maar gewoon films erop en geen humor meer
Heb je hier http://www.brookstone.com/store/thumbna ... bcategory& al eens gekeken? Op de grotere vliegvelden in Amerika zitten ze altijd. ik heb eeen slaapmasker van tempur van hen gekocht: geweldig! Sluit je echt helemaal af van de buitenwereld. Mijn nekkussen heb ik ook op het vliegveld gekocht en lijkt wel veel op de foto die je erbij deed. Hij is gevuld met heel kleine bolletjes. Deze is te koop bij bijna alle kiosken, maar misschien heb je die al we gezien. Fijne vakantie!lelie schreef:Wie weet waar ik zo'n nek-kussen kan kopen? Anders kijk ik volgende week op Schiphol.
Ik moet zeggen,de terugvlucht begin deze maand waren de toiletten echt netjes, heel de reis, maar ik heb ze weleens gezien, daar wilde ik geeneens met kaplaarzen in.Chi Sin X schreef:Het is mij echt nog nooit opgevallen dat de grond rond de toiletten vies zijn op een vliegtuig. Ik ga dus altijd op mijn sokken naar toilet. Volgende keer is wat beter opletten dus.Pete.Z schreef:Want inderdaad, na een paar uur wil je echt niet op je sokken naar het toilet.